Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуга з організації та проведення святкових заходів до Нового року)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2019-11-06-002645-b 3a627a60e6a64952819d5170fae9bea8
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа замовника: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 14:13
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуга з організації та проведення святкових заходів до Нового року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, згідно календарного графіку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2019  —  19 грудня 2019
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 06 листопада 2019 18:08
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:35
Додайте, будь ласка, технічні характеристики предмету закупівлі.
Відповідь: Технічні характеристики додано.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-11-000032 ● d9ed2c94f43b44a4a70f32bff72d80a1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-11 18:33:05
Рішення про початок моніторингу:

11.12.2019 № 209

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 209

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2019-11-06-002645-b
06.11.2019 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(код ЄДРПОУ 40506248) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-17_2)

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-01-02 16:39:07

Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуга з організації та проведення святкових заходів до Нового року)

Результати висновку буде оскаржено у судовому порядку.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 08 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 40506248, Україна, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
  2. Інформація про предмет закупівлі: послуга з організації та проведення святкових заходів до Нового року, 420000UAH, 79950000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 3a627a60e6a64952819d5170fae9bea8, 2019-11-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 11 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою 06.11.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", ФОП "Редькін Дмитро Андрійович", повідомлення про намір укласти договір від 25.11.2019, договір від 06.12.2019 №143, додаткова угода від 12.12.2019 №1. Для участі в торгах надійшли дві тендерні пропозиції: ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", ФОП "Редькін Дмитро Андрійович". Моніторингом пропозиції учасника ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", тендерна пропозиція якого за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, установлено: - на порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції не надана інформація (лист, довідка у довільній формі) про субпідрядника (субпідрядників) (будуть залучати або без залучення таких); - на порушення пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» учасником не надано документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України; - на порушення п. 2.4 Додатку 2 до документації учасником не надано документів для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону та інші документи, вимагає надання Довідки, що містить відомості про Учасника (складена згідно форми наведеної у Додатку 5 до Документації). Відповідно до Рішення уповноваженої особи замовника від 25.11.2019 № 200 відхилено тендерну пропозицію ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам Замовника. Дане рішення відповідає вимогам пункту 4 частини першої статті 30 Закону та пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Таким чином, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-17_2 не підтверджена. Аналізом тендерної пропозиції ФОП "Редькін Дмитро Андрійович" встановлено, що у завантаженій учасником у складі тендерної пропозиції Довідці, що містить відомості про Учасника, та яку вимагає Замовник у п. 2.4 Додатку 2 до документації (складена згідно форми наведеної у Додатку 5 до Документації), відсутня інформація щодо дати реєстрації учасника та МФО (коду банку), що не відповідає умовам тендерної документації. Також аналізом тендерної пропозиції ФОП "Редькін Дмитро Андрійович" встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель завантажено гарантійний лист від 13.11.2019 №79 щодо залучення до проведення заходу відеографа та фотографа, які мають досвід роботи на подібних заходах, а також гарантійні листи від 12.11.2019 Алдошина Антона Андрійовича (відеографа) та Федоренка Олександра Сергійовича (фотографа), які гарантують надання послуг на заході, присвяченому святкуванню Нового року, який відбудеться 21 грудня 2019. Отже, дата надання послуг відеографа та фотографа не співпадає з датою проведення заходів, зазначеною у вимогах тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Редькін Дмитро Андрійович", який визначений переможцем торгів, не відповідала умовам тендерної документації. В порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону та п. 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Аналізом умов договору від 06.12.2019 №143 на відповідність умовам тендерної документації та тендерної пропозиції учасника, визначеного переможцем, встановлено наступне. Відповідно до п.4.4 тендерної документації, п. 5.2 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації), п. 5.2 проекту договору, завантаженого учасником у складі тендерної пропозиції, строк надання послуги: 13.12.2019, 14.12.2019, 19.12.2019, 20.12.2019. Проте, відповідно до п. 5.2 договору від 06.12.2019 №143 та календарного плану надання послуги (додаток 4 до договору від 06.12.2019 №143) дату проведення заходів вказано 14.12.2019 та 19.12.2019 Згідно з вимогами частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Частиною першою статті 37 Закону визначено: договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону., 23 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 цього Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до норми частини першої статті 37 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА" 420 000,00
UAH з ПДВ
417 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЕДЬКІН ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ" 419 700,00
UAH з ПДВ
419 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 15:42
штатний розклад 2019.pdf
21 листопада 2019 15:42
уповноважена особа.pdf
21 листопада 2019 15:42
технічні та якісні НГ.pdf
21 листопада 2019 15:42
тендерна НГ.pdf
21 листопада 2019 15:42
проект договору НГ.pdf
21 листопада 2019 15:42
лист згода з договором.pdf
21 листопада 2019 15:42
кошторис НГ.pdf
21 листопада 2019 15:42
згода з договором.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка статут.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка ст 50 ЗУ.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка ст 16_17.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка про незасудженість.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка про мат тех базу.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка про держреєстрацію.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка про винагороду.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка про банкрутство.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка оос.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка ліцензія.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка ЕДР.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка ед податок.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка достовірне інфо.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка види діяльності.pdf
21 листопада 2019 15:42
довідка веб портал.pdf
21 листопада 2019 15:42
Довідка аналог договори.pdf
21 листопада 2019 15:42
гарант тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 15:42
гарант лист санкції.pdf
21 листопада 2019 15:42
гарант виконання послуг.pdf
21 листопада 2019 15:42
гарант 49 стаття.pdf
21 листопада 2019 15:42
Відгук Муз веселка.pdf
21 листопада 2019 15:42
Відгук Гмиря.pdf
21 листопада 2019 15:42
витяг з ЕДР.pdf
21 листопада 2019 15:42
антікорупційна програма.pdf
21 листопада 2019 15:42
Аналог дог Муз веселка.pdf
21 листопада 2019 15:42
Аналог дог Гмиря.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 17:18
sign.p7s
21 листопада 2019 17:17
37 Виписка з ЄДР.jpg
21 листопада 2019 17:17
34.2.jpg
21 листопада 2019 17:17
34.1.jpg
21 листопада 2019 17:17
26довідка про кведи.pdf
21 листопада 2019 17:17
16.2 аналогічний договір2.jpg
21 листопада 2019 17:17
16.2 аналогічний договір1.jpg
21 листопада 2019 17:17
16.1 аналогічний договір 5с.jpg
21 листопада 2019 17:17
16.1 аналогічний договір 4с.jpg
21 листопада 2019 17:17
16.1 аналогічний договір 3с.jpg
21 листопада 2019 17:17
16.1 аналогічний договір 2с.jpg
21 листопада 2019 17:17
16.1 аналогічний договір 1с.jpg
21 листопада 2019 17:17
15 гарант.лист фотограф.jpg
21 листопада 2019 17:17
15 гарант.лист відеограф.jpg
21 листопада 2019 17:17
10 іпн.jpg
21 листопада 2019 17:17
9.4 паспорт4.jpg
21 листопада 2019 17:17
9.3 паспорт3.jpg
21 листопада 2019 17:17
9.2 паспорт2.jpg
21 листопада 2019 17:17
9.1 паспорт1.jpg
21 листопада 2019 17:17
6. проект договору 5с.jpg
21 листопада 2019 17:17
6. проект договору 4с.jpg
21 листопада 2019 17:17
6. проект договору 3с.jpg
21 листопада 2019 17:17
6. проект договору 2с.jpg
21 листопада 2019 17:17
6. проект договору 1с.jpg
21 листопада 2019 17:17
2. Кошторис.pdf
21 листопада 2019 17:17
1. тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"
#2918501547
Відхилено 417 900,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 09:24
ФОП "РЕДЬКІН ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ"
#3321317756
Переможець 419 700,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 09:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РЕДЬКІН ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ"
#3321317756
419 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 грудня 2019 18:32
Договір № 143 від 06.12.2019.FR12.pdf укладений
06 грудня 2019 18:30
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 09:37
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2019 15:10
Додаткова угода №1 від 12.12.2019 до дог №143 від 06.12.2019.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 419 700,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку