Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Waffles, marshmallows, cacao (source of funding: means of the local budget)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40702912 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22 |
Контактна особа: |
Лисак Тетяна Олегівна +380487628249 lisakmalin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MI Center of financing and economic activity of establishments and establishments of the system of formation of Malinovskogo of district of m. Odesa |
National ID: | 40702912 |
Contact point: |
Lisak Tetyana Oleh +380487628249 lisakmalin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 16:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 16:54 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 15:21 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 15:21 |
Очікувана вартість: | 793 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 381,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 4 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 4 роки |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23808 UAH |
Publication date: | 06 листопада 2019 16:49 |
Enquiries until: | 29 листопада 2019 16:54 |
Complaints submission until: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 грудня 2019 16:54 |
Planned auction date: | 16 грудня 2019 15:21 |
Information
Estimated total value: | 793 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 381 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,30 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 4 |
Agreement duration: | 4 years |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) на протязі 30 банківських днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 16:49 |
Рамкова угода.docx | |
06 листопада 2019 16:49 |
Вафлi_ зефiр_ какао.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-12-000030 ● d6844dc795d9450aa80c13e0f506f75d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2019 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2019 Одеса № 437
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2019 № 437
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
66. UA-2019-11-06-002498-b
06.11.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону та
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-16 17:01:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Вафлі, зефір, какао), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-06-002498-b, дата оприлюднення 06.11.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3)?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ)?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 31.08.2018 № UA.OD.FM.0037-18, у якому перелічені види діяльності, не відповідають предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 7 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні від 22.03.2018 № РН-0029750, від 26.04.2018 № РН-0042298, від 17.05.2018 № РН-0048722, від 12.07.2018 № РН-0068394, від 06.09.2018 № РН-0087525, від 13.12.2018 № РН-0127234 на загальну суму за Договором від 01.03.2018 № 15П – 5124,03 грн, а згідно довідки про виконання аналогічного договору від 25.11.2019 № 1700 та додаткової угоди від 21.12.2018 № 6 про внесення змін до Договору № 15П про закупівлю товарів від 01.03.2018, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 159378,54 грн, тим самим не підтверджено повне виконання аналогічного договору?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-19 12:36:59
Пояснення
У зв’язку з тим, що вказані порушення усунути неможливо, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен відмінити торги.
Враховуючи викладене, торги будуть відмінені на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40702912 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" |
787 770,00
UAH з ПДВ
|
787 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
787 800,00
UAH з ПДВ
|
787 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
793 197,00
UAH з ПДВ
|
793 197,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" #39917620 |
Очікує рішення |
787 770,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 15:48
|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Очікує рішення |
787 800,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 15:48
|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Очікує рішення |
793 197,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 15:48
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 19 грудня 2019 12:39 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру закупівлі на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
19 грудня 2019 12:39
|
Повідомлення про рішення |
19 грудня 2019 12:38
|
Повідомлення про рішення |