Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) Системний блок
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-11-06-002424-b 5da94885ef934f869b222813795c43a5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Надія Мельник

+380354021403 office.zborv@tr.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної казначейської служби України у Зборівському районі Тернопільської області
Код ЄДРПОУ: 37943418
Місцезнаходження: 47201, Україна , Тернопільська обл., Зборівський район, місто Зборів,, ВУЛИЦЯ Б.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 48-2
Контактна особа: Надія Мельник
+380354021403
office.zborv@tr.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 14:22
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47201, Україна, Тернопільська область, м. Зборів, вул. Б.Хмельницького, 48-2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  26 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:08
Дата відповіді: 07 листопада 2019 15:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає тільки таку модель яка вказана в закупівлі.
Вимога щодо конкретної моделі яку повинен вказати постачальник вказана в специфікації до предмету закупівлі.
Учасниками можуть бути як платники пдв так і не платники пдв, кретеріїм оцінки буде кінцева ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 6 702,00
UAH
6 499,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 6 984,00
UAH
6 500,00
UAH
Документи
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ» 6 900,00
UAH
6 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 13:59
Уставні_завірені.zip
11 листопада 2019 13:59
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 листопада 2019 13:59
Довідки для кваліфікації.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ «АРТЛАЙН ІТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 6 499,00
UAH
14 листопада 2019 12:50

Документи

14 листопада 2019 12:45
rishennya_vyzn.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
6 499,00
UAH
Документи

Документи

14 листопада 2019 12:45
rishennya_vyzn.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 15:27
dohovir_diawest.pdf укладений
02 грудня 2019 18:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 499,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 083,17 UAH)