Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-11-06-002257-b b75651e31aa34a48829c504969ffc80a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранова Катерина Олександрівна

+38 (0552)48-13-28 smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Баранова Катерина Олександрівна
+38 (0552)48-13-28
smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 23:59
Початок аукціону: 25 листопада 2019 14:28
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Відповідно до технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
356 шт
Комп’ютерне обладнання (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 16:11
Проект договору.docx
06 листопада 2019 16:11
Тендерна документація (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:09
Дата відповіді: 11 листопада 2019 16:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
На Ваші питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання) надаємо наступні відповіді.
Стосовно Вашого першого питання, чи допускає Замовник на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Замовником в тендерній документації, повідомляємо наступне.
Згідно вимог пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації Учасник може запропонувати еквівалент до предмету закупівлі за умови, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару, з наданням гарантійного листа та таблиці порівняльних характеристик.
Отже, Ви можете прийняти участь у закупівлі з товаром, який вважаєте за доцільне запропонувати Замовнику. Рішення щодо розгляду Вашої тендерної пропозиції буде прийнято згідно вимог чинного законодавства.
Стосовно Вашого другого питання щодо зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника., повідомляємо наступне.
Замовник дякує Вам за пораду, але разом з цим зазначає, що відповідно пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, у випадку, якщо учасником буде запропоновано еквівалент, технічні вимоги, що будуть надаватися в складі пропозиції учасника, повинні бути викладені з урахуванням запропонованого еквіваленту та з вказанням детального опису товару (його технічних характеристик. Також Таблицею «Детальний опис предмета закупівлі» передбачено стовпчик «Назва виробника (торгівельна марка), країна виробник**», який заповнюється учасником при підтверджені Учасником Додатку 3 до Тендерної документації та поданні його у складі своєї тендерної пропозиції.
З метою уникнення нераціонального витрачання робочого часу Замовника просимо більш уважніше ознайомлюватися з умовами Тендерної документації, яка містить відповідь на Ваше друге питання.
Стосовно Вашого третього питання щодо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, їх оцінки, повідомляємо наступне.
До участі в процедурі закупівлі допускаються учасники процедури закупівлі - фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, юридичні особи (резиденти або нерезиденти), в тому числі неплатники ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі зазначається без урахування ПДВ з метою недискримінації потенційних учасників закупівлі, які знаходяться на різних системах оподаткування.
При укладанні договору з переможцем ціна договору визначається з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість з нарахуванням ПДВ або без урахування ПДВ, якщо Переможець не є платником ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 222 900,00
UAH
222 900,00
UAH
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 245 750,00
UAH
245 750,00
UAH
Документи
ТОВ "Неолоджик" 248 330,00
UAH
248 330,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 21:07
Електронний підпис
22 листопада 2019 21:06
13461412_проект договору.pdf
22 листопада 2019 21:06
Довідка санкції.pdf
22 листопада 2019 21:06
Витяг ПДВ.pdf
22 листопада 2019 21:06
Відомості про Учасника.pdf
22 листопада 2019 21:06
довідка про субпідрядників.pdf
22 листопада 2019 21:06
Статут.pdf
22 листопада 2019 21:06
Наказ директора копія.pdf
22 листопада 2019 21:06
Наказ директора .pdf
22 листопада 2019 21:06
Гарантійний лист.pdf
22 листопада 2019 21:06
Технічний опис.pdf
22 листопада 2019 21:06
Кваліфікаційні критерії.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 17:09
МВС.pdf
28 листопада 2019 17:09
public_doc.p7s
28 листопада 2019 17:09
public_doc.pdf
27 листопада 2019 09:51
Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2019 16:55
16.Наказ+протокол.pdf
22 листопада 2019 16:55
15.Витяг ПДВ.pdf
22 листопада 2019 16:55
14.Статут.pdf
22 листопада 2019 16:55
13.Довідка ОТП.pdf
22 листопада 2019 16:55
12.Відповідність.pdf
22 листопада 2019 16:55
11.Згода з договором.pdf
22 листопада 2019 16:55
10.Захист довкілля.pdf
22 листопада 2019 16:55
9.Лист повідомлення.pdf
22 листопада 2019 16:55
8.Про санкції.pdf
22 листопада 2019 16:55
7.Ст.237.pdf
22 листопада 2019 16:55
6.Ст.17.pdf
22 листопада 2019 16:55
5.Гарантійний лист.pdf
22 листопада 2019 16:55
4.Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2019 16:55
3.Досвід виконання.pdf
22 листопада 2019 16:55
2.Наявність обладнання.pdf
22 листопада 2019 16:55
1.Повноваження щодо підпису.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 16:07
Витяг 02.09.19.pdf
21 листопада 2019 16:07
Презентація-Neologic.pdf
21 листопада 2019 16:07
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

ТОВ "Неолоджик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 222 900,00
UAH
26 листопада 2019 16:43
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Переможець 245 750,00
UAH
26 листопада 2019 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
245 750,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:57
Дод. угода № 1 (1) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:57
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 14:09
Договір 211-В-ХЕФ-19.pdf укладений
12 грудня 2019 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Але відповідно п.3) ч.4 ст.36 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у деяких випадках, в тому числі у разі покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 211-В-ХЕФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 294 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 150,00 UAH)