Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-11-06-002257-b ● b75651e31aa34a48829c504969ffc80a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728533 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Баранова Катерина Олександрівна +38 (0552)48-13-28 smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 14:28 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Відповідно до технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
356 шт
Комп’ютерне обладнання (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 16:11 |
Проект договору.docx | |
06 листопада 2019 16:11 |
Тендерна документація (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:09
Дата відповіді: 11 листопада 2019 16:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
На Ваші питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання) надаємо наступні відповіді.
Стосовно Вашого першого питання, чи допускає Замовник на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Замовником в тендерній документації, повідомляємо наступне.
Згідно вимог пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації Учасник може запропонувати еквівалент до предмету закупівлі за умови, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару, з наданням гарантійного листа та таблиці порівняльних характеристик.
Отже, Ви можете прийняти участь у закупівлі з товаром, який вважаєте за доцільне запропонувати Замовнику. Рішення щодо розгляду Вашої тендерної пропозиції буде прийнято згідно вимог чинного законодавства.
Стосовно Вашого другого питання щодо зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника., повідомляємо наступне.
Замовник дякує Вам за пораду, але разом з цим зазначає, що відповідно пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, у випадку, якщо учасником буде запропоновано еквівалент, технічні вимоги, що будуть надаватися в складі пропозиції учасника, повинні бути викладені з урахуванням запропонованого еквіваленту та з вказанням детального опису товару (його технічних характеристик. Також Таблицею «Детальний опис предмета закупівлі» передбачено стовпчик «Назва виробника (торгівельна марка), країна виробник**», який заповнюється учасником при підтверджені Учасником Додатку 3 до Тендерної документації та поданні його у складі своєї тендерної пропозиції.
З метою уникнення нераціонального витрачання робочого часу Замовника просимо більш уважніше ознайомлюватися з умовами Тендерної документації, яка містить відповідь на Ваше друге питання.
Стосовно Вашого третього питання щодо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, їх оцінки, повідомляємо наступне.
До участі в процедурі закупівлі допускаються учасники процедури закупівлі - фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, юридичні особи (резиденти або нерезиденти), в тому числі неплатники ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі зазначається без урахування ПДВ з метою недискримінації потенційних учасників закупівлі, які знаходяться на різних системах оподаткування.
При укладанні договору з переможцем ціна договору визначається з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість з нарахуванням ПДВ або без урахування ПДВ, якщо Переможець не є платником ПДВ.
На Ваші питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання) надаємо наступні відповіді.
Стосовно Вашого першого питання, чи допускає Замовник на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Замовником в тендерній документації, повідомляємо наступне.
Згідно вимог пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації Учасник може запропонувати еквівалент до предмету закупівлі за умови, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару, з наданням гарантійного листа та таблиці порівняльних характеристик.
Отже, Ви можете прийняти участь у закупівлі з товаром, який вважаєте за доцільне запропонувати Замовнику. Рішення щодо розгляду Вашої тендерної пропозиції буде прийнято згідно вимог чинного законодавства.
Стосовно Вашого другого питання щодо зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника., повідомляємо наступне.
Замовник дякує Вам за пораду, але разом з цим зазначає, що відповідно пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, у випадку, якщо учасником буде запропоновано еквівалент, технічні вимоги, що будуть надаватися в складі пропозиції учасника, повинні бути викладені з урахуванням запропонованого еквіваленту та з вказанням детального опису товару (його технічних характеристик. Також Таблицею «Детальний опис предмета закупівлі» передбачено стовпчик «Назва виробника (торгівельна марка), країна виробник**», який заповнюється учасником при підтверджені Учасником Додатку 3 до Тендерної документації та поданні його у складі своєї тендерної пропозиції.
З метою уникнення нераціонального витрачання робочого часу Замовника просимо більш уважніше ознайомлюватися з умовами Тендерної документації, яка містить відповідь на Ваше друге питання.
Стосовно Вашого третього питання щодо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, їх оцінки, повідомляємо наступне.
До участі в процедурі закупівлі допускаються учасники процедури закупівлі - фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, юридичні особи (резиденти або нерезиденти), в тому числі неплатники ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі зазначається без урахування ПДВ з метою недискримінації потенційних учасників закупівлі, які знаходяться на різних системах оподаткування.
При укладанні договору з переможцем ціна договору визначається з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість з нарахуванням ПДВ або без урахування ПДВ, якщо Переможець не є платником ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
222 900,00
UAH
|
222 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Торгова фірма ТіД" |
245 750,00
UAH
|
245 750,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Неолоджик" |
248 330,00
UAH
|
248 330,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
222 900,00
UAH
|
26 листопада 2019 16:43
|
ТОВ "Торгова фірма ТіД" #32150929 |
Переможець |
245 750,00
UAH
|
26 листопада 2019 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2020 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:57
|
Дод. угода № 1 (1) (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 14:09
|
Договір 211-В-ХЕФ-19.pdf | укладений |
12 грудня 2019 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Але відповідно п.3) ч.4 ст.36 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у деяких випадках, в тому числі у разі покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 211-В-ХЕФ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |