Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
636 764,65 UAH
UA-2019-11-06-002202-b ● 57a9355ad7544c62a0d208023d33f24f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Вебсайт: | http://www.chnpp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11 |
Контактна особа: |
Полин Лариса Валеріївна (04593) 4-42-92 polun@chnpp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 636 764,65 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 183,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Посуд, піднос та інше
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15827 шт
Посуд, піднос та інше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 16:04 |
ТД_посуд.doc | |
06 листопада 2019 16:04 |
Додаток 5_Спецификация_посуда.doc | |
06 листопада 2019 16:04 |
Додаток 5.1_Рекомендації посуда.docx | |
06 листопада 2019 16:04 |
Додаток 4_ГЛ_посуда.doc | |
06 листопада 2019 16:04 |
Додаток 3_Проект Дог Посуд.doc | |
06 листопада 2019 16:04 |
Додаток 2_Тех_вимоги_посуда.doc | |
06 листопада 2019 16:04 |
Додаток 1_Перечень документов_посуда.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:37
Дата відповіді: 12 листопада 2019 10:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Умовами ТД передбачена можливість надання учасниками торгів еквівалентів за позиціями специфікації – товарів, рівнозначних за технічними характеристиками ( Додаток 2 ТД);
2) Відповідно до Додатку 2 до ТД (Примітки), замовником передбачена вимога щодо зазначення учасниками у своїй тендерній пропозиції точного найменування продукції, що планується до постачання у відповідності із накладною або іншим первинним документом, що використовується учасником.
3) Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учасником процедури може бути будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець. Відповідно до п.1 Розділу V ТД, ціна тендерної пропозиції має бути зазначена учасником з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, з урахуванням статусу платника податків (платник ПДВ/не платник ПДВ). У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, до ціни не включається ПДВ. Таким чином, оцінку тендерних пропозицій буде здійснено за цінами за результатом аукціону, які сформовані учасниками з урахуванням статусу платника податків.
2) Відповідно до Додатку 2 до ТД (Примітки), замовником передбачена вимога щодо зазначення учасниками у своїй тендерній пропозиції точного найменування продукції, що планується до постачання у відповідності із накладною або іншим первинним документом, що використовується учасником.
3) Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учасником процедури може бути будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець. Відповідно до п.1 Розділу V ТД, ціна тендерної пропозиції має бути зазначена учасником з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, з урахуванням статусу платника податків (платник ПДВ/не платник ПДВ). У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, до ціни не включається ПДВ. Таким чином, оцінку тендерних пропозицій буде здійснено за цінами за результатом аукціону, які сформовані учасниками з урахуванням статусу платника податків.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-06-002202-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:41879354
Дата подання: 05 грудня 2019 23:35
Дата подання: 05 грудня 2019 23:35
Скарга щодо неправомірного визначення переможця
Скарга щодо неправомірного визначення переможця
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2019 23:02
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скарга не відповідає статті 18 Зокону.
Дата: 13 грудня 2019 11:40
рішення від 09.12.2019№18153+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 23:02
інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2019 №19200.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 14:50
рішення від 23.12.3019 №19200.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 17:06
Номер скарги: UA-2019-11-06-002202-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "СМАРТТОРГ", Код ЄДРПОУ:43023728
Дата подання: 06 грудня 2019 19:48
Дата подання: 06 грудня 2019 19:48
Клопотання про пришвидшення розляду скарги
Просимо пришвидшити розгляд скарги №15201 від 04.12.2019р. ТОВ “БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ” та призначити розгляд скарги на більш раню дату, у зв’язку з закінченням бюджетного року та обмеженим терміном виконання вимог договору за результатом даної закупівлі.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 10.12.12019 № 18303.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 22:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТТОРГ" |
449 718,00
UAH з ПДВ
|
449 718,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АРТЮХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
493 400,00
UAH з ПДВ
|
460 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ |
461 120,00
UAH з ПДВ
|
461 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" |
612 300,00
UAH з ПДВ
|
583 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСПЕЦТЕХ" |
593 749,92
UAH з ПДВ
|
585 816,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТТОРГ" #43023728 |
Переможець |
449 718,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 13:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:24
|
ДУ 1 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 14:08
|
Договор 19-0905-1.pdf | укладений |
28 грудня 2019 14:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 19-0905-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |