Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 60709 Пелюшка
Очікувана вартість
1 086 540,00 UAH
UA-2019-11-06-002023-c 3efd5e8e4f574dc3a719115cc0487a29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слизько Михайло Володимирович

380444043765 zak_dsp@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 37441694
Вебсайт: http://dsp.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, просп. Комарова, 7
Контактна особа: Слизько Михайло Володимирович
380444043765
zak_dsp@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 22:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 23:30
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 23:30
Початок аукціону: 22 листопада 2019 11:58
Очікувана вартість: 1 086 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 086,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83580 штуки
Поглинаючі пелюшки (розмір 60х90)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
НК 024:2019: 60709 — Пелюшка вбирає

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за поставлений Товар здійснюється відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України, протягом семи банківських днів після надходження бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 22:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 22:38
Тендерна документація.pdf
06 листопада 2019 22:38
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 07 листопада 2019 10:36
Дата відповіді: 12 листопада 2019 10:23
Добрий день. Для доставки товару просимо вас вказати конкретних адресатів.. Дякую.
Відповідь: Добрий день. Місце поставки – установи та заклади соціальної сфери у 10 районах м. Києва, які зазначаються у заявці Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-002023-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 04 грудня 2019 18:32
Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію
Вважаємо Ваше рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777», безпідставним та неправомірним з наступних підстав.:
1. ТОВ «Б-777» не володіє складським приміщенням. Однак, ТОВ «Б-777» надаються логістичні послуги згідно Договору про надання логістичних послуг, укладеного між ТОВ «Б-777» та ТОВ «Лайен Транс», про що вказано у довідці, що міститься у складі тендерної пропозиції («Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази Київ.pdf). В свою чергу, ТОВ «Лайен Транс» використовує приміщення на підставі договору оренди, укладеного між ТОВ «Лайен Транс» та ТОВ «ФІКСЕР». На підтвердження даної обставини, ТОВ «Б-777» у складі тендерної пропозиції було надано копію Договору про надання логістичних послуг (Логістичні послуги Лайен Транс - Б-777.pdf) та копію Договору оренди нежитлового приміщення та копію акту прийому передачі нежитлового приміщення (Фіксер ТОВ-ЛАЙЕН ТРАНС ТОВ №ОР-508-19 від 01.11.19.pdf).
Тому, учасником ТОВ «Б-777» було дотримано вимогу тендерної пропозиції та підтверджено документально у складі своєї пропозиції наявності у користуванні складського приміщення, надавши копії відповідних договорів з актом прийому-передачі.
2. Замовником у своїй тендерній документації не вимагалось надання Учасниками тендеру, у складі своєї пропозиції, довідки із обслуговуючого банку про відкриті рахунки.
Тому, не надання Учасником у складі своєї пропозиції довідки із обслуговуючого банку про відкриті рахунки не є причиною для дискваліфікації такого учасника, оскільки дана вимога не містилась у тендерній документації Замовника.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Нашим Товариством були дотримані всі вимоги Замовника, надані відповідні документи та, найголовніше, було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну пропозиції – 514 225,95 грн з ПДВ. Однак, не зважаючи на це, Вами було безпідставно дискваліфіковано тендерну пропозицію ТОВ «Б-777» та визнано переможцем торгів учасника – ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" з остаточною пропозицією 682 653,58 грн з ПДВ, що значно перевищує остаточну пропозицію ТОВ «Б-777».
З огляду на вищевикладене є всі підстави вважати, що Ваше рішення є необ’єктивним та може призвести до неефективного витрачання державних коштів.
На підставі вищезазначеного, вважаємо неправомірним відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Б-777» та
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення (Протокол засідання тендерного комітету Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №163 від 02.12.2019р.) про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777», оскільки причини для дискваліфікації є безпідставними.

ПОПЕРЕДЖАЄМО – В разі не виконання нашої вимоги змушені будемо звернутись зі скаргою до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, а також звернутись до інших компетентних органів для захисту своїх законних прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 11:50
Добрий день.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Б-777» на відповідність вимогам тендерної документації тендерним комітетом було встановлено її невідповідність, оскільки учасник ТОВ «Б-777» не виконав наступні вимоги тендерної документації:
1) Так, додатком 1 “Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям” тендерної документації встановлена наступна вимога для учасників:
“Учасник має підтвердити наявність у володінні складського приміщення на території України, придатного для належного зберігання товару у період проведення закупівлі. На підтвердження наявності у володінні складського приміщення Учасник надає копії правовстановлюючих документів на приміщення та/або копію відповідного договору на цей бюджетний рік з актом прийому-передачі, що підтверджує фактичне володіння приміщенням.”
Разом з цим, учасник ТОВ «Б-777» у складі своєї тендерної пропозиції надав Договір про надання логістичних послуг № ЛП-518/19 від 01.11.2019. Проте, зазначений договір не підтверджує фактичне володіння приміщенням та не містить акту прийому-передачі приміщення учаснику ТОВ «Б-777».
2) Так, у пункті 4.6. додатку 4 “Проєкт договору”, що є невід'ємною частиною тендерної документації, встановлена наступна вимога для учасників:
“Для цілей укладання договору у складі пропозиції надати довідку із обслуговуючого банку про відкриті рахунки.” Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Б-777» не містилося такої довідки.
Враховуючи викладене та приймаючи до уваги позицію АМКУ з аналогічних питань (пункт 1.3 рішення АМКУ № 12778-р/пк-пз від 14.12.2018, пункт 3 рішення АМКУ № 901-р/пк-пз від 28.01.2019), тендерним комітетом прийнято правомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Б-777».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-06-002023-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 12 грудня 2019 17:37
Скарга на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) було оголошено про проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару Поглинаючі пелюшки (розмір 60х90) (код ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення, НК 024:2019: 60709 Пелюшка вбирає), замовником яких є ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі по тексту – Замовник), опублікувавши оголошення № UA-2019-11-06-002023-c в електронній системі ProZorro. Рішення Замовника, що оскаржується стало відомо ТОВ «Б-777» 02 грудня 2019 року, в день, коли Замовником було опубліковано Протокол засідання тендерного комітету №163 від 02.12.2019р. про визнання переможця ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ». Відповідно до частини 2 пункту 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» – скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Згідно частини 3 пункту 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777» не погоджується з рішенням Замовника щодо дискваліфікації і відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777», як такої, що суперечить Закону та про визнання переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ». Оскільки, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Б-777» була відхилена внаслідок необ’єктивної та упередженої оцінки тендерної пропозиції з причин, які не впливають на якість продукції, так як учасником запропонована високоякісна продукція у відповідності з вимогами замовника. Водночас, технічні характеристики товару запропонованого ТОВ «Б-777» повністю відповідають технічним характеристикам товару, що вимагається Замовником. ТОВ «Б-777» приймало участь у процедурі відкриті торги на закупівлю товару Поглинаючі пелюшки (розмір 60х90) згідно Коду ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення НК 024:2019: 60709 Пелюшка вбирає (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-06-002023-c). У вищезазначеному тендері приймали участь й інші учасники, серед яких: Учасник Остаточна пропозиція 1 ТОВ "Б-777" 514 225,95 грн з ПДВ 2 ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" 682 653,58 грн з ПДВ 3 ТОВ "ГЛОБАЛ-СТАР ЛТД" 785 652 грн з ПДВ 4 ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 947 797,20 грн з ПДВ За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Б-777» на відповідність вимогам тендерної документації Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Б-777» з наступних підстав: 1. Учасник не виконав вимогу тендерної пропозиції та не підтвердив документально у складі своєї пропозиції наявності у володінні складського приміщення (не надав копії правовстановлюючих документів або копію відповідного договору з актом прийому-передачі). 2. Учасник не виконав вимогу тендерної пропозиції та не надав у складі своєї пропозиції довідку із обслуговуючого банку про відкриті рахунки. Вважаємо, рішення Замовника щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777», безпідставним та неправомірним з наступних підстав. 1. Так, ТОВ «Б-777» не володіє складським приміщенням. Однак, ТОВ «Б-777» надаються логістичні послуги згідно Договору про надання логістичних послуг №ЛП-518/19 від 01.11.2019р., укладеного між ТОВ «Б-777» та ТОВ «Лайен Транс», про що вказано у довідці, що міститься у складі тендерної пропозиції (файл «Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази Київ.pdf»). В свою чергу, ТОВ «Лайен Транс» використовує приміщення на підставі Договору оренди нежитлового приміщення №ОР-508/19 від 01.11.2019р., укладеного між ТОВ «Лайен Транс» та ТОВ «ФІКСЕР». На підтвердження даної обставини, ТОВ «Б-777» у складі тендерної пропозиції було надано копію Договору про надання логістичних послуг (файл «Логістичні послуги Лайен Транс - Б-777.pdf») та копію Договору оренди нежитлового приміщення та копію акту прийому передачі нежитлового приміщення (файл «Фіксер ТОВ-ЛАЙЕН ТРАНС ТОВ №ОР-508-19 від 01.11.19.pdf»). Тому, учасником ТОВ «Б-777» було дотримано вимогу тендерної пропозиції та підтверджено документально у складі своєї пропозиції наявність у користуванні складського приміщення, надавши копії відповідних договорів з актом прийому-передачі. 2. Замовником в електронній системі публічних закупівель України ProZorro було опубліковано «Додаток 4. Проєкт договору», в якому п. 4.6. було зазначено: Розрахунок за поставлений товар здійснюється відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України, протягом семи банківських днів після надходження бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Для цілей укладання договору у складі пропозиції надати довідку із обслуговуючого банку про відкриті рахунки. Згідно частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Водночас, відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, договір про закупівлю укладається з учасником-переможцем закупівлі після проведення аукціону, оцінки пропозицій та розгляду замовником тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації. В той час, коли тендерна документація містить інформацію та перелік документів, які необхідно надати учасникам в складі тендерних пропозицій до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тому, не надання Учасником у складі своєї пропозиції довідки із обслуговуючого банку про відкриті рахунки не є причиною для дискваліфікації такого учасника, оскільки дана вимога не містилась у тендерній документації Замовника. Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Нашим Товариством були дотримані всі вимоги Замовника, надані відповідні документи та, найголовніше, було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну пропозиції – 514 225,95 грн з ПДВ. Однак, не зважаючи на це, тендерним комітетом Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було безпідставно дискваліфіковано тендерну пропозицію ТОВ «Б-777» та визнано переможцем торгів учасника – ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" з остаточною пропозицією 682 653,58 грн з ПДВ, що на 168 427,63 грн.(сто шістдесят вісім тисяч чотириста двадцять сім грн. 63 коп.) вища (!!!) за остаточну пропозицію ТОВ «Б-777». З огляду на вищевикладене, є всі підстави вважати, що рішення Замовника щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «Б-777» є необ’єктивним та неправомірним і може призвести до неефективного витрачання державних коштів. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону, а також враховуючи вищезазначене, - ПРОСИМО: 1) прийняти Скаргу до розгляду; 2) призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою; 3) зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ». Додатки: 1. Документи, що підтверджують право підпису Скарги; 2. Підтвердження плати за подання скарги, платіжне доручення №32784 від 11 грудня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 грудня 2019 20:40

Документи подані скаржником

12 грудня 2019 17:37
Наказ Кудрінський.pdf
12 грудня 2019 17:37
Протокол зборів.pdf
12 грудня 2019 17:37
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Б"777"" 514 225,95
UAH з ПДВ
514 225,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" 682 653,58
UAH з ПДВ
682 653,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ-СТАР ЛТД" 835 800,00
UAH з ПДВ
785 652,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 947 797,20
UAH з ПДВ
947 797,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 18:29
Електронний підпис
21 листопада 2019 18:02
ГЛ Виробник.pdf
21 листопада 2019 18:02
Гарантійний лист поставка.pdf
21 листопада 2019 18:02
Цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2019 18:02
Технічні вимоги.pdf
21 листопада 2019 18:02
Таблиця відповідності.pdf
21 листопада 2019 18:02
Інформація про учасника.pdf
21 листопада 2019 18:02
Документи якості.pdf
21 листопада 2019 18:02
Довідка ст.17.pdf
21 листопада 2019 18:01
Довідка ліцензія.pdf
21 листопада 2019 18:01
ГЛ ціна включає доставку.pdf
21 листопада 2019 18:01
Аналогічний договір копія.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 10:49
mvd .pdf
21 листопада 2019 21:39
Електронний підпис
21 листопада 2019 21:35
Пропозиція_.pdf
21 листопада 2019 21:35
Сан-гігієна.pdf
21 листопада 2019 21:35
ДВ_2 - MEDIFORM.pdf
21 листопада 2019 21:35
авторизація Медіформ.pdf
21 листопада 2019 21:35
Статут ЄвроТех.pdf
21 листопада 2019 21:35
Паспорт ІНН копії завірені.pdf
21 листопада 2019 21:35
КОПIЯ ВИТЯГУ ПДВ.pdf
21 листопада 2019 21:35
КОПIЯ ВИТЯГУ З ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2019 21:35
КОПIЯ ВИПИСКИ.pdf
21 листопада 2019 21:35
лист про захист довкілля.pdf
21 листопада 2019 21:35
досвід - рахунок_вн.pdf
21 листопада 2019 21:35
досвід - виписка.pdf
21 листопада 2019 21:35
Довідка ст 17.pdf
21 листопада 2019 21:35
довідка реєстрація.pdf
21 листопада 2019 21:35
Довідка про учасника.pdf
21 листопада 2019 21:35
довідка про субпідрядника.pdf
21 листопада 2019 21:35
Довідка працівників.pdf
21 листопада 2019 21:35
Довідка МТБ..pdf
21 листопада 2019 21:35
довідка законні підстави.pdf
21 листопада 2019 21:35
Довідка досвід.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 18:07
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:39
Додаток 5.pdf
21 листопада 2019 17:39
Додаток 4.pdf
21 листопада 2019 17:39
Додаток 3.pdf
21 листопада 2019 17:39
Додаток 2.pdf
21 листопада 2019 17:39
Додаток 1.pdf
21 листопада 2019 17:39
Розетка накладная.pdf
21 листопада 2019 17:39
Банківська виписка Розетка.pdf
21 листопада 2019 17:39
Договір Розетка.pdf
21 листопада 2019 17:39
Досвід_Фармаша.pdf
21 листопада 2019 17:39
Договір з Алькор Транс.pdf
21 листопада 2019 17:39
Договор с Белла - Трейд .pdf
21 листопада 2019 17:39
Документи підприємства.pdf
21 листопада 2019 17:39
Інша інформація.pdf
21 листопада 2019 17:39
Пропозиція пелюшки.pdf
21 листопада 2019 17:39
Пропозиція пелюшки_шт.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 18:00
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:58
Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2019 17:58
Тендерна пропозиція_Часть5.pdf
18 листопада 2019 17:58
Тендерна пропозиція_Часть4.pdf
18 листопада 2019 17:58
Тендерна пропозиція_Часть3.pdf
18 листопада 2019 17:58
Тендерна пропозиція_Часть2.pdf
18 листопада 2019 17:58
Тендерна пропозиція_Часть1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б"777""

ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "ГЛОБАЛ-СТАР ЛТД"

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Б"777""
#35662229
Відхилено 514 225,95
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 17:48
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"
#42648365
Переможець 682 653,58
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 17:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"
#42648365
682 653,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:42
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 10:10
Договір 118 Додугода 1 від 26.12.19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:08
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 09:52
Договір 118 від 26.12.2019.pdf укладений
26 грудня 2019 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 682 012,80
UAH (в тому числі ПДВ 44 617,66 UAH)