Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Запорізька обласна станція переливання крові" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05499085 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32 |
Контактна особа: |
Гойло Наталія 380505533698 tender.zospk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 12:30 |
Очікувана вартість: | 350 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 503,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Код згідно ДК 021-2015 – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна камера низькотемпературна збірна) | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 14:04 |
Проект договору.docx | |
06 листопада 2019 18:55 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-27-000010 ● 822c06ce68a64f82ae08480558c154cf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2019 15:13 |
НАКАЗ
27.11.2019 №218
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі код за ДК 021-2015 – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна камера низькотемпературна збірна), ID: UA-2019-11-06-001975-c, яка проводиться Комунальною установою «Запорізька обласна станція переливання крові» Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На засіданні тендерного комітету щодо розгляду пакетів документів наданих учасниками закупівлі Код згідно ДК 021-2015 – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна камера низькотемпературна збірна) ідентифікатор закупівлі №UA-2019-11-06-001975-c, обрання переможця виходила з таких факторів: 1. ТОВ ЮГАГРОХОЛОД - Не надав ліцензію, також в пропозиції не зазначено на базі якого компресора буде встановлюватися холодильна камера яка пропонується (це потрібно для того, щоб наша інженерна служба детально вивчила потужність та інші характеристики), зважаючи на те що в нашій установі є система якості, та те що в даній холодильній камері будуть зберігатися життево-необхідні компоненти крові, згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 17.12.2013 р. №1093 «Про затвердження Інструкції з виготовлення, використання та забезпечення якості компонентів крові», ми зобов’язані вимагати від учасників ліцензію на даний вид діяльності; 2. ТОВ "ПМФ Вінтерлаб" - Завірені копії вказаних в довідці Договорів, учасник надав замовнику в паперовому вигляді, опираючись на те що Договори мають комерційну таємницю вх. лист від 18.11.2019 р. № 813. Також ТОВ "ПМФ Вінтерлаб" має досвід співпрацювання з: ДП «Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес» імені академіка О.Г. Івченка; Запорізьким філіалом ВАТ «Миронівський хлібопродукт; ТОВ «Запорізький завод напівфабрикатів»; ТОВ «Техносила»; та має рекомендаційний лист від Нідерландської організації Pebaco ITE b.v. (Всі завірені скани учасник надав в паперовом вигляді). Тендерним комітетом було прийнято рішення оголосити переможцем ТОВ "ПМФ Вінтерлаб", та враховуючи той факт що між КУ «ЗОСПК» ЗОР та ТОВ "ПМФ Вінтерлаб" був заключений Договір у 2012 році, вподальшому спроектована та встановлена низькотемпературна камера для довгострокового зберігання замороженої плазми, навіть після семи років користування, камера працює відмінно, без нарікань та будь-якого ремонту. В нашій тендерній документації чітко зазначено щодо надання Довідки щодо досвіду «Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання 2 аналогічних договорів за період 2016 – 2019 рр., в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки, підтвердженням виконання вказаного Договору слід вважати копії видаткових накладних, або актів Код згідно ДК 021-2015 – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна камера низькотемпературна збірна)). Підтверджуючі документи: скан копії аналогічного договору з додатками в разі їх наявності», скани Договорів та додатків до них у разі наявності, мається на увазі не обов’язковість надання Договорів. Нажаль часу для переоголошення даної закупівлі немає: по-перше останній місяць року, ми не встигнемо провести заново, у зв’язку з тим що згідно чинного законодавства України відкриті торги проходять майже місяць; по-друге наші холодильні ларі, в котрих на даний час зберігаються компоненти крові, виходять з ладу у зв’язку з тим що їм вже від 8 до 18 років, термін експлуатації вже давно вичерпаний, також деякі з них згідно своїм технічним можливостям могли тримати температуру до -19 ºС, але компоненти крові повинні зберігатися при температурі не вище -30 ºС, таким чином було прийнято рішення перепрограмувати ларі на нижчу температуру, що в свою чергу зменшило термін експлуатації, деякі ларі вже просто не витримують та тримають температуру до -27 ºС, що зменшують допустимий термін зберігання компонентів крові. Запланована камера звільне 10 – 12 зношених холодильних ларів, та надасть економію електроенергії на суму ~ 90000,00 грн на рік.
2019-12-04 16:05:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву до суду. |
Дата публікації: | 12 грудня 2019 |
Документи:
12 грудня 2019 17:45
|
Електронний підпис |
12 грудня 2019 17:45
|
Позов.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПМФ Вінтерлаб" #34718597 |
Переможець |
337 200,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 08:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2019 21:06
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 21:05
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 17:45
|
Договір.pdf | укладений |
09 грудня 2019 17:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до Специфікації (Додаток № 1) та викласти в наступній редакції. 2. Інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторони. 4. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання та є невід’ємною частиною Договору про закупівлю товару за державні кошти від " 9 " грудня 2019 р. №2611/19. |
Номер договору про закупівлю: | 2611/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |