Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код згідно ДК 021-2015 – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна камера низькотемпературна збірна)
Очікувана вартість
350 300,00 UAH
UA-2019-11-06-001975-c f3ede9036ffe4ff69f776d2f9dc222e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гойло Наталія

380505533698 tender.zospk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізька обласна станція переливання крові" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499085
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Контактна особа: Гойло Наталія
380505533698
tender.zospk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 12:30
Очікувана вартість: 350 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 503,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Код згідно ДК 021-2015 – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна камера низькотемпературна збірна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Леоніда Жаботинського, буд.32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Код згідно ДК 021-2015 – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна камера низькотемпературна збірна) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 14:04
Проект договору.docx
06 листопада 2019 18:55
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-27-000010 ● 822c06ce68a64f82ae08480558c154cf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2019 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

27.11.2019 №218

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі код за ДК 021-2015 – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна камера низькотемпературна збірна), ID: UA-2019-11-06-001975-c, яка проводиться Комунальною установою «Запорізька обласна станція переливання крові» Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На засіданні тендерного комітету щодо розгляду пакетів документів наданих учасниками закупівлі Код згідно ДК 021-2015 – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна камера низькотемпературна збірна) ідентифікатор закупівлі №UA-2019-11-06-001975-c, обрання переможця виходила з таких факторів: 1. ТОВ ЮГАГРОХОЛОД - Не надав ліцензію, також в пропозиції не зазначено на базі якого компресора буде встановлюватися холодильна камера яка пропонується (це потрібно для того, щоб наша інженерна служба детально вивчила потужність та інші характеристики), зважаючи на те що в нашій установі є система якості, та те що в даній холодильній камері будуть зберігатися життево-необхідні компоненти крові, згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 17.12.2013 р. №1093 «Про затвердження Інструкції з виготовлення, використання та забезпечення якості компонентів крові», ми зобов’язані вимагати від учасників ліцензію на даний вид діяльності; 2. ТОВ "ПМФ Вінтерлаб" - Завірені копії вказаних в довідці Договорів, учасник надав замовнику в паперовому вигляді, опираючись на те що Договори мають комерційну таємницю вх. лист від 18.11.2019 р. № 813. Також ТОВ "ПМФ Вінтерлаб" має досвід співпрацювання з: ДП «Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес» імені академіка О.Г. Івченка; Запорізьким філіалом ВАТ «Миронівський хлібопродукт; ТОВ «Запорізький завод напівфабрикатів»; ТОВ «Техносила»; та має рекомендаційний лист від Нідерландської організації Pebaco ITE b.v. (Всі завірені скани учасник надав в паперовом вигляді). Тендерним комітетом було прийнято рішення оголосити переможцем ТОВ "ПМФ Вінтерлаб", та враховуючи той факт що між КУ «ЗОСПК» ЗОР та ТОВ "ПМФ Вінтерлаб" був заключений Договір у 2012 році, вподальшому спроектована та встановлена низькотемпературна камера для довгострокового зберігання замороженої плазми, навіть після семи років користування, камера працює відмінно, без нарікань та будь-якого ремонту. В нашій тендерній документації чітко зазначено щодо надання Довідки щодо досвіду «Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання 2 аналогічних договорів за період 2016 – 2019 рр., в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки, підтвердженням виконання вказаного Договору слід вважати копії видаткових накладних, або актів Код згідно ДК 021-2015 – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна камера низькотемпературна збірна)). Підтверджуючі документи: скан копії аналогічного договору з додатками в разі їх наявності», скани Договорів та додатків до них у разі наявності, мається на увазі не обов’язковість надання Договорів. Нажаль часу для переоголошення даної закупівлі немає: по-перше останній місяць року, ми не встигнемо провести заново, у зв’язку з тим що згідно чинного законодавства України відкриті торги проходять майже місяць; по-друге наші холодильні ларі, в котрих на даний час зберігаються компоненти крові, виходять з ладу у зв’язку з тим що їм вже від 8 до 18 років, термін експлуатації вже давно вичерпаний, також деякі з них згідно своїм технічним можливостям могли тримати температуру до -19 ºС, але компоненти крові повинні зберігатися при температурі не вище -30 ºС, таким чином було прийнято рішення перепрограмувати ларі на нижчу температуру, що в свою чергу зменшило термін експлуатації, деякі ларі вже просто не витримують та тримають температуру до -27 ºС, що зменшують допустимий термін зберігання компонентів крові. Запланована камера звільне 10 – 12 зношених холодильних ларів, та надасть економію електроенергії на суму ~ 90000,00 грн на рік.

2019-12-04 16:05:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву до суду.
Дата публікації: 12 грудня 2019

Документи:

12 грудня 2019 17:45
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:45
Позов.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПМФ Вінтерлаб" 337 200,00
UAH з ПДВ
337 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮГАГРОХОЛОД 337 410,00
UAH з ПДВ
337 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 15:28
документи переможця.pdf
29 листопада 2019 15:27
документи переможця.pdf
28 листопада 2019 16:30
договор Техносила.pdf
28 листопада 2019 16:29
договор Аврора.pdf
20 листопада 2019 15:02
документи пропозиції.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 16:28
Електронний підпис
21 листопада 2019 16:26
Проект ДО ПРОГРЕС.pdf
21 листопада 2019 16:26
Експертний Звіт Прогрес0001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Довідка про довкілля0001.pdf
21 листопада 2019 16:26
СПРАВКА.pdf
21 листопада 2019 16:26
Dovidka_19311425580580187679.pdf
21 листопада 2019 16:26
Свідоцтво про реєстрацію..pdf
21 листопада 2019 16:26
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
21 листопада 2019 16:26
Статут.pdf
21 листопада 2019 16:26
Проект договору0001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Гар.лист про сертиф.обл.0001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Про ліцензію0001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Ліцензія розяснення.pdf
21 листопада 2019 16:26
Гар. лист про гар.обсл.0001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Гар.лист тех. характ0001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Довідка ч.2 ст.170001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Довідка п.10 ч.1 ст.170001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Довідка п. 9 ч.1 ст.17 Бенеф.0001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Довідка п.9 ч.1 ст.17 інф0001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Довідка п.8 ч.1 ст.170001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Довідка п.6 ч.1 ст.170001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Довідка п.4 ч.1 ст.170001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Довідка п.3 ч.1 ст.170001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Довідка п.2 ч.1 ст.170001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Довідка ст. 170001.pdf
21 листопада 2019 16:26
Прогрес_ договір акти.pdf
21 листопада 2019 16:26
Договір ЦЕПІ.pdf
21 листопада 2019 16:26
Відгук ЦЕПІ.pdf
21 листопада 2019 16:26
Відгук Прогрес.pdf
21 листопада 2019 16:26
Цінова пропозиція0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПМФ Вінтерлаб"

ТОВ ЮГАГРОХОЛОД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПМФ Вінтерлаб"
#34718597
Переможець 337 200,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПМФ Вінтерлаб"
#34718597
337 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:41
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 21:06
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 21:05
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 17:45
Договір.pdf укладений
09 грудня 2019 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Специфікації (Додаток № 1) та викласти в наступній редакції. 2. Інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторони. 4. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання та є невід’ємною частиною Договору про закупівлю товару за державні кошти від " 9 " грудня 2019 р. №2611/19.
Номер договору про закупівлю: 2611/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 337 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 200,00 UAH)