Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
35 847,00 UAH
UA-2019-11-06-001960-b 9c5af7384d4a44bcb9ea09e3653a103b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Гломозда

+380462661310 glomoz77helen@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38510035
Місцезнаходження: 14020, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 160
Контактна особа: Олена Гломозда
+380462661310
glomoz77helen@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 16:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 16:07
Початок аукціону: 14 листопада 2019 14:48
Очікувана вартість: 35 847,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,23%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
30230000-0 Комп’ютерне обладнання, медична субвенція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14020, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Шевченка, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:41
Дата відповіді: 07 листопада 2019 13:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику закупівлі! 1) По даній закупівлі надання аналогів предмету закупівлі, що зазначені в техн. вимогах, не допускається. 2) В формі "Пропозиція", що вимагається Замовником під час участі в закупівлі зазначена конкретна торгова марка та модель товару. Всі учасники зобов"язані подавати свої пропозиції відповідно до вимог цієї форми. 3) До участі у закупівлі допускаються всі учасники, що відповідають законодавству України про закупівлі, в т.ч. учасники фізичні особи-підприємці неплатнини ПДВ. Під час оцінки пропозиція оцінюється як остаточна (з урахуванням всіх податків та зборів) Дякуємо за запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 33 570,00
UAH з ПДВ
33 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 35 838,00
UAH з ПДВ
35 036,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 35 760,00
UAH з ПДВ
35 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 15:29
Пропозиція 33570.pdf
13 листопада 2019 15:29
Лист_гарантія.pdf
13 листопада 2019 15:29
Договір проект.pdf
13 листопада 2019 15:29
Документы Компаком 2000_1.rar
13 листопада 2019 15:29
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 14:58
Електронний підпис
13 листопада 2019 14:58
Лист про сервісний центр.pdf
13 листопада 2019 14:58
Лист про неліцензування.pdf
13 листопада 2019 14:58
Згода з договором.pdf
13 листопада 2019 14:58
Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2019 14:58
ЕКО5212_Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2019 14:58
ЕКО5212_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 33 570,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:04
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 35 036,10
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 09:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
35 036,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
79 гт.pdf укладений
25 листопада 2019 16:30