Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з з розробки ПКД по об'єкту :"Капітальний ремонт будівлі КП "Спортивний комплекс "Будівельник" (система пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передачі тривожних сповіщень) за адресою: проспект Хіміків, 50/1"
Очікувана вартість
133 013,83 UAH
UA-2019-11-06-001949-c 7f80df65be4742eab67002ba442f4ff7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хижняк Марина

380472647434 budivelnyk_1978@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Спортивний комплекс "Будівельник" Черкаської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 31701583
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, проспект Хіміків, будинок 50/1
Контактна особа: Хижняк Марина
380472647434
budivelnyk_1978@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи з з розробки ПКД по об'єкту :"Капітальний ремонт будівлі КП "Спортивний комплекс "Будівельник" (система пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передачі тривожних сповіщень) за адресою: проспект Хіміків, 50/1"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, проспект Хіміків, 50/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата по об'єкту здійснюється - протягом 14 календарних днів з дня підписання акту здачі-приймання робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів із дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

06 листопада 2019 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ІНВЕСТСПЕЦКОМПЛЕКС"
#30476872
Переможець 133 013,83
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 18:34

Документи

06 листопада 2019 18:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 16:08
IMG_0003.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:31
IMG_0004.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:30
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 16:59
IMG_0005.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 17:06
IMG_0001.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 16:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:20
IMG_0002.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:16
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 18:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку з відсутністю фінансування договір внесено зміни до п.2.2 розділу 2, а саме - фінансування 2019 року – 0,00 грн. ( нуль гривень 00 копійок) - фінансування 2020 року – 133 013,83 грн. (сто тридцять три тисячі тринадцять гривень 83 копійки)». до пункту 8.2. Розділу 8 Договору , а саме договор діє до 31 грудня 2020 року».
Номер договору про закупівлю: П-28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів замовника,пов’язану із впровадженням міжнародного номера банківського рахунку IBAN та відповідно до рішення Наглядової ради ФIЛIЯ "ЧЕРКАСЬКЕ ГРУ" ПриватБанку перейшов на єдиний МФО
Номер договору про закупівлю: П-28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з надходженням зауважень та пропозицій щодо порядку складання кошторисної документації до договору на виготовлення ПКД , а саме врахувати фактичну вартість експертизи, будо вирішено внести зміни та викласти додаток №3 "Кошторис на проектні роботи" в новій редакці
Номер договору про закупівлю: П-28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.4. п. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника сторони дійшли до згоди та вирішили внести зміни до договору та продовжити термін його дії до 31.12.2021р., виклавши пункт 2.2 Розділу 2, пункту 8.2. Розділу 8 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: П-28
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів-банківського рахунку замовника Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 10 "Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки"
Номер договору про закупівлю: П-28
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML