Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
89 700,00 UAH
UA-2019-11-06-001927-b abedf325167246c39fa5795904f15c70
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Гломозда

+380462661310 glomoz77helen@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38510035
Місцезнаходження: 14020, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 160
Контактна особа: Олена Гломозда
+380462661310
glomoz77helen@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 16:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 16:10
Початок аукціону: 14 листопада 2019 11:04
Очікувана вартість: 89 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (системний блок в комплекті), медична субвенція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14020, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Шевченка, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 15:24
оголош 3021 комп в компл -89700,00.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:41
Дата відповіді: 07 листопада 2019 13:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику закупівлі! 1) По даній закупівлі надання аналогів предмету закупівлі, що зазначені в техн. вимогах, не допускається. 2) В формі "Пропозиція", що вимагається Замовником під час участі в закупівлі зазначена конкретна торгова марка та модель товару. Всі учасники зобов"язані подавати свої пропозиції відповідно до вимог цієї форми. 3) До участі у закупівлі допускаються всі учасники, що відповідають законодавству України про закупівлі, в т.ч. учасники фізичні особи-підприємці неплатнини ПДВ. Під час оцінки пропозиція оцінюється як остаточна (з урахуванням всіх податків та зборів) Дякуємо за запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 88 661,25
UAH з ПДВ
88 661,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 89 640,00
UAH з ПДВ
89 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 14:55
Електронний підпис
13 листопада 2019 14:47
Протокол.jpg
13 листопада 2019 14:47
Новий статут завірено.pdf
13 листопада 2019 14:47
Наказ.jpg
13 листопада 2019 14:47
загальні відомості.pdf
13 листопада 2019 14:47
витяг ПДВ.pdf
13 листопада 2019 14:47
Витяг _ДРПОУ 13.02.19 - ВСЕСВ_Т.pdf
13 листопада 2019 14:47
ДОГОВІР ПОСТАВКИ 4712857.pdf
13 листопада 2019 14:47
довідка 4712857.pdf
13 листопада 2019 14:47
4712857.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 13:46
Документы Компаком 2000_1.rar
13 листопада 2019 13:46
Пропозиція.pdf
13 листопада 2019 13:46
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
13 листопада 2019 13:46
Гарантійний лист.pdf
13 листопада 2019 13:46
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 88 661,25
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
88 661,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
80 гт.pdf укладений
25 листопада 2019 16:37