Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Транспортна картка ( смарт-картка з вбудованою мікросхемою з запрограмованими додатками)
Очікувана вартість
2 370 000,00 UAH
UA-2019-11-06-001913-c 21bca2c5c80d40efb9df1eb4acc8e11c
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черниш Олена

380975623730 KP-CEP@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Героїв АТО, 30
Контактна особа: Черниш Олена
380975623730
KP-CEP@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до п. 5, ч. 2 cт. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
В зв’язку з впровадженням «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг» для забезпечення осіб, електронними квитками у Замовника виникла потреба в здійсненні закупівлі, Транспортної картки ( смарт-картка з вбудованою мікросхемою з запрограмованими додатками), які будуть використовуватись для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг.
У жовтні 2019 р. між КП «Центр електронних платежів» КМР та ТОВ «МД СОФТ» був укладений договір на постачання Програмного комплексу автоматизованої інформаційної системи оплати за проїзд – АСООП. Згідно договору комунальному підприємству «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради було поставлено програмне забезпечення для впровадження «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг».
Система оплати в громадському транспорті «Автоматизована система обліку оплати проїзду» м. Кривий Ріг (надалі - АСООП) є унікальною автоматизованою системою оплати, яка є об’єктом авторського права, містить персональні дані та доступ до якої мають лише розробник та розпорядник. Запис/програмування транспортного додатку, унікальної інформації, в тому числі персональних даних потенційних користувачів карток, на чіп карти проводиться на підставі спеціально розробленої специфікації із технічними характеристиками системи оплати АСООП, врахування яких при програмуванні картки забезпечить повну її сумісність з системою АСООП у м. Кривому Розі. Специфікація із технічними характеристиками системи оплати АСООП відома тільки Замовнику (розпоряднику АСООП) та розробнику АСООП.
Таким чином, для того, щоб гарантувати/забезпечити сумісність предмета закупівлі з системою АСООП, учасник повинен володіти специфікацією по запису унікальної інформації на АСООП із технічними характеристиками цієї системи оплати.
Виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм, що використовуються при записі/програмуванні транспортного додатку на чіп безконтактної Транспортної картки: комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport», реєстраційний номер 4117, дата реєстрації 19.12. 2018р.; комп’ютерна програма: «Транспортний процесинг СРТТ Symbol Transport», реєстраційний номер 4119, дата реєстрації 19.12.2018р, що є складовою системи АСООП, яка впроваджується у м. Кривому Розі, належить ТОВ «Сімбол Транспорт».
В зв’язку з вищенаведеним, для забезпечення сумісності предмету закупівлі Транспортної картки ( смарт-картка з вбудованою мікросхемою з запрограмованими додатками) з системою АСООП, що впроваджується в м. Кривому Розі, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (потреби здійснити закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням) прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі щодо предмету закупівлі Транспортної картки, смарт-картка з вбудованою мікросхемою з запрограмованими додатками.
Офіційним дилером ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровському регіоні є ТОВ «МД СОФТ», який уповноважений на укладання договорів поставки програмних продуктів, та має всі необхідні для цього документи.
Отримані від учасника документи підтверджують відповідність ТОВ «МД СОФТ» кваліфікаційним вимогам згідно з ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 18:02
Оскарження наміру укласти договір: 17 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 штуки
Транспортна картка (смарт-картка з вбудованою мікросхемою, з запрограмованими додатками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Героїв АТО, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

06 листопада 2019 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 2 370 000,00
UAH
06 листопада 2019 18:02

Документи

06 листопада 2019 18:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 18:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
2 370 000,00
UAH
Документи

Документи

06 листопада 2019 18:02
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 листопада 2019 20:11
Коментар щодо відміни: помилково завантаження документу
Документи:
06 листопада 2019 20:11
Протокол ТК №30.pdf