Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт фасаду та укріплення фундаментів адміністративної будівлі в м. Винники, вул.Крип"якевича, 2»
Очікувана вартість
2 378 975,00 UAH
UA-2019-11-06-001748-c cb801bc1ba52485a83e6e077af1e0e23
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осміловський Тарас

380964237925 lkp.arlmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 30823414
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Галицька пл, буд. 15
Контактна особа: Осміловський Тарас
380964237925
lkp.arlmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 15:53
Очікувана вартість: 2 378 975,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 710,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт фасаду та укріплення фундаментів адміністративної будівлі в м. Винники, вул.Крип"якевича, 2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, вул. Крип"якевича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти статутного капіталу підприємства Пiсляоплата 35 Календарні 70
Iнша подія Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт Аванс 30 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 17:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 17:27
Рішення про внесення змін.doc
19 листопада 2019 17:27
тендерна документація.docx
06 листопада 2019 16:49
Додаток 5 Проект договору.docx
06 листопада 2019 16:49
Технічні вимоги.docx
19 листопада 2019 17:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 17:27
Рішення про внесення змін.doc
19 листопада 2019 17:27
тендерна документація.docx
06 листопада 2019 16:49
тендерна документація.docx
06 листопада 2019 16:49
Додаток 5 Проект договору.docx
06 листопада 2019 16:49
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-001748-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 06 листопада 2019 18:35
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ:3.4. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю копія(ї) документу(ів), що підтверджують введення об’єкту в експлуатацію (акт готовності об’єкту до експлуатації та сертифікату, виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю або декларація про готовність об’єкту до експлуатації, зареєстрована у відповідних органах державного архітектурно-будівельного контролю) або інший документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації, або інші документи, що підтверджують факт виконання робіт та фотокопію об’єкта. **.Пояснення замовнику , відкриття дозволу на початок будівництва , та та інші документи зареєстрованих документів в відповідних органах державного архітектурно-будівельного контролю, це функція замовника і нам учасникам вимагати такі документи не має потреби, нам учасникам(виконавцям ) вони не потрібні .Дані документи потрібні замовнику , щоб поставти на баланс зданий обєкт , або збільшити його при капремонті. У нас є, і в них потреба це кб-2 , кб-3, і лист відгук , а то що Ви вимагаєте це вже Ваші забаганки ,де вони законодавцем ніде не приписані. Ми могли б Вам ще надати , фото запрошених депутатів Верховної Ради , обласної ради , районої ради , голову сільської ради , що це все організував (гала концерт по поводу здачі відремонтованого обєкту, посвячення святою водою місцевим священиком ), це ті всі що так тяжко знайшли кошти , заодно і пропіаритись, правда забули запросити будівельників , так що нас там не буде. Може це більше підійде , щоб Ви переконались , що обєкт дійсно зданий.Замовнику не стає № телефонів замовника , щоб пересвідчитись , для чого тоді та табличка? Просимо такі пастки для учасників прибрати . Замовнику радимо прямо написати прозоро хлопці ви нам не потрібні , у нас є вже фірма яка це все має , так буде правильніше і ми не будемо Вам мішати. Ой мало не забули приберіть , цю саму вимогу і в тендері по верху , там також такі самі вимоги. З ПОВАГОЮ МИ БУДЕМО .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 16:18
Відповідно до вимоги тендерної документації «Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю копія(ї) документу(ів), що підтверджують введення об’єкту в експлуатацію (акт готовності об’єкту до експлуатації та сертифікату, виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю або декларація про готовність об’єкту до експлуатації, зареєстрована у відповідних органах державного архітектурно-будівельного контролю) або інший документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації, або інші документи, що підтверджують факт виконання робіт та фотокопію об’єкта.». Відтак, прочитавши дану вимоги можна дійти висновку ,що учасникам необхідно надати документ, що підтверджує введення об’єкту в експлуатацію або інші документи, що підтверджують факт виконання робіт та фотокопію об’єкта.
У разі, якщо учасником на підтвердження встановленої вимоги будуть надані копії актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт форм кб -2 та кб-3 відповідно, то така пропозиція буде розглядатись замовником як така, що відповідає умовам тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-29-000001 ● 103b4f428d0c4d7f88950df3681f7858
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2020 11:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.01.2020 № 21

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2020 № 21.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-06-001748-c 06.11.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником у межах проведення процедури отримано звернення, про що тендерний комітет надає відповідь, яка прикріплена у файлі нижче. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв'язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.

2020-02-20 16:00:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ 2 303 903,00
UAH з ПДВ
2 303 903,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Білінський Т.О. 2 319 799,00
UAH з ПДВ
2 319 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 12:23
мвс
29 листопада 2019 12:23
дпі
26 листопада 2019 13:29
Інші_документи.pdf
26 листопада 2019 13:12
Кваліфікаційні_критерії.pdf
26 листопада 2019 12:14
Реєстр_пропозиції.pdf
26 листопада 2019 12:14
Тендерна_гарантія.zip
26 листопада 2019 12:14
Рейтинг_банку.jpg
26 листопада 2019 12:14
КК__Довідка_КБ_3_Львівдах.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Анал_договір_ЗРА_ЦНАП.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Довідки_ЦНАП_ЗРА.pdf
26 листопада 2019 12:14
Кошторис_Крип_якевича.pdf
26 листопада 2019 12:14
Гарантія.zip
26 листопада 2019 12:14
Лiцензiя.zip
26 листопада 2019 12:14
Цінова_пропозиція.pdf
26 листопада 2019 12:14
Dov i Lic.pdf
26 листопада 2019 12:14
Технічна_частина.pdf
26 листопада 2019 12:14
Гарантия_7488.zip
26 листопада 2019 12:14
Довiренiсть_Рижий.zip
26 листопада 2019 12:14
Документ_ЄДР_1005971045.zip
26 листопада 2019 12:14
Інші_документи.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Виписка_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
Кваліфікаційні_критерії.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Витяг_15_11_2019.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Декларація_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Довідки_банк_копії.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Довідки_банк_оригінал.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Дозвіл_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Лист_ДСНС_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Лист_ДСНС_оригінал.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Ліцензія_перелік_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Ліцензія_перелік_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Паспорт_оригінал.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Свідоцтво_ПДВ_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Статут_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Відгук_ЗРА_про_Львівдах.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Відгук_ЗРА_ЦНАП.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Дипломи.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_звіт_1_ДФ.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Статистика_1_ПВ_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Фото_підтвердження_ЦНАП.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Фотопідтвердження.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Штатний_розпис.pdf
26 листопада 2019 12:14
Забезпечення_Крипякевича.zip

Публічні документи

25 листопада 2019 17:51
ТД.pdf
25 листопада 2019 17:51
Скан паспорт інструмент.pdf
25 листопада 2019 17:51
Проект договопу.pdf
25 листопада 2019 17:51
Кошторис.pdf
25 листопада 2019 17:51
Витяг.pdf
25 листопада 2019 17:51
Чек інструмент.pdf
25 листопада 2019 17:51
Установчі Білінський.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ

ФОП Білінський Т.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
#37205736
Переможець 2 303 903,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
#37205736
2 303 903,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 17:08
договірна ціна.pdf укладений
13 грудня 2019 16:23
договір.pdf укладений
13 грудня 2019 16:20