«Капітальний ремонт фасаду та укріплення фундаментів адміністративної будівлі в м. Винники, вул.Крип"якевича, 2»
Очікувана вартість
2 378 975,00 UAH
UA-2019-11-06-001748-c cb801bc1ba52485a83e6e077af1e0e23
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 30823414
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Галицька пл, буд. 15
Контактна особа: Осміловський Тарас
380964237925
lkp.arlmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 15:53
Очікувана вартість: 2 378 975,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 710,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт фасаду та укріплення фундаментів адміністративної будівлі в м. Винники, вул.Крип"якевича, 2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, вул. Крип"якевича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти статутного капіталу підприємства Пiсляоплата 35 Календарні 70
Iнша подія Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт Аванс 30 Банківські 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 листопада 2019 17:51
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2019 17:27
Рішення про внесення змін.doc
19 листопада 2019 17:27
тендерна документація.docx
06 листопада 2019 16:49
Додаток 5 Проект договору.docx
06 листопада 2019 16:49
Технічні вимоги.docx
19 листопада 2019 17:51
Електронний цифровий підпис
06 листопада 2019 17:04
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2019 17:27
Рішення про внесення змін.doc
19 листопада 2019 17:27
тендерна документація.docx
06 листопада 2019 16:49
тендерна документація.docx
06 листопада 2019 16:49
Додаток 5 Проект договору.docx
06 листопада 2019 16:49
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-001748-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 06 листопада 2019 18:35
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ:3.4. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю копія(ї) документу(ів), що підтверджують введення об’єкту в експлуатацію (акт готовності об’єкту до експлуатації та сертифікату, виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю або декларація про готовність об’єкту до експлуатації, зареєстрована у відповідних органах державного архітектурно-будівельного контролю) або інший документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації, або інші документи, що підтверджують факт виконання робіт та фотокопію об’єкта. **.Пояснення замовнику , відкриття дозволу на початок будівництва , та та інші документи зареєстрованих документів в відповідних органах державного архітектурно-будівельного контролю, це функція замовника і нам учасникам вимагати такі документи не має потреби, нам учасникам(виконавцям ) вони не потрібні .Дані документи потрібні замовнику , щоб поставти на баланс зданий обєкт , або збільшити його при капремонті. У нас є, і в них потреба це кб-2 , кб-3, і лист відгук , а то що Ви вимагаєте це вже Ваші забаганки ,де вони законодавцем ніде не приписані. Ми могли б Вам ще надати , фото запрошених депутатів Верховної Ради , обласної ради , районої ради , голову сільської ради , що це все організував (гала концерт по поводу здачі відремонтованого обєкту, посвячення святою водою місцевим священиком ), це ті всі що так тяжко знайшли кошти , заодно і пропіаритись, правда забули запросити будівельників , так що нас там не буде. Може це більше підійде , щоб Ви переконались , що обєкт дійсно зданий.Замовнику не стає № телефонів замовника , щоб пересвідчитись , для чого тоді та табличка? Просимо такі пастки для учасників прибрати . Замовнику радимо прямо написати прозоро хлопці ви нам не потрібні , у нас є вже фірма яка це все має , так буде правильніше і ми не будемо Вам мішати. Ой мало не забули приберіть , цю саму вимогу і в тендері по верху , там також такі самі вимоги. З ПОВАГОЮ МИ БУДЕМО .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 16:18
Відповідно до вимоги тендерної документації «Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю копія(ї) документу(ів), що підтверджують введення об’єкту в експлуатацію (акт готовності об’єкту до експлуатації та сертифікату, виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю або декларація про готовність об’єкту до експлуатації, зареєстрована у відповідних органах державного архітектурно-будівельного контролю) або інший документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації, або інші документи, що підтверджують факт виконання робіт та фотокопію об’єкта.». Відтак, прочитавши дану вимоги можна дійти висновку ,що учасникам необхідно надати документ, що підтверджує введення об’єкту в експлуатацію або інші документи, що підтверджують факт виконання робіт та фотокопію об’єкта.
У разі, якщо учасником на підтвердження встановленої вимоги будуть надані копії актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт форм кб -2 та кб-3 відповідно, то така пропозиція буде розглядатись замовником як така, що відповідає умовам тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-29-000001 ● 103b4f428d0c4d7f88950df3681f7858
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-29 11:07:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.01.2020 № 21

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2020 № 21.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-06-001748-c 06.11.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником у межах проведення процедури отримано звернення, про що тендерний комітет надає відповідь, яка прикріплена у файлі нижче. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв'язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.

2020-02-20 16:00:24

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради", 30823414, Україна, Львів, Галицька пл, буд. 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду та укріплення фундаментів адміністративної будівлі в м. Винники, вул.Крип"якевича, 2», 2378975UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: cb801bc1ba52485a83e6e077af1e0e23, 2019-11-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 29 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі–Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договорів та додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОВ "Економ-Буд", протокол розкриття від 29.11.2019, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2019, договір № 01/12 від 12.12.2019. За результатами аналізу тендерної документації встановлено, що на порушення частини 2 статті 23 Закону замовник при внесенні змін до тендерної документації, не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться. За результатами моніторингу установлено, що згідно з пунктом 2.1 Розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. При цьому банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має рейтинг за національною шкалою у банків іноземних банківських груп, рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) з підтверджуючими документами. Однак у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Економ-Буд» відсутні підтверджуючі документи, що банківська гарантія надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку або надана банківською установою, яка має рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу. Також, аналізом тендерної документації Замовника встановлено, що у пункті 2.1 Додатку №1 міститься вимога щодо документального підтвердження, чинного на дату кінцевого строку подання пропозицій, наявності в працівників учасників відповідної кваліфікації знань з охорони праці( кваліфікація підтверджена додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та/або протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань). Однак, на підтвердження зазначеної вимоги, учасником надано сканований оригінал посвідчення результатів перевірки знань Леги Василя Григоровича, недійсний на дату кінцевого строку (26.11.2019) подання пропозицій (зазначено - провести наступну перевірку знань 25 червня 2019 року. Крім того, у пункті 3.4 Додатку №1 тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагається надання документів, що засвідчують факт виконання робіт повністю, зокрема, копія(ї) документу(ів), що підтверджують введення об’єкту в експлуатацію (акт готовності об’єкту до експлуатації та сертифікату, виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю або декларація про готовність об’єкту до експлуатації, зареєстрована у відповідних органах державного архітектурно-будівельного контролю) або інший документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації, або інші документи, що підтверджують факт виконання робіт та фотокопію об’єкта. Також, замовником зазначено, що у разі відсутності зазначених копій документів учасник подає лист (довідку) в довільній формі, де зазначається інформація щодо введення об’єкта в експлуатацію, а саме: № сертифікату або декларації про готовність, рік, місяць, регіон ДАБК, найменування об’єкту, категорія складності або клас наслідків, замовник, підрядник. Однак, Учасником- переможцем не надано документального підтвердження що засвідчують факт виконання робіт повністю в частині надання сертифікату або декларації про готовність, зазначеного об’єкта. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір від 10.05.2018 з Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради на загальну суму 5649950 грн, сума виконання у 2018 році – 4385454 грн, у 2019 році – 1264496 грн, та надано довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 за 2018 рік на суму 3276849 гривень. Аналогічно, надано договір з ПП «Львівдах» на 280000 грн, а довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 за 2016 рік на 279326 гривень. Додаткові угоди чи інші документи не надані. Таким чином, учасник не підтвердив факт виконання робіт повністю у спосіб, визначений тендерною документацією, а значить, не підтвердив кваліфікаційний критерій –наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, на порушення пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Економ-Буд», яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам тендерної документації Замовника та уклав договір від 12.12.2019 № 01/12 на суму 2303903,00 гривень.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації встановлено порушення частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій встановлено порушення норм частини 1 та частини 4 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, вжити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ 2 303 903,00
UAH з ПДВ
2 303 903,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Білінський Т.О. 2 319 799,00
UAH з ПДВ
2 319 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 12:23
мвс
29 листопада 2019 12:23
дпі
26 листопада 2019 13:29
Інші_документи.pdf
26 листопада 2019 13:12
Кваліфікаційні_критерії.pdf
26 листопада 2019 12:14
Реєстр_пропозиції.pdf
26 листопада 2019 12:14
Тендерна_гарантія.zip
26 листопада 2019 12:14
Рейтинг_банку.jpg
26 листопада 2019 12:14
КК__Довідка_КБ_3_Львівдах.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Анал_договір_ЗРА_ЦНАП.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Довідки_ЦНАП_ЗРА.pdf
26 листопада 2019 12:14
Кошторис_Крип_якевича.pdf
26 листопада 2019 12:14
Гарантія.zip
26 листопада 2019 12:14
Лiцензiя.zip
26 листопада 2019 12:14
Цінова_пропозиція.pdf
26 листопада 2019 12:14
Dov i Lic.pdf
26 листопада 2019 12:14
Технічна_частина.pdf
26 листопада 2019 12:14
Гарантия_7488.zip
26 листопада 2019 12:14
Довiренiсть_Рижий.zip
26 листопада 2019 12:14
Документ_ЄДР_1005971045.zip
26 листопада 2019 12:14
Інші_документи.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Виписка_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
Кваліфікаційні_критерії.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Витяг_15_11_2019.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Декларація_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Довідки_банк_копії.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Довідки_банк_оригінал.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Дозвіл_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Лист_ДСНС_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Лист_ДСНС_оригінал.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Ліцензія_перелік_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Ліцензія_перелік_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Паспорт_оригінал.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Свідоцтво_ПДВ_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
ІД_Статут_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Відгук_ЗРА_про_Львівдах.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Відгук_ЗРА_ЦНАП.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Дипломи.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_звіт_1_ДФ.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Статистика_1_ПВ_копія.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Фото_підтвердження_ЦНАП.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Фотопідтвердження.pdf
26 листопада 2019 12:14
КК_Штатний_розпис.pdf
26 листопада 2019 12:14
Забезпечення_Крипякевича.zip

Публічні документи

25 листопада 2019 17:51
ТД.pdf
25 листопада 2019 17:51
Скан паспорт інструмент.pdf
25 листопада 2019 17:51
Проект договопу.pdf
25 листопада 2019 17:51
Кошторис.pdf
25 листопада 2019 17:51
Витяг.pdf
25 листопада 2019 17:51
Чек інструмент.pdf
25 листопада 2019 17:51
Установчі Білінський.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
#37205736
Переможець 2 303 903,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
#37205736
2 303 903,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 грудня 2019 17:08
договірна ціна.pdf укладений
13 грудня 2019 16:23
договір.pdf укладений
13 грудня 2019 16:20

Актуальні тендери

До пошуку