Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зовнішнього пандусу в приміщенні Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області за адресою: Полтавська область, Карлівський район, м. Карлівка, вул. Полтавський шлях, 81 (І поверх) із виготовленням відповідної документації
Очікувана вартість
59 988,08 UAH
UA-2019-11-06-001580-b 595286da21594a39b5be0836b4bef38d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Каплацька

+380954611224
+380532569743
gu@pl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 13967927
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 66
Контактна особа: Світлана Каплацька
+380954611224,+380532569743
gu@pl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 15:30
Очікувана вартість: 59 988,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 299,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт і реставрація (капітальний ремонт зовнішнього пандусу в приміщенні Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області за адресою: Полтавська область, Карлівський район, м. Карлівка, вул. Полтавський шлях, 81 (І поверх) із виготовленням відповідної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39504, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. Полтавський шлях, 81 (1 поверх)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Повний розрахунок здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту завершення робіт на підставі підписаних та узгоджених з центральним апаратом Пенсійного фонду України Актів за формами КБ-2В та КБ-3, але не пізніше 31.12.2019 р. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 14:33
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЦИН МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ " 59 988,00
UAH з ПДВ
59 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 13:22
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЦИН МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЦИН МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ "
#2894314915
Відхилено 59 988,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 11:29

Документи

15 листопада 2019 11:29
Рішення № 32.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій