Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вата мінеральна
Очікувана вартість
1 362 600,00 UAH
UA-2019-11-06-001437-c c7942f954ac94b45ac566670eaaa34fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 12:15
Очікувана вартість: 1 362 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 626,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40878 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 м.кв.
Вата мінеральна 80мм (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
3000 м.кв.
Вата мінеральна 100мм (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 16:31
ТД_837-19_нова редакція.doc
18 листопада 2019 16:31
Перелік змін.docx
18 листопада 2019 16:31
ТД_837-19_з закресленими данними.doc
06 листопада 2019 15:44
оголошення.doc
06 листопада 2019 15:44
договір.docx
18 листопада 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 16:31
ТД_837-19_нова редакція.doc
18 листопада 2019 16:31
Перелік змін.docx
18 листопада 2019 16:31
ТД_837-19_з закресленими данними.doc
06 листопада 2019 15:44
ТД_837-19_вата мінеральна.doc
06 листопада 2019 15:44
оголошення.doc
06 листопада 2019 15:44
договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розвантаження авто
Дата подання: 08 листопада 2019 11:00
Дата відповіді: 11 листопада 2019 17:36
Просимо сповістити розвантаження авто здійснює організатор чи переможець торгів?
Відповідь: Умови постачання товару: на умовах DDPвідповідно до вимог «ІНКОТЕРМС» у 2010 році.
обьемы поставок на кажду точку выгрузки
Дата подання: 08 листопада 2019 11:04
Дата відповіді: 11 листопада 2019 17:37
Просим сообщить ориентировочные обьемы и график поставок на каждую точку выгрузки. Заранее благодарны.
Відповідь: Розглянувши уважно Ваше питання повідомляємо, поставки будуть відбуватися згідно потреби та наданої рознарядки
щодо щільності мінеральної вати
Дата подання: 11 листопада 2019 17:21
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:32
шановний замовнику! просимо надати відповідь якої щільності потрібен товар
Відповідь: Розглянувши уважно Ваше питання повідомляємо наступне, в межах від 60 кг/м3 до 75 кг/м3
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-001437-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОБУД-С", Код ЄДРПОУ:39369678
Дата подання: 11 грудня 2019 13:08
ТОВ ЄГУ ПРОМПОСТАЧ не завантажив документи за ст.17 Закону протягом 5-ти днів з дня отримання учасником повідомлення про намір укласти договір, чим порушив ст. 3, ст.14, ст.17 Закону
Вимагаємо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ ЄГУ ПРОМПОСТАЧ в зв'язку із неподанням документів, що передбачені Законом України "Про публічні закупівлі" для переможця, а саме довідок за ст. 17 Закону, що мають бути завантажені на веб-портал уповноваженого органу у термін 5 днів з дня отримання учасником повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до статті 3 Закону принципом здійснення закупівлі є, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на виконання вказаного принципу учасники повинні застосовувати електронну систему для завантаження документів, що вимагаються Законом, на всіх стадіях закупівельного процесу. Відповідно до Статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи те, що вказаним учасником не дотримано вимог Закону, тендерний комітет замовника зобов'язаний скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ ЄГУ ПРОМПОСТАЧ. У разі недотримання замовником вимог Закону, ми змушені будемо звернутись в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 16:39
Розглянувши вимогу повідомляємо: відповідно до ч.3 ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі».
Відповідно до тендерної документації зміни 1 нова редакція 44110000-4 Конструкційні матеріали (вата мінеральна) затвердженого рішенням тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» « 18 » листопада 2019 р., опублікованій в електроній системі закупівель веб-порталі Рrozorro Уповноваженого органу з питань закупівель UA-2019-11-20-001192-b. визначено надання таких документів переможцем процедури закупівлі згідно до Розділу І. Додатку №5 тендерної документації, а саме: Документи відповідно Додатку №5 ТД надаються переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою (за наявності)*.
Зокрема, подання здійснюється особисто або поштою за адресою: бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318 (тел.+38-044-309-75-21), м. Київ, 01032.
Зазначені вами документи надані відповідно додатку №5 тендерної документації.
Крім того тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-11-06-001437-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОБУД-С", Код ЄДРПОУ:39369678
Дата подання: 12 грудня 2019 20:34
скасування рішення щодо визначення переможця
шановний замовнику, те, що документи згідно додатку №5 надані учасником тендерному комітету вчасно і в повному обсязі відомо лише вам, а не іншим учасникам процедури. Вами порушено принцип дотримання відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначений ст. 3 Закону. Вимагаємо дотримуватись вимог Закону, а не керуватись виключно своєю тендерною документацією. Члени тендерного комітету допустили порушення Закону, за які передбачена персональна відповідальність за прийняті рішення або бездіяльність відповідальних осіб.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 17:23
Розглянувши вимогу повідомляємо: Додаток 5 Тендерної документації та його вимоги (спосіб підтвердження) розроблені відповідно ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема – «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі».
Крім того тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОБУД-С" 1 292 400,00
UAH з ПДВ
1 292 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄГУ ПРОМПОСТАЧ" 1 358 400,00
UAH з ПДВ
1 358 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ж.О.К." 1 362 600,00
UAH з ПДВ
1 362 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 16:10
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:54
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:38
Опис 001.pdf
26 листопада 2019 13:38
цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 13:38
фінансова звітність 2018-2019.pdf
26 листопада 2019 13:38
сертифікати.zip
26 листопада 2019 13:38
Рiшення№1.pdf
26 листопада 2019 13:38
Протокол№1.pdf
26 листопада 2019 13:38
проект договору.pdf
26 листопада 2019 13:38
Паспорт директора.PDF
26 листопада 2019 13:38
Наказ на директора.pdf
26 листопада 2019 13:38
Документ_ЄДР_1005983759.zip
26 листопада 2019 13:38
Довідки з банку 19.11.2019.pdf
26 листопада 2019 13:38
довідки довкілля 2 штуки.pdf
26 листопада 2019 13:38
довідка про ТОВ ТЕХНОБУД С.pdf
26 листопада 2019 13:38
гарантія ТОВ ТЕХНОБУД С.zip
26 листопада 2019 13:38
відгук.pdf
26 листопада 2019 13:38
Витяг з ЄДР.pdf
26 листопада 2019 13:38
IПН_директора оригінал.PDF

Публічні документи

26 листопада 2019 14:26
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:17
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:15
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:46
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
26 листопада 2019 13:46
protokol1_str2.jpg
26 листопада 2019 13:46
protokol1_str1.jpg
26 листопада 2019 13:46
ЦУО 39.pdf
26 листопада 2019 13:46
ЦЗВ-02-02019-01 (3).pdf
26 листопада 2019 13:46
умови договору.pdf
26 листопада 2019 13:46
ТЕНД ПРЕДЛ.pdf
26 листопада 2019 13:46
СТ 17.pdf
26 листопада 2019 13:46
Реквизиты глобус.pdf
26 листопада 2019 13:46
представник.PDF
26 листопада 2019 13:46
ПП Страховка 26_11_19.pdf
26 листопада 2019 13:46
Плити марки (2).pdf
26 листопада 2019 13:45
паспорт.pdf
26 листопада 2019 13:45
отзыв.jpg
26 листопада 2019 13:45
НДС ПРОМПОСТАЧ.jpg
26 листопада 2019 13:45
наказ.PDF
26 листопада 2019 13:45
лист-згода.pdf
26 листопада 2019 13:45
захист довкілля.pdf
26 листопада 2019 13:45
додаток 1 (промпостач).pdf
26 листопада 2019 13:45
додаток 1 (обио).pdf
26 листопада 2019 13:45
аналогич. договор (2).pdf
26 листопада 2019 13:45
9_Серт соотв ПОЖАР.pdf
26 листопада 2019 13:45
8_скан_исо_ОБИО.pdf
26 листопада 2019 13:45
4.3_ ГОСТ 12.1.044-89 с печатью.pdf
26 листопада 2019 13:45
4.1_ДСТУ 4049-2001 с печатью.pdf
26 листопада 2019 13:45
3.1_Акт Обстеження.pdf
26 листопада 2019 13:45
12_лист-погодження ЦО.pdf
26 листопада 2019 13:45
11_санитары скан.pdf
26 листопада 2019 13:45
10_протокол Пожар 3.pdf
26 листопада 2019 13:45
10_протокол пожар 1.pdf
26 листопада 2019 13:45
10_ Протокол ПОЖАР 2.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 10:39
цінова.pdf
26 листопада 2019 10:39
ст 17.pdf
26 листопада 2019 10:39
персональні дані.pdf
26 листопада 2019 10:39
лист підтвердження.pdf
26 листопада 2019 10:39
відомості про учасника.pdf
25 листопада 2019 16:38
Сертифікат.pdf
25 листопада 2019 16:38
серт відпов.pdf
25 листопада 2019 16:38
протокол №1.pdf
25 листопада 2019 16:38
Паспорт 100.pdf
25 листопада 2019 16:38
Паспорт 80.pdf
25 листопада 2019 16:38
опис з кодом мінюст.pdf
25 листопада 2019 16:38
НАКАЗ.pdf
25 листопада 2019 16:38
ИСО.pdf
25 листопада 2019 16:38
ДСТУ.pdf
25 листопада 2019 16:38
Витяг ПДВ Ж.О.К..pdf
25 листопада 2019 16:38
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОБУД-С"

ТОВ "ЄГУ ПРОМПОСТАЧ"

ТОВ "Ж.О.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОБУД-С"
#39369678
Відхилено 1 292 400,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 09:04
ТОВ "ЄГУ ПРОМПОСТАЧ"
#38061274
Переможець 1 358 400,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 09:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄГУ ПРОМПОСТАЧ"
#38061274
1 358 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 16:17
Звіт про виконання 191007(вата мін).docx укладений
27 березня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 13:02
Дог_191007_Вата.pdf укладений
24 грудня 2019 13:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 358 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 226 400,00 UAH)