Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер: системний блок, монітор, клавіатура та мишка для навчальної аудиторії
Очікувана вартість
42 850,00 UAH
UA-2019-11-06-001314-c 37e6fdbf2b1a42d0a291990815954e04
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пігій Галина Іванівна

+380322316818 medcolpo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВНКЗ ЛОР "Львівський медичний коледж післядипломної освіти"
Код ЄДРПОУ: 22333618
Вебсайт: http://medcolpo.lviv.ua
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Миколайчука, 9
Контактна особа: Пігій Галина Іванівна
+380322316818
medcolpo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 15:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 15:22
Початок аукціону: 11 листопада 2019 13:42
Очікувана вартість: 42 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 428,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
мишка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
мережевий фільтр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп'ютер: системний блок, монітор, клавіатура та мишка для навчальної аудиторії Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 15:17
додаток 3 проект договору.docx
06 листопада 2019 15:17
додаток 2 форма цінової пропозиції.docx
06 листопада 2019 15:17
додаток 1 технічні якісні вимоги.docx
06 листопада 2019 15:17
Оголошення про проведення закупівлі .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:41
Дата відповіді: 07 листопада 2019 12:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В даній закупівлі ми не обумовлюємо конкретної марки чи фірми до предмету закупівлі, головними критеріями є технічні вимоги до товару. У разі, якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника пропозиція відхиляється.
2. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, Замовником вимагається «обов’язковим є зазначення конкретної марки та моделі пропонованого обладнання» при заповненні форми «Тендерна пропозиція».
3. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч.ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель щляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 38 574,00
UAH з ПДВ
38 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 42 846,00
UAH з ПДВ
42 846,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 14:33
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 листопада 2019 14:33
Уставні_завірені.zip
08 листопада 2019 14:33
Довідки для кваліфікації.zip

Публічні документи

08 листопада 2019 13:05
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
08 листопада 2019 13:05
Технічні характеристики.pdf
08 листопада 2019 13:05
Пропозиція.pdf
08 листопада 2019 13:05
Гарантійний лист.pdf
08 листопада 2019 13:05
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 38 574,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 16:01
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 42 846,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 14:39

Документи

13 листопада 2019 16:01
Електронний підпис
13 листопада 2019 15:57
протокол рішення

Документи

18 листопада 2019 14:38
Електронний підпис
18 листопада 2019 14:36
протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
42 846,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 14:38
Електронний підпис
18 листопада 2019 14:36
протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:26
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 14:21
договір укладений
25 листопада 2019 14:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 42 846,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 141,00 UAH)