Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

керамічна електронагрівальна панель
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-11-06-001275-b 918b9cea6fd64c35bf0e7eaf155c444d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Анатоліївна Скляр

+380673532077 ksshmd_dor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Криворізька станція швидкої медичної допомоги Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20205520
Місцезнаходження: 50051, Україна , Дніпропетровська обл., г.Кривой Рог, ул.Никопольское шоссе,8
Контактна особа: Надія Анатоліївна Скляр
+380673532077
ksshmd_dor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 14:00
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


обласні кошти (вимоги до товару у прикріпленому файлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
керамічна електронагрівальна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Нікопольське шосе,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату товарів, Покупець проводить оплату поставлених товарів протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 13:38
ogoloshennya _ 2019.docx
06 листопада 2019 13:38
Проект ДОГОВОРУ 2019.docx
06 листопада 2019 13:38
forma_propozitsiyi.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:59
Дата відповіді: 08 листопада 2019 14:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!1)Пропонування рівноцінного або покращеного еквіваленту згідно до вимог Замовника допускається у разі відповідності характеристикам вказаним Замовником. 2)Авжеж, участь можуть брати і фізичні особи-підприємці.Пропозицію ФО-П неплатника ПДВ розглядатимемо його ціну як остаточну..

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Якубинська Г.М 4 920,00
UAH з ПДВ
4 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Якубинська Г.М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Якубинська Г.М
#2885307749
Переможець 4 920,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 14:58

Документи

14 листопада 2019 14:58
Електронний підпис
14 листопада 2019 14:57
Сканировать1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Якубинська Г.М
#2885307749
4 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2019 14:58
Електронний підпис
14 листопада 2019 14:57
Сканировать1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 14:53
Сканировать10004.PDF укладений
26 листопада 2019 14:53
Сканировать10005.PDF укладений
26 листопада 2019 14:52
Сканировать10002.PDF укладений
26 листопада 2019 14:52
Сканировать1.PDF укладений
26 листопада 2019 14:52
Сканировать10003.PDF укладений
26 листопада 2019 14:52
Сканировать10001.PDF укладений
26 листопада 2019 14:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 820,00 UAH)