Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали
Очікувана вартість
33 240,00 UAH
UA-2019-11-06-001263-c ce99ef0beb9b4d91b71448ed16100254
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобець Людмила Михайлівна

380995016273 goprycrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Голопристанська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02003988
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Санаторна, 7
Контактна особа: Кобець Людмила Михайлівна
380995016273
goprycrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 33 240,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

06 листопада 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 15:11
Додаток №5.docx
06 листопада 2019 15:11
Додаток №4.docx
06 листопада 2019 15:11
Додаток №3.docx
06 листопада 2019 15:10
Додаток № 2.docx
06 листопада 2019 15:10
Додаток № 1.docx
06 листопада 2019 15:09
ТД_медичні матеріали.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 12 листопада 2019 08:58
Дата відповіді: 12 листопада 2019 14:24
Замовником у Тендерній документації встановлено вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до Учасників процедури закупівель, а саме вимоги щодо подання в складі пропозиції позитивного відгуку від покупців або копії аналогічного договору за попередні періоди (не менше двух копій договорів). Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Частиною другою статті 16 Закону визначається, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Статтею 3 Закону встановлено, що одним з принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. По-перше, у статті 16 Закону чітко вказано, що одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Тобто, Законом передбачене право Замовника вимагати від Учасника підтвердження виконання тільки одного аналогічного договору, і не передбачено можливості Замовника вимагати від Учасника надавати підтвердження виконання двох або більше аналогічних договорів. Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону, внести зміни до Тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу щодо подання «не менше двох копій договорів».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-06-001263-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Толстая Марія Валеріївна, Код ЄДРПОУ:3282300063
Дата подання: 14 листопада 2019 12:43
Дискримінаційна вимога Замовника
Замовником у Тендерній документації встановлено вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до Учасників процедури закупівель, а саме вимоги щодо подання в складі пропозиції позитивного відгуку від покупців або копії аналогічного договору за попередні періоди (не менше двох копій договорів). Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Частиною другою статті 16 Закону визначається, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Статтею 3 Закону встановлено, що одним з принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. По-перше, у статті 16 Закону чітко вказано, що одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Тобто, Законом передбачене право Замовника вимагати від Учасника підтвердження виконання тільки одного аналогічного договору, і не передбачено можливості Замовника вимагати від Учасника надавати підтвердження виконання двох або більше аналогічних договорів. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації закупівлі наведеної вище вимоги. Вільне трактування Замовником норм Закону, що має місце у відповіді Замовника на уточнення, є неприпустимим та може свідчити про упередженість та особисту зацікавленість. Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону, внести зміни до Тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу щодо подання «не менше двох копій договорів».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 18.11.2019 № 16796.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2019 11:08

Документи подані скаржником

14 листопада 2019 12:42
Дискримінаційна вимога.docx

Документи Органу Оскарження

19 листопада 2019 11:08
рішення від 18.11.2019 № 16796.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ № 1 ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (шприци,канюлі)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 32 640,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 326,40 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 25 листопада 2019 14:15
Закінчення: 25 листопада 2019 14:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2000 шт
Шприц одноразовий двокомпонентний 10мл
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна,7
Дата доставки: 31 грудня 2019
4000 шт
Шприц одноразовий двокомпонентний 2мл
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна,7
Дата доставки: 31 грудня 2019
1000 шт
Шприц одноразовий двокомпонентний 20мл
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна,7
Дата доставки: 31 грудня 2019
5000 шт
Шприц одноразовий двокомпонентний 5мл
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна,7
Дата доставки: 31 грудня 2019
100 шт
Канюля інфузійна 18G
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна,7
Дата доставки: 31 грудня 2019
100 шт
Канюля інфузійна 20G
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна,7
Дата доставки: 31 грудня 2019
200 шт
Канюля інфузійна 22G
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна,7
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 17 354,00
UAH з ПДВ
11 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Толстая Марія Валеріївна 28 630,00
UAH з ПДВ
11 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 12 874,00
UAH з ПДВ
12 547,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ 27 971,94
UAH з ПДВ
27 645,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 17:38
ЕЦП.pdf.p7s
03 грудня 2019 17:38
Пакет переможця.pdf
21 листопада 2019 15:46
6 Повноваження.pdf
21 листопада 2019 15:46
4 МТВ.pdf
21 листопада 2019 15:46
2 Тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 15:46
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 10:14
Електронний підпис
21 листопада 2019 10:07
Пропозиція лот 1.pdf
21 листопада 2019 10:04
Відповідність лот 1.pdf
21 листопада 2019 09:55
Аналогічний договір.pdf
21 листопада 2019 09:54
Довідки, гарантії.pdf
21 листопада 2019 09:53
Документи ФОП.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 12:21
ТЧ.pdf
21 листопада 2019 12:21
КЧ_p101-144.pdf
21 листопада 2019 12:21
КЧ_p051-100.pdf
21 листопада 2019 12:21
КЧ_p001-050.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ФОП Толстая Марія Валеріївна

ТОВ "БАДМ-Б"

ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 11 800,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 09:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
11 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 11:40
Додаткова угода №1 від 18.12.2019.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 11:38
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 13:47
Договір №446.pdf укладений
18 грудня 2019 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: Договір №446
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 771,96 UAH)