Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

прокладки нашпальні гумові для рейкових колій ПН
Очікувана вартість
3 484 800,00 UAH
UA-2019-11-06-001012-a 1a6396932b474bcbbf005bd482e313e6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 3 484 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 424,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104540 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


прокладки нашпальні гумові для рейкових колій ПН
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145200 шт
Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 16:54
Додаток №9_нова редакція_28.11.2019.docx
28 листопада 2019 16:54
3369 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_28.11.2019.docx
28 листопада 2019 16:54
Зміни до тендеру_3369_28.11.2019.doc
28 листопада 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 16:54
Додаток №9_нова редакція_28.11.2019.docx
06 листопада 2019 17:20
Додаток №9 (6).docx
28 листопада 2019 16:54
3369 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_28.11.2019.docx
06 листопада 2019 17:20
3369 ТД прокладки нашпальні.docx
28 листопада 2019 16:54
Зміни до тендеру_3369_28.11.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-001012-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ, Код ЄДРПОУ:41022885
Дата подання: 11 листопада 2019 15:35
ВИМОГА ЩОДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
У Додаток №9 «Проект договору поставки (істотні умови)» внести зміни та викласти в наступній редакції.

2. Якість Продукції та гарантійні строки, п.2.7. викласти наступним чином:
«При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов’язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА та представника виробника Продукції для участі в прийманні Продукції по кількості та/або якості та складання Акту приймання Продукції.»

5. Умови та строки постачання,п.5.2 абзац три викласти наступним чином:
Рознарядка надається ПОСТАЧАЛЬНИКУ в оригіналі шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) цінного листа з описом вкладення та з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти (E-mail) не пізніше 18 (вісімнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.

7. Передача і приймання Продукції, п.7.1 доповнити наступним пунктом:
ЗАМОВНИК зобов’язується повернути підписані зі свого боку та скріплені печаткою акти приймання-передачі протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА відповідних актів приймання-передачі.»

У Специфікації до договору поставки, додати інформацію, щодо толерансу:
«Толеранс +0/- 5% від кількості та/або вартості Продукції.
Толеранс - це допустиме відхилення між кількістю, вказаної у специфікації та кількістю, фактично поставленої продукції, яка вказується в рахунках-фактурах та актах приймання-передачі.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2019 17:13
У Додаток №9 «Проект договору поставки (істотні умови)» внесені зміни та викладено в наступній редакції.
2. Якість Продукції та гарантійні строки, п.2.7. викладено наступним чином: «При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов’язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА та представника виробника Продукції для участі в прийманні Продукції по кількості та/або якості та складання Акту приймання Продукції.»
5. Умови та строки постачання, п.5.2 абзац три викладено наступним чином: Рознарядка надається ПОСТАЧАЛЬНИКУ в оригіналі шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) цінного листа з описом вкладення та з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти (E-mail) не пізніше 18 (вісімнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
7. Передача і приймання Продукції, п.7.1 – пропонуємо залишити без змін.
У Специфікації до договору поставки, щодо толерансу - пропонуємо залишити без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ 3 484 788,48
UAH з ПДВ
3 484 788,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 13:39
Електронний підпис
20 листопада 2019 13:34
Електронний підпис
20 листопада 2019 13:33
Цінова пропозиція.PDF
20 листопада 2019 13:33
Технічні умови.PDF
20 листопада 2019 13:33
Сертифікат відповідності.PDF
20 листопада 2019 13:33
Сертифікат ISO.PDF
20 листопада 2019 13:33
Протокол 26 наказ 3.PDF
20 листопада 2019 13:33
Порівняльна таблиця.PDF
20 листопада 2019 13:33
Паспорт ПНЦП 31-1.PDF
20 листопада 2019 13:33
Лист що до актів протоколів.PDF
20 листопада 2019 13:33
Лист згода.PDF
20 листопада 2019 13:33
Лист згода умови договору.PDF
20 листопада 2019 13:33
Довідка ст 17.PDF
20 листопада 2019 13:33
Довідка довкілля.PDF
20 листопада 2019 13:33
Дилерський договір.PDF
20 листопада 2019 13:33
Дані на товар.PDF
20 листопада 2019 13:33
Відомості про учасника.PDF
20 листопада 2019 13:33
ВИТЯГ ПДВ.PDF
20 листопада 2019 13:33
Акти протоколи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій