Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
прокладки нашпальні гумові для рейкових колій ПН
Очікувана вартість
3 484 800,00 UAH
UA-2019-11-06-001012-a ● 1a6396932b474bcbbf005bd482e313e6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 484 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 424,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 104540 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
прокладки нашпальні гумові для рейкових колій ПН
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145200 шт
Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2019 16:54 |
Додаток №9_нова редакція_28.11.2019.docx | |
28 листопада 2019 16:54 |
3369 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_28.11.2019.docx | |
28 листопада 2019 16:54 |
Зміни до тендеру_3369_28.11.2019.doc |
28 листопада 2019 16:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2019 16:54 |
Додаток №9_нова редакція_28.11.2019.docx
|
|||
28 листопада 2019 16:54 |
3369 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_28.11.2019.docx
|
|||
28 листопада 2019 16:54 |
Зміни до тендеру_3369_28.11.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-06-001012-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ, Код ЄДРПОУ:41022885
Дата подання: 11 листопада 2019 15:35
ВИМОГА ЩОДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
У Додаток №9 «Проект договору поставки (істотні умови)» внести зміни та викласти в наступній редакції.
2. Якість Продукції та гарантійні строки, п.2.7. викласти наступним чином:
«При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов’язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА та представника виробника Продукції для участі в прийманні Продукції по кількості та/або якості та складання Акту приймання Продукції.»
5. Умови та строки постачання,п.5.2 абзац три викласти наступним чином:
Рознарядка надається ПОСТАЧАЛЬНИКУ в оригіналі шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) цінного листа з описом вкладення та з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти (E-mail) не пізніше 18 (вісімнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
7. Передача і приймання Продукції, п.7.1 доповнити наступним пунктом:
ЗАМОВНИК зобов’язується повернути підписані зі свого боку та скріплені печаткою акти приймання-передачі протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА відповідних актів приймання-передачі.»
У Специфікації до договору поставки, додати інформацію, щодо толерансу:
«Толеранс +0/- 5% від кількості та/або вартості Продукції.
Толеранс - це допустиме відхилення між кількістю, вказаної у специфікації та кількістю, фактично поставленої продукції, яка вказується в рахунках-фактурах та актах приймання-передачі.»
Розгорнути
Згорнути
2. Якість Продукції та гарантійні строки, п.2.7. викласти наступним чином:
«При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов’язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА та представника виробника Продукції для участі в прийманні Продукції по кількості та/або якості та складання Акту приймання Продукції.»
5. Умови та строки постачання,п.5.2 абзац три викласти наступним чином:
Рознарядка надається ПОСТАЧАЛЬНИКУ в оригіналі шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) цінного листа з описом вкладення та з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти (E-mail) не пізніше 18 (вісімнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
7. Передача і приймання Продукції, п.7.1 доповнити наступним пунктом:
ЗАМОВНИК зобов’язується повернути підписані зі свого боку та скріплені печаткою акти приймання-передачі протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА відповідних актів приймання-передачі.»
У Специфікації до договору поставки, додати інформацію, щодо толерансу:
«Толеранс +0/- 5% від кількості та/або вартості Продукції.
Толеранс - це допустиме відхилення між кількістю, вказаної у специфікації та кількістю, фактично поставленої продукції, яка вказується в рахунках-фактурах та актах приймання-передачі.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2019 17:13
У Додаток №9 «Проект договору поставки (істотні умови)» внесені зміни та викладено в наступній редакції.
2. Якість Продукції та гарантійні строки, п.2.7. викладено наступним чином: «При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов’язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА та представника виробника Продукції для участі в прийманні Продукції по кількості та/або якості та складання Акту приймання Продукції.»
5. Умови та строки постачання, п.5.2 абзац три викладено наступним чином: Рознарядка надається ПОСТАЧАЛЬНИКУ в оригіналі шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) цінного листа з описом вкладення та з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти (E-mail) не пізніше 18 (вісімнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
7. Передача і приймання Продукції, п.7.1 – пропонуємо залишити без змін.
У Специфікації до договору поставки, щодо толерансу - пропонуємо залишити без змін.
2. Якість Продукції та гарантійні строки, п.2.7. викладено наступним чином: «При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов’язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА та представника виробника Продукції для участі в прийманні Продукції по кількості та/або якості та складання Акту приймання Продукції.»
5. Умови та строки постачання, п.5.2 абзац три викладено наступним чином: Рознарядка надається ПОСТАЧАЛЬНИКУ в оригіналі шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) цінного листа з описом вкладення та з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти (E-mail) не пізніше 18 (вісімнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
7. Передача і приймання Продукції, п.7.1 – пропонуємо залишити без змін.
У Специфікації до договору поставки, щодо толерансу - пропонуємо залишити без змін.
Інформація про відміну
Дата відміни
06 грудня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій