Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціалізовані робочі станції, персональні комп'ютери
Очікувана вартість
239 903,42 UAH
UA-2019-11-06-000940-b 5932da12a0c7482bbae964e3a316d945
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Васильченко

+380629519846 ufzbo@dn.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 40109058
Вебсайт: https://dn.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Нахімова, 86
Контактна особа: Альбіна Васильченко
+380629519846
ufzbo@dn.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 239 903,42 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Закупівля товару здійснюється для забезпечення потреб структурного підрозділу Авдіївського ВП Покровського ВП ГУНП в Донецькій області

Тендерна документація

06 листопада 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 12:07
Технічний опис предмету закупівлі.docx
06 листопада 2019 12:07
Проєкт договору.docx
06 листопада 2019 12:07
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 07 листопада 2019 13:16
Дата відповіді: 08 листопада 2019 09:42
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Відповідно до вимог тендерної документації, ціна за одиницю товару повинна бути сформована з урахуванням витрат на завантаження, розвантаження, занесення, транспортних витрат до місця поставки, інсталяції, податків і зборів та інших витрат. Предметом закупівлі є товар, послуги з монтажу, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання до даної закупівлі не передбачені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-000940-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41206217
Дата подання: 22 листопада 2019 13:43
не виконані технічні вимоги
Звертаємо увагу Шановного Замовника, що ООО "ЮДІТРЕЙД" в своїй пропозиції надав процесор, який не є аналогом процесору Intel Core i3 7100 тому що:
- AMD Ryzen 3 3200G має гірші показники по теплоотводу (65W замість 51W в Intel Core i3 7100), тобто потребує більше енергії;
- AMD Ryzen 3 3200G не має динамічного масштабування частоти (Intel Core i3 7100 має);
- AMD Ryzen 3 3200G має на 0.5MB / core менше кеш L3 в кожному ядрі ніж в Intel Core i3 7100;
- AMD Ryzen 3 3200G не використовує технологію Гіперпоточності (Hyper-threading);
- AMD Ryzen 3 3200G не має Tri-Gate транзистори (Передові технології транзисторів, розроблені Intel, дозволяють знизити енергоспоживання і мають високу швидкість.)
- в AMD Ryzen 3 3200G на 194 гірший результат PassMark (одиночний) (ніж в Intel Core i3 7100);
- AMD Ryzen 3 3200G має старішу версію PCI Express (PCIe) і т. і.
Тому вважаємо, що ООО "ЮДІТРЕЙД" не виконав технічні вимоги тендерної документації та пропонуємо дискваліфікувати їх пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 17:26
Шановний учаснику, вдячні Вашій зацікавленості закупівлею. Звертаємо увагу, що оцінка належності заявленим технічним умовам процесора здійснюється за сукупністю наступних технічних параметрів:
•тактова частота (Intel Core i3-7100 - 3.9Гц, AMD Ryzen 3 3200G - 4Гц);
•кількість ядер (Intel Core i3-7100 - 2 фізичних, 2 емульованих, AMD Ryzen 3 3200G - 4 фізичних);
•обсяг кеш пам'яті процесора (Кеш L1 Intel Core i3-7100 2x32Кб+2x32Кб, AMD Ryzen 3 3200G 4x64Кб + 4x32Кб, кеш L2 Intel Core i3-7100 2x256Кб, AMD Ryzen 3 3200G 4x512Кб, кеш L3 Intel Core i3-7100 3072Кб, AMD Ryzen 3 3200G 4096Кб).
Враховуючи вищенаведене, процесор AMD Ryzen 3 3200G відповідає технічним вимогам, заявленим у тендерній документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Спеціалізовані робочі станції
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 39 843,74 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 199,22 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 листопада 2019 11:18
Закінчення: 22 листопада 2019 11:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 комп
Спеціалізовані робочі станції
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр. Металургів, 211
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 12:11
Дата відповіді: 08 листопада 2019 09:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Звертаємо увагу, що технічні характеристики та тендерна документація не містять вимог щодо торгової марки або конкретної моделі предмету закупівлі, а у параметрах зазначено необхідний діапазон, тобто запропонований Учасником товар повинен відповідати вимогам, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації або мати покращені параметри. Тендерна документація розроблена з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів публічних закупівель. Запропонований Учасником товар розглядається за технічними характеристиками та їх відповідності вимогам, а не за фірмою виробника або маркою. Щодо участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ повідомляємо, що до участі в електронному аукціоні допускаються як платники, так і неплатники ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція постачальника, який не є платником ПДВ, не може оцінюватись на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість, отже, пропозиція, подана учасником до закупівлі, розглядатиметься як остаточна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ» 31 800,00
UAH з ПДВ
28 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 30 437,76
UAH з ПДВ
28 989,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 30 500,00
UAH з ПДВ
29 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 13:30
Електронний підпис
21 листопада 2019 13:16
Реєстр документів.pdf
21 листопада 2019 13:16
Лист-гарантія.pdf
21 листопада 2019 13:16
Лист-гарантія про санкції.pdf
21 листопада 2019 13:16
Лист-згода на обробку даних.pdf
21 листопада 2019 13:16
Статут Артлайн ІТ (копія).PDF
21 листопада 2019 13:16
Витяг з ЄДРПОУ 220719 (копія).pdf
21 листопада 2019 13:16
Відомості про учасника.pdf
21 листопада 2019 13:16
Технічні вимоги.pdf
21 листопада 2019 13:16
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 09:36
МВД 28102019.pdf
22 листопада 2019 12:39
Електронний підпис
22 листопада 2019 12:38
4710520 цінова лот 1 окон.pdf
18 листопада 2019 16:15
Електронний підпис
11 листопада 2019 10:32
4710520 реєстр.pdf
11 листопада 2019 10:24
сертификат.pdf
11 листопада 2019 10:24
Мониторы.pdf
11 листопада 2019 10:24
мониторы ACER гигиена.pdf
11 листопада 2019 10:24
Мониторы _1.pdf
11 листопада 2019 10:24
4710520 цінова лот 1.pdf
11 листопада 2019 10:24
4710520 авторизация.pdf
11 листопада 2019 10:24
ТУ_Клаудгруп.pdf
11 листопада 2019 10:24
тпп2.jpg
11 листопада 2019 10:24
тпп1.jpg
11 листопада 2019 10:24
Протокол исследования.pdf
11 листопада 2019 10:24
КЛАУДГРУП СУЯ 006.pdf
11 листопада 2019 10:24
КЛАУДГРУП СЕК 005.pdf
11 листопада 2019 10:24
гигиена.PDF
11 листопада 2019 10:24
9001.PDF
11 листопада 2019 10:24
Квалифікаційні документи.pdf
11 листопада 2019 10:24
4705452 санкції.pdf
11 листопада 2019 10:24
4705452 відомості.pdf
11 листопада 2019 10:24
4705452 ст 17.pdf
11 листопада 2019 10:24
4705452 ПД.pdf
11 листопада 2019 10:24
4710520 договір.pdf
11 листопада 2019 10:24
4710520 технічна частина.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 16:50
Електронний підпис
21 листопада 2019 16:47
Електронний підпис
21 листопада 2019 16:44
Відомості про учасника.pdf
21 листопада 2019 16:44
Витяг ПДВ.pdf
21 листопада 2019 16:44
Витяг 05.11.19 _зав.pdf
21 листопада 2019 16:44
Лист-гарантія санкції.pdf
21 листопада 2019 16:44
довідка про субпідрядників.pdf
21 листопада 2019 16:44
Відгук Трускавець .pdf
21 листопада 2019 16:44
КК договір Трускавець_РН (к).pdf
21 листопада 2019 16:44
Статут.pdf
21 листопада 2019 16:44
Наказ директора .pdf
21 листопада 2019 16:05
Електронний підпис
21 листопада 2019 15:54
Гарантійний лист на товар.pdf
21 листопада 2019 15:54
Договір Маріуполь.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «АРТЛАЙН ІТ»

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Переможець 28 989,96
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
28 989,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 10:43
Підписаний договір.pdf укладений
06 грудня 2019 10:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 989,96
UAH (в тому числі ПДВ 4 831,66 UAH)