Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2019-11-06-000880-b ● 11244fa3382c4481ab4defd49871a733
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Шаргородська центральна районна лікарня" Шаргородської районної ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 33868196 |
Місцезнаходження: | 23500, Україна , Вінницька обл., м. Шаргород,, вул. В. Чорновола, 9 |
Контактна особа: |
Наталія Малішевська +380976642959 ekonom.shar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2019 12:47 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2019 12:47 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2019 11:07 |
Очікувана вартість: | 52 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23500, Україна, Вінницька область, Шаргород, вул. Чорновола,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 листопада 2019
—
18 листопада 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 10:23 |
Зміни до оголошення.doc | |
11 листопада 2019 10:23 |
ЛОТ 2 (1) зі змінами.doc | |
11 листопада 2019 10:23 |
Агрохімічна продукція зі змінами.doc | |
07 листопада 2019 15:12 |
ЛОТ 2 (1).doc | |
06 листопада 2019 11:54 |
Агрохімічна продукція.doc |
11 листопада 2019 10:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 листопада 2019 10:23 |
Зміни до оголошення.doc
|
||||||
11 листопада 2019 10:23 |
ЛОТ 2 (1) зі змінами.doc
|
||||||
11 листопада 2019 10:23 |
Агрохімічна продукція зі змінами.doc
|
||||||
07 листопада 2019 15:12 |
ЛОТ 2 (1).doc
|
||||||
06 листопада 2019 11:54 |
Агрохімічна продукція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000880-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 07 листопада 2019 12:47
Вимога!
Шановний Замовнику! На засіб "Дезеліт Т 60" закінчився термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію. Вимагаємо прибрати його з документації!
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2019 10:50
Шановний учаснику! Відповідно до Вашої вимоги були внесені зміни до оголошення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000880-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 07 листопада 2019 16:10
Вимога!
Шановний! Дезеліт Д60 це звичайний пральний порошок, який не зареєстрований як засіб дезінфекційний. Ви же закуповуєте дезінфекційні засоби за кодом 24450000-3 Агрохімічна продукція. Вимагаємо прибрати його з документації!
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2019 10:48
Шановний учаснику! Відповідно до Вашої вимоги були внесені відповідні зміни до оголошення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000880-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 07 листопада 2019 16:21
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2019 12:39
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу на те, що допорогові закупівлі не регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", а також на той факт, що наказ ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» втратив чинність 19.03.2019 року. Тож, використання та посилання Учасником на нечинний Наказ не може бути підставою для задоволення Вашої вимоги щодо внесення змін в оголошення. Відповідно до наказів ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", якими регулюються допорогові закупівлі, вимог щодо обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти»не передбачено, також як і права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента. Всі вимоги складені з урахуванням специфіки профілю медичної установи, з метою мінімізації ризиків отримання неякісних товарів та враховуючи специфіку діяльності нашої медичної установи Замовник має право самостійно встановлювати вимоги до предмету закупівлі та передбачати або не передбачати закупівлю еквівалентів. Нами не передбачено подання учасниками пропозицій на аналоги (еквіваленти) товару, що закуповується. Також, у разі надання Вами пропозиції щодо участі у процедурі закупівлі дезінфекційних засобів, просимо Вас врахувати, що пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі. Також хочемо зазначити, що Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад зі спробою примушення закупівлі продукції неналежної якості та такої, що не відповідає нашим потребам.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000880-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 20 листопада 2019 11:37
Вимога!
Чергова спроба цього замовника-хабарника провести корупційну закупівлю! Різниця в сумах пропозицій складає 64% - 20000,00 грн!!!! Тобто це сума хабаря, який отримує головний лікар та головна медична сестра! Ми зверталися до Замовника до закупівлі стосовно дискримінаційного МТЗ, на що хабарник відповідав, що не дозволяє еквіваленти, тому що у нього вже є домовленість зі "своїм" постачальником про отримання 64% хабаря! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, відповідність стандартам EN, які ніякого відношення до України не мають, вказані унікальні характеристики засобів, які характерні тільки зазначеним в документації торговим маркам! Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, відповідність стандартам EN, які ніякого відношення до України не мають, вказані унікальні характеристики засобів, які характерні тільки зазначеним в документації торговим маркам! Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 16:04
Шановний учаснику!
Відповідно до наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 та від 20.03.2019 № 11, якими регулюються допорогові закупівлі, вимог щодо обов’язку Замовника встановлювати чи передбачати «еквіваленти» не передбачено, також як і права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента. Всі вимоги складені з урахуванням специфіки профілю медичної установи, з метою мінімізації ризиків отримання неякісних товарів та враховуючи специфіку діяльності нашої медичної установи Замовник має право самостійно встановлювати вимоги до предмету закупівлі та передбачати або не передбачати закупівлю еквівалентів. Нами не передбачено подання учасниками пропозицій на аналоги (еквіваленти) товару, що закуповується. Тому, замовник має право при здійсненні допорогових закупівель закуповувати те, що йому конкретно потрібне.
Також, як ми вже просили звернути увагу на те, що у разі надання Учасниками пропозицій щодо участі у процедурі закупівлі дезінфекційних засобів, їх пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі. В іншому випадку такі пропозиції будуть відхилені як такі, що не відповідають умовам зазначеним в закупівлі.
А також особливо хочемо звернути Вашу увагу на те, що Ваша вимога містить погрози, насильництво, вимагання та образи Замовника.
Конституція України визначає, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю (стаття 3), та встановлює обов'язок кожного неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей (стаття 68).
Кожен має право на повагу до його гідності та честі (ст. 297 ЦК України), а також право на недоторканість своєї ділової репутації (ст. 299 ЦК України). Порушення цих прав є підставою для настання відповідальності, передбаченої законодавством.
Відповідно до наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 та від 20.03.2019 № 11, якими регулюються допорогові закупівлі, вимог щодо обов’язку Замовника встановлювати чи передбачати «еквіваленти» не передбачено, також як і права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента. Всі вимоги складені з урахуванням специфіки профілю медичної установи, з метою мінімізації ризиків отримання неякісних товарів та враховуючи специфіку діяльності нашої медичної установи Замовник має право самостійно встановлювати вимоги до предмету закупівлі та передбачати або не передбачати закупівлю еквівалентів. Нами не передбачено подання учасниками пропозицій на аналоги (еквіваленти) товару, що закуповується. Тому, замовник має право при здійсненні допорогових закупівель закуповувати те, що йому конкретно потрібне.
Також, як ми вже просили звернути увагу на те, що у разі надання Учасниками пропозицій щодо участі у процедурі закупівлі дезінфекційних засобів, їх пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі. В іншому випадку такі пропозиції будуть відхилені як такі, що не відповідають умовам зазначеним в закупівлі.
А також особливо хочемо звернути Вашу увагу на те, що Ваша вимога містить погрози, насильництво, вимагання та образи Замовника.
Конституція України визначає, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю (стаття 3), та встановлює обов'язок кожного неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей (стаття 68).
Кожен має право на повагу до його гідності та честі (ст. 297 ЦК України), а також право на недоторканість своєї ділової репутації (ст. 299 ЦК України). Порушення цих прав є підставою для настання відповідальності, передбаченої законодавством.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000880-b.c5
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 20 листопада 2019 16:29
До вимоги
Також Хабарнику звертаємо вашу увагу, що ціни на продукцію пропозиції, яку ви акцептуєте, в середньому на 60% вищі за прайсові ціни виробників, про що ми, звісно, сповістимо розпорядника коштів та антикорупційні органи. Адже це не що інше, як штучне підвищення ціни Учасником для того, щоб потім посадові особи замовника отримали неправомірну вигоду - хабар!
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000880-b.c6
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 20 листопада 2019 16:38
Хабарнику
Ми не гаємо час на листування з хабарником- направляємо листи до вказних у попередній вимозі контролюючі органи!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" |
31 850,00
UAH з ПДВ
|
31 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шиндер Марія Сергіївна |
51 115,00
UAH з ПДВ
|
51 115,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" #37308833 |
Відхилено |
31 850,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 11:09
|
ФОП Шиндер Марія Сергіївна #2713215864 |
Переможець |
51 115,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 15:19
|
img20191205_15071518.jpg | укладений |
05 грудня 2019 15:15
|
img20191205_15030809.jpg | укладений |
05 грудня 2019 15:15
|
img20191205_15112294.jpg | укладений |
05 грудня 2019 15:15
|
img20191205_15051383.jpg | укладений |
05 грудня 2019 15:15
|