Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різні)
Очікувана вартість
770 769,60 UAH
UA-2019-11-06-000832-a ● cbdec04f105644ba88623fb5f11ac9ca
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081352 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9 |
Контактна особа: |
Дмитренко Олена Миколаївна +380444650688 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 11:11 |
Очікувана вартість: | 770 769,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 853,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64131 од.
Канцелярське приладдя різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за кожну поставлену партію Товару по цьому Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 09:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 09:09 |
Перелік змін Канцелярське приладдя різні.docx | |
20 листопада 2019 09:09 |
ТД канцелярія - Нова редакція.docx | |
06 листопада 2019 16:02 |
Додаток 4 проект договору Канцтовари.docx |
20 листопада 2019 09:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2019 09:09 |
Перелік змін Канцелярське приладдя різні.docx
|
|||
20 листопада 2019 09:09 |
ТД канцелярія - Нова редакція.docx
|
|||
06 листопада 2019 16:02 |
Додаток 4 проект договору Канцтовари.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:37
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено, що учасник торгів має право запропонувати «еквівалент» - товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам, щодо предмета закупівлі.
Будь який учасник має право прийняти участь в процедурі закупівлі на рівних умовах, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ згідно з чинним законодавством України, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ)
Будь який учасник має право прийняти участь в процедурі закупівлі на рівних умовах, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ згідно з чинним законодавством України, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ)
Просимо надати уточнення
Дата подання: 14 листопада 2019 10:59
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:37
Шановний Замовник, просимо вас надати уточнення за нижчепереліченими позиціями:
поз 30- в запиті вами вказаний антистеплер, а характеристики вказані степлера, що пропонувати по даній позитції?
поз. 36 - в запиті Папка - конверт на кнопці. Виготовлена з високоякісного рельєфного пластику, товщиною 500 мкм. По краях тканинна окантовка.
Конвертів на кнопці не існує по краях з тканинною окантовкою, яку саме папку Ви мали на увазі та що пропонувати по даній позитції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Ваші зауваження опрацьовуються, зміни та нова редакція тендерної документації будуть опубліковані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000832-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 листопада 2019 17:10
Невідповідність пропозиції учасника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2019-11-06-000832-a «Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 28.11.2019р. Просимо розглянути нашу вимогу (файл 291119 вимога UA-2019-11-06-000832-a.pdf) та відхилити пропозицію учасника ПП «Самтекс Дистрибуція» як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі». Для зручності використання посилань, які наведені у вимозі, надаємо їх у текстовому вигляді: 1) http://b2bexpress.com.ua/tovar-dyirokol-metal-klerk-na-25l-2-otv-chernyiy-art-hc520; 2) https://office-master.biz.ua/knopki-kanc-metal-50sht-u-pach-cv-assorti-kart-kor-art-kl1807-klerk-11186; 3) http://b2bexpress.com.ua/tovar-Knopki-metallicheskie-tsvetnyie-100sht-v-pach.-assorti-kart.-korobka-art.-KL1807-KLERK.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2019 13:00
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Одночасно зазначаємо, що згідно зі статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця
Одночасно зазначаємо, що згідно зі статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000832-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 13 грудня 2019 11:34
Оскарження дискваліфікації
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-11-06-000832-a «Канцелярське приладдя різне», який проходив 28.11.2019р. Просимо розглянути вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файли 111219 вимога UA-2019-11-06-000832-a.pdf та Додаток 1.jpg), скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Культтовари+», повернути пропозицію ТОВ «Український папір» на етап «Кваліфікація переможця» та визнати пропозицію ТОВ «Український папір» як таку, що повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2019 14:59
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог тендерної ненадання Учасником будь-якого з документів, передбачених тендерною документацією, без надання ґрунтовних пояснень, є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника .
Одночасно зазначаємо, що згідно зі статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця»
Відповідно до вимог тендерної ненадання Учасником будь-якого з документів, передбачених тендерною документацією, без надання ґрунтовних пояснень, є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника .
Одночасно зазначаємо, що згідно зі статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця»
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000832-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 грудня 2019 11:18
Невідповідність пропозиції переможця
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2019-11-06-000832-a «Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 28.11.2019р. Просимо розглянути нашу вимогу, що знаходиться у вкладенні (файл 181219 вимога UA-2019-11-06-000832-a.pdf), скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Культтовари+» та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 грудня 2019 12:04
«Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
576 804,00
UAH з ПДВ
|
576 804,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
633 210,72
UAH з ПДВ
|
633 210,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" |
761 824,68
UAH з ПДВ
|
761 824,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОГРАД" |
770 586,00
UAH з ПДВ
|
770 586,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" #38402792 |
Відхилено |
576 804,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 15:26
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
633 210,72
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 13:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" #32011280 |
Переможець |
761 824,68
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2020 14:18
|
Дод.угода 2 до ЦОЗ_ТН-129 (1).pdf | зміни до договору |
06 березня 2020 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:05
|
д.у. 1 дог тн-129 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 12:10
|
ЦОЗ-ТН-129.pdf | укладений |
21 грудня 2019 12:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку нового року, в обсязі, що не перевищує 20% суми. Пункт 13.1 викласти в наступній редакції №13.1 Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань, до повного виконання їх Сторонами" |
Номер договору про закупівлю: | ЦОЗ/ТН-129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» , Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на суму, що не перевищує 20% (відсотків) від суми Договору, визначеної в п. 6.1. Договору, а саме на 152 172,00( Сто п’ятдесят дві тисячі сто сімдесят дві гривні 00 копійок) гривень, в т. ч. ПДВ (20%): 25 362,00 (Двадцять п’ять тисяч триста шістдесят дві гривні 00 копійок) гривнi. У зв’язку з чим Сторони вирішили: 1. По тексту Договору слова «Специфікація» (Додаток №1) (у всіх відмінках) замінити словами «Специфікація №1» ( Додаток №1) та «Специфікація №2» (Додаток №4) у відповідних відмінках. 2. По тексту Договору слова «Додаток №2» ( у відповідних відмінках) замінити словами «Додаток №5» (у відповідних відмінках). 3. Другий абзац пункту 6.1. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість цього Договору складає: 913 996,68 (Дев’ятсот тринадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 68 копійок) гривнi, в т.ч. ПДВ (20%): 152 332,78 (Сто п’ятдесят дві тисячі триста тридцять дві гривні 78 копійок) гривень» 4. Інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | ЦОЗ/ТН-129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |