Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різні)
Очікувана вартість
770 769,60 UAH
UA-2019-11-06-000832-a cbdec04f105644ba88623fb5f11ac9ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитренко Олена Миколаївна

+380444650688 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Дмитренко Олена Миколаївна
+380444650688
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 11:11
Очікувана вартість: 770 769,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 853,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64131 од.
Канцелярське приладдя різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за кожну поставлену партію Товару по цьому Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 09:09
Перелік змін Канцелярське приладдя різні.docx
20 листопада 2019 09:09
ТД канцелярія - Нова редакція.docx
06 листопада 2019 16:02
Додаток 4 проект договору Канцтовари.docx
20 листопада 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 09:09
Перелік змін Канцелярське приладдя різні.docx
20 листопада 2019 09:09
ТД канцелярія - Нова редакція.docx
06 листопада 2019 16:02
ТД канцелярія.docx
06 листопада 2019 16:02
Додаток 4 проект договору Канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:37
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено, що учасник торгів має право запропонувати «еквівалент» - товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам, щодо предмета закупівлі.
Будь який учасник має право прийняти участь в процедурі закупівлі на рівних умовах, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ згідно з чинним законодавством України, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ)
Просимо надати уточнення
Дата подання: 14 листопада 2019 10:59
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:37
Шановний Замовник, просимо вас надати уточнення за нижчепереліченими позиціями: поз 30- в запиті вами вказаний антистеплер, а характеристики вказані степлера, що пропонувати по даній позитції? поз. 36 - в запиті Папка - конверт на кнопці. Виготовлена з високоякісного рельєфного пластику, товщиною 500 мкм. По краях тканинна окантовка. Конвертів на кнопці не існує по краях з тканинною окантовкою, яку саме папку Ви мали на увазі та що пропонувати по даній позитції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Ваші зауваження опрацьовуються, зміни та нова редакція тендерної документації будуть опубліковані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-000832-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 листопада 2019 17:10
Невідповідність пропозиції учасника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2019-11-06-000832-a «Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 28.11.2019р. Просимо розглянути нашу вимогу (файл 291119 вимога UA-2019-11-06-000832-a.pdf) та відхилити пропозицію учасника ПП «Самтекс Дистрибуція» як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі». Для зручності використання посилань, які наведені у вимозі, надаємо їх у текстовому вигляді: 1) http://b2bexpress.com.ua/tovar-dyirokol-metal-klerk-na-25l-2-otv-chernyiy-art-hc520; 2) https://office-master.biz.ua/knopki-kanc-metal-50sht-u-pach-cv-assorti-kart-kor-art-kl1807-klerk-11186; 3) http://b2bexpress.com.ua/tovar-Knopki-metallicheskie-tsvetnyie-100sht-v-pach.-assorti-kart.-korobka-art.-KL1807-KLERK.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2019 13:00
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Одночасно зазначаємо, що згідно зі статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000832-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 13 грудня 2019 11:34
Оскарження дискваліфікації
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-11-06-000832-a «Канцелярське приладдя різне», який проходив 28.11.2019р. Просимо розглянути вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файли 111219 вимога UA-2019-11-06-000832-a.pdf та Додаток 1.jpg), скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Культтовари+», повернути пропозицію ТОВ «Український папір» на етап «Кваліфікація переможця» та визнати пропозицію ТОВ «Український папір» як таку, що повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2019 14:59
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог тендерної ненадання Учасником будь-якого з документів, передбачених тендерною документацією, без надання ґрунтовних пояснень, є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника .
Одночасно зазначаємо, що згідно зі статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця»
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000832-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 грудня 2019 11:18
Невідповідність пропозиції переможця
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2019-11-06-000832-a «Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 28.11.2019р. Просимо розглянути нашу вимогу, що знаходиться у вкладенні (файл 181219 вимога UA-2019-11-06-000832-a.pdf), скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Культтовари+» та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 грудня 2019 12:04
«Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.»

Документи подані скаржником

29 листопада 2019 17:10
291119 вимога UA-2019-11-06-000832-a.pdf

Документи подані скаржником

13 грудня 2019 11:34
Додаток 1.jpg

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 576 804,00
UAH з ПДВ
576 804,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 633 210,72
UAH з ПДВ
633 210,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" 761 824,68
UAH з ПДВ
761 824,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОГРАД" 770 586,00
UAH з ПДВ
770 586,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 11:50
Електронний підпис
28 листопада 2019 11:50
пропозиція за результатами.pdf
26 листопада 2019 19:29
Електронний підпис
26 листопада 2019 19:29
копії Висновки ДСЕЕ_4.pdf
26 листопада 2019 19:29
копії Висновки ДСЕЕ_3.pdf
26 листопада 2019 19:29
копії Висновки ДСЕЕ_2.pdf
26 листопада 2019 19:29
копії Висновки ДСЕЕ_1.pdf
26 листопада 2019 19:29
сертифікація.pdf
26 листопада 2019 19:29
Висновки ДСЕЕ.pdf
26 листопада 2019 19:29
Статут.pdf
26 листопада 2019 19:29
Рішення власника.pdf
26 листопада 2019 19:29
Приказ 36-К.pdf
26 листопада 2019 19:29
погоджений проект договору.pdf
26 листопада 2019 19:29
опис.pdf
26 листопада 2019 19:29
матеріально технічна база.pdf
26 листопада 2019 19:29
згода з умовами договору.pdf
26 листопада 2019 19:28
договір оренди площі.pdf
26 листопада 2019 19:28
договір оренди авто.pdf
26 листопада 2019 19:28
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2019 19:28
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
26 листопада 2019 19:28
Витяг ЄДР.pdf
26 листопада 2019 19:28
Виписка ЄДР.pdf
26 листопада 2019 19:28
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:02
Електронний підпис
27 листопада 2019 09:55
Електронний підпис
27 листопада 2019 09:55
Місця-поставки.PDF
27 листопада 2019 09:45
Електронний підпис
27 листопада 2019 09:45
Степлер_4023.pdf
27 листопада 2019 09:45
Статут_копія-06.06.PDF
27 листопада 2019 09:45
Статут в_д 06.06.2019р..pdf
27 листопада 2019 09:45
сканирование0005.pdf
27 листопада 2019 09:45
Свідоцтво_ПДВ_КОпія.PDF
27 листопада 2019 09:45
Протокол та наказ_копия.pdf
27 листопада 2019 09:44
Протокол _ 26 в_д 06.06.2019р..pdf
27 листопада 2019 09:44
Проект_договору.pdf
27 листопада 2019 09:44
ППротокол_26_Копія.PDF
27 листопада 2019 09:44
Паспорт+код-копія.pdf
27 листопада 2019 09:44
Лист_пояснення_маркер)Schneider.PDF
27 листопада 2019 09:44
Лист_пояснення_ліцензії.pdf
27 листопада 2019 09:44
Лист_згода-проект_договору.pdf
27 листопада 2019 09:44
Договір_суборенди-копія.PDF
27 листопада 2019 09:44
Довідка_про_субпідрядників.pdf
27 листопада 2019 09:44
Довідка_про_керівництво.pdf
27 листопада 2019 09:44
Дов_мат_тех_база.pdf
27 листопада 2019 09:44
Витяг_ПДВ-копія.PDF
27 листопада 2019 09:44
Витяг ПДВ 18.11.19р..pdf
27 листопада 2019 09:44
Витяг _ДР в_д 22.11.2019р..rtf
27 листопада 2019 09:44
Виснокви_сес-2_копії.pdf
27 листопада 2019 09:44
Висновок-сес-4_копія.PDF
27 листопада 2019 09:44
Висновки-сес-копії-1.pdf
27 листопада 2019 09:44
Висновки-сес_оригінал_1.rar
27 листопада 2019 09:43
Висновки_сес_оригінал_3.rar
27 листопада 2019 09:43
Висновки_сес_оригінал_2.rar
27 листопада 2019 09:43
Виписка_ЄДР_копія.PDF
27 листопада 2019 09:43
виписка _ДР 14.12.15.pdf
27 листопада 2019 09:43
Баланс з а 9 м_сяц_в 2019 р..pdf
27 листопада 2019 09:43
Авто_копія.PDF
27 листопада 2019 09:43
авто_.pdf
27 листопада 2019 09:43
валіфікаційна_частина_3.rar
27 листопада 2019 09:43
Кваліфікаційна_частина_1.rar
27 листопада 2019 09:43
Квалаіфікаційна-частина_2.rar
27 листопада 2019 09:43
ТехнІЧНА-ЧАСТИНА_2.rar
27 листопада 2019 09:43
Технічна_частина_3.rar
27 листопада 2019 09:43
Технічна_частина.rar
27 листопада 2019 09:43
Цінова_пропозиція-Додаток1.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 15:35
Цінова пропозиція.PDF
10 грудня 2019 15:35
МВД.PDF
10 грудня 2019 15:35
ДФС.pdf
10 грудня 2019 15:35
Довідка п.2,3,5,8 ч1 ст17.PDF
10 грудня 2019 15:35
Електронний підпис
26 листопада 2019 19:03
Електронний підпис
26 листопада 2019 19:03
Цінова+пропозиція.PDF.p7s
26 листопада 2019 19:03
Цінова+пропозиція.PDF
26 листопада 2019 19:03
технічна+частина+6.PDF.p7s
26 листопада 2019 19:03
технічна+частина+6.PDF
26 листопада 2019 19:03
технічна+частина+5.PDF.p7s
26 листопада 2019 19:03
технічна+частина+5.PDF
26 листопада 2019 19:03
технічна+частина+4.PDF.p7s
26 листопада 2019 19:03
технічна+частина+4.PDF
26 листопада 2019 19:03
технічна+частина+3.PDF.p7s
26 листопада 2019 19:03
технічна+частина+3.PDF
26 листопада 2019 19:03
технічна+частина+2.PDF.p7s
26 листопада 2019 19:03
технічна+частина+2.PDF
26 листопада 2019 19:03
технічна+частина+1.PDF.p7s
26 листопада 2019 19:03
технічна+частина+1.PDF
26 листопада 2019 19:03
Кваліф.частина6.PDF.p7s
26 листопада 2019 19:03
Кваліф.частина6.PDF

Публічні документи

26 листопада 2019 21:05
Електронний підпис
26 листопада 2019 21:05
Електронний підпис
26 листопада 2019 21:04
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 21:04
Статут.pdf
26 листопада 2019 21:04
Проект договору.pdf
26 листопада 2019 21:04
Відомості ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2019 21:04
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2019 21:04
Витяг ЄДРЮОтаФОП.pdf
26 листопада 2019 21:04
Виписка ЄДРЮОтаФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОГРАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Відхилено 576 804,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 15:26
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 633 210,72
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 13:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
Переможець 761 824,68
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 13:54

Документи

03 грудня 2019 15:26
Електронний підпис
03 грудня 2019 15:26
ЦОЗ-08-06-995.pdf
28 листопада 2019 11:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

10 грудня 2019 13:43
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:43
ЦОЗ-08-06-1006.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
761 824,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 17:19
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 14:18
Дод.угода 2 до ЦОЗ_ТН-129 (1).pdf зміни до договору
06 березня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:05
д.у. 1 дог тн-129 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:05
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:10
ЦОЗ-ТН-129.pdf укладений
21 грудня 2019 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку нового року, в обсязі, що не перевищує 20% суми. Пункт 13.1 викласти в наступній редакції №13.1 Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань, до повного виконання їх Сторонами"
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» , Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на суму, що не перевищує 20% (відсотків) від суми Договору, визначеної в п. 6.1. Договору, а саме на 152 172,00( Сто п’ятдесят дві тисячі сто сімдесят дві гривні 00 копійок) гривень, в т. ч. ПДВ (20%): 25 362,00 (Двадцять п’ять тисяч триста шістдесят дві гривні 00 копійок) гривнi. У зв’язку з чим Сторони вирішили: 1. По тексту Договору слова «Специфікація» (Додаток №1) (у всіх відмінках) замінити словами «Специфікація №1» ( Додаток №1) та «Специфікація №2» (Додаток №4) у відповідних відмінках. 2. По тексту Договору слова «Додаток №2» ( у відповідних відмінках) замінити словами «Додаток №5» (у відповідних відмінках). 3. Другий абзац пункту 6.1. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість цього Договору складає: 913 996,68 (Дев’ятсот тринадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 68 копійок) гривнi, в т.ч. ПДВ (20%): 152 332,78 (Сто п’ятдесят дві тисячі триста тридцять дві гривні 78 копійок) гривень» 4. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-129
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 521 443,68
UAH (в тому числі ПДВ 86 907,28 UAH)