Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам'янсько-Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41755923 |
Місцезнаходження: | 71304, Украина , Запорізька обл., Кам'янка-Дніпровська, вул.Гоголя 7а |
Контактна особа: |
Олександр Клюєв +380613822898 kam-voms@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 15:46 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 15:46 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект меблів для початкового класу; Комплект меблів для ресурсної кімнати)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 15:32 |
Додаток 6 до тендерної документації.doc | |
06 листопада 2019 15:32 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc | |
06 листопада 2019 15:32 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc | |
06 листопада 2019 15:32 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
06 листопада 2019 15:32 |
Додаток 4 до тендерної документації.doc | |
06 листопада 2019 15:32 |
Додаток 5 до тендерної документації.doc | |
06 листопада 2019 15:32 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Так, в порушення вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник ФОП Фролова Ю.Є. документально не підтвердила наявність досвіду виконання аналогічного договору в порядку та спосіб, визначені тендерною документацією.
Учасником ФОП Фролова Ю.Є. надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а саме про договори на постачання товару: 1) код ДК 021-2015 39150000-8 меблі для конференц залу, комплект меблів для засідань, стелаж-перегородка; 2) код ДК 021-2015 39110000-6 (стільці, крісла, дивани); 3) комплект шкільних меблів.
Проте, надані договори № 140-19 від 10.04.2019р. (код ДК 021-2015 - 39150000-8) та №141-19 від 10.04.2019р. (код ДК 021-2015 - 39110000-6) не є аналогічними до предмету закупівлі – код ДК 021-2015 – 39160000-1 Шкільні меблі. Звертаємо увагу, що Замовником у тендерній документації не зазначено, що договори за іншою категорією класифікатора ДК 021-2015 (четвертий знак) вважатимуться аналогічними.
Замовником встановлено вимогу про подання учасниками щодо наданого аналогічного договору відгуку від замовника, щодо належного виконання умов договору … не більше п’ятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. Проте, відгук на договір про постачання шкільних меблів від ФОП Примак В.В. датовано 18.10.2019 року, тобто більше п’ятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій.
Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу про подання учасником довідки з відомостями про учасника, зокрема, з інформацією про адресу та дату реєстрації учасника в органах Державної фіскальної служби України. Проте, надана учасником ФОП Фролова Ю.Є. довідка не містить інформації про адресу реєстрації в органах ДФС України.
Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу про подання учасником у складі тендерної пропозиції листа, складеного в довільній формі, із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким можливо здійснити пошук установчих документів учасника.
Відповідно до ст. 57 Господарського кодексу України установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання.
Учасником ФОП Фролова Ю.Є. надано довідку із кодом доступу 503754570099, за яким в Єдиному державному реєстрі ЮОФОПтаГФ міститься тільки Виписка. При цьому, установчі документи відсутні.
Хоча зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною відносно учасників фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців, оскільки установчі документи створюються тільки щодо юридичних осіб, ФОП Фролова Ю.Є. дану вимогу тендерної документації не оскаржувала, разом із тим і не виконала.
Відповідно до вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники мають надати довідку за формою згідно Додатку №5. Надана учасником ФОП Фролова Ю.Є. довідка не містить заповнену табличну форму з інформацією про марку, модель, реєстраційний номер транспортного засобу. Дана інформація має бути подана учасником обов’язково. Звертаємо увагу, що колонка третя таблиці містить вимогу: «зазначається інформація про наявність в учасника матеріально-технічної бази, ЗОКРЕМА транспортного (их) засобу (ів) на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження». Отже, навіть у разі залучення учасником перевізника на умовах договору перевезення вантажу, зазначена інформація про транспортні засоби мала бути надана у складі тендерної пропозиції. Так само, інші положення Додатку №5 до тендерної документації не містять умов щодо не обов’язковості заповнення табличної форми даного додатку учасником, який не має власного (орендованого тощо) транспортного засобу та користується послугами перевізника.
З урахуванням викладеного тендерна пропозиція ФОП Фролова Ю.Є. не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
2. Довідка з відомостями про учасника надана в повній мірі. Вказана вами інформація не відповідає дійсності.
3. Вимога про надання установчих документів не відноситься до ФОПів згідно законодавства.
4. Для учасників які не мають свого транспорту в тендерній документації встановлена вимога про надання договору оренди або договору перевезення. Ця вимога була дотримана. Тендерною документацією не вимагалось надати інформацію про транспорт перевізника.
Враховуючи, що попередні торги проходили моніторинг, очікуємо, що державна аудиторська служба дасть правову оцінку вашим зауваженням. Комітет за необхідності відмінить процедуру у випадку виявлення порушень які неможливо усунути;)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-06-000003 ● 5adf5504f079402398129b6861d2da0e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2019 09:27 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.12.2019 № 226
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-11-06-000760-a, ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі, яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам'янсько-Дніпровської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
ФОП Фроловій Ю.Є. на виконання вимоги про надання відгуку, було зараховано відгук від Управління освіти Енергодарської міської ради, наданий у складі без порушення строків. У тендерній документації вимагалось надання лише одного аналогічного договору та одного відгуку. У складі пропозиції учасником надано один аналогічний договір та один відгук до нього від Управління освіти Енергодарської міської ради. Вимога вважається виконаною. Тому підстави для відхилення відсутні. Також заповнену форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (Згідно Додатку 1) із визначенням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (ураховуючи зменшення) та документи щодо відсутності підстав за статтею 17 Закону ФОП Фроловою Ю.Є. було завантажено в електронному вигляді через електронну систему закупівель згідно частини 1 статті 14 Закону у встановлені строки.
2019-12-13 15:33:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 16:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" |
683 550,00
UAH з ПДВ
|
670 494,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Фролова Юлія Євгенівна |
749 950,00
UAH з ПДВ
|
673 484,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" |
820 266,00
UAH з ПДВ
|
673 494,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
779 274,00
UAH з ПДВ
|
734 736,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
864 450,00
UAH з ПДВ
|
778 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" |
868 740,00
UAH з ПДВ
|
785 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" |
1 202 400,00
UAH з ПДВ
|
1 202 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" |
1 250 100,00
UAH з ПДВ
|
1 250 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" #41676695 |
Відхилено |
670 494,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 15:05
|
ФОП Фролова Юлія Євгенівна #2861607861 |
Переможець |
673 484,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 13:52
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 11:54
|
Договір 237.pdf | укладений |
16 грудня 2019 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в Договір та викласти реквізити в новій редакції. У зв’язку з технічними збоями на майданчику, додаткова угода оприлюднюється 26.12.2019 року. Більш детально в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 237 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 237 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |