Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина
Очікувана вартість
105 410,00 UAH
UA-2019-11-06-000683-b ae00034aa56645f3aa80bd689b4008c9
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ярошевич

+380574256516 tender1.vokmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Світлана Ярошевич
+380574256516
tender1.vokmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 12:38
Очікувана вартість: 105 410,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 527,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
830 кілограм
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, Куп’янські заклади дошкільної освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 11:14
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-000683-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець ФУРМАНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2831318755
Дата подання: 26 листопада 2019 14:37
Запит 1
Відповідно до інформації в системі електронних закупівель ProZorro,Замовником Відділом освіти Купянської міської ради Харківської області було проведено закупівлю UA-2019-11-06-000683-b на Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо.

Відповідно до протоколу розкриття закупівлі взяли участь 3 учасника:
1.ФОП Стеніна Олена Василівна
2.ФОП Фурманенко Ігор Сергійович
3.ФОП Костянко Маргарита Станіславівна
Ціна учасника ФОП Стеніна Олена Василівна була визнана електронною системою закупівель,як найбільш економічно вигідна,однак в складі своєї тендерної пропозиції ФОП Стеніна О.В., надала договір оренди транспортного засобу від 30.09.2019 року
В якому зазначено,що ФОП Стеніна О.В. орендує транспортний засіб а саме MERSEDES-BENS фургон –рефрижератор-с,у фізичної особи Закопайло Олександра Валентиновича,
Згідно з ч.2 ст.799 ЦКУ договір оренди транспортного засобу,за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню,отже зі всього вищевикладеного,зрозуміло що договір не є чинним,так як порушує норми чинного законодавства.
Вимагаю відхилити пропозицію ФОП Стеніної Олени Василівни,як таку що не відповідає вимогам тендерної документації,та чинному законодавству,та визнати ФОП Фурманенко Ігора Сергійовича переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 17:06
Шановний Учасник! Згідно з ч.2 ст.799 ЦКУ нотаріальному посвідченню підлягає договір оренди транспортного засобу за участю ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ. У господарських відносинах ФІЗИЧНІ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦІ беруть участь насамперед як підприємці, а не як фізичні особи. Норми глави 30 ГК не встановлюють вимог щодо нотаріального посвідчення договорів оренди транспортних засобів у сфері господарювання. У відношенні договорів оренди транспортних засобів, укладених юридичними особами та Фізичними особами - підприємцями, ЦК та ГК не вимагають обов'язкового нотаріального посвідчення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000683-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа-підприємець ФУРМАНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2831318755
Дата подання: 29 листопада 2019 09:50
Запит 2
Відповідно до інформації в системі електронних закупівель ProZorro,Замовником Відділом освіти Купянської міської ради Харківської області було проведено закупівлю UA-2019-11-06-000683-b на Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо.

Відповідно до протоколу розкриття закупівлі взяли участь 3 учасника:
1.ФОП Стеніна Олена Василівна
2.ФОП Фурманенко Ігор Сергійович
3.ФОП Костянко Маргарита Станіславівна
Ціна учасника ФОП Стеніна Олена Василівна була визнана електронною системою закупівель,як найбільш економічно вигідна,однак в складі своєї тендерної пропозиції ФОП Стеніна О.В., надала договір оренди транспортного засобу від 30.09.2019 року
В якому зазначено,що ФОП Стеніна О.В. орендує транспортний засіб а саме MERSEDES-BENS фургон –рефрижератор-с,у фізичної особи Закопайло Олександра Валентиновича,
Згідно з ч.2 ст.799 ЦКУ договір оренди транспортного засобу,за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Якщо Закопайло Олександр Валентинович,є фізичною особою підприємцем,то в преамбулі договору повинно бути зазначено,що Закопайло Олександр Валентинович-фізична особа-підприємець,що діє на підставі виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,в договорі оренди транспортного засобу ФОП Стеніної О.В. зазначено что Закопайло О.В. фізична особа,та вказані його паспортні дані,отже с вищевикладено можно зробити висновок,що договір оформлений не правильно,порушує норми чинного законодавства,та є не чинним.
Вимагаю відхилити пропозицію ФОП Стеніної Олени Василівни,як таку що не відповідає вимогам тендерної документації,та чинному законодавству,та визнати ФОП Фурманенко Ігора Сергійовича переможцем закупівлі.


Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-06-000683-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Фізична особа-підприємець ФУРМАНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2831318755
Дата подання: 26 листопада 2019 14:36
Запит 1
Відповідно до інформації в системі електронних закупівель ProZorro,Замовником Відділом освіти Купянської міської ради Харківської області було проведено закупівлю UA-2019-11-06-000683-b на Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо. Відповідно до протоколу розкриття закупівлі взяли участь 3 учасника: 1.ФОП Стеніна Олена Василівна 2.ФОП Фурманенко Ігор Сергійович 3.ФОП Костянко Маргарита Станіславівна Ціна учасника ФОП Стеніна Олена Василівна була визнана електронною системою закупівель,як найбільш економічно вигідна,однак в складі своєї тендерної пропозиції ФОП Стеніна О.В., надала договір оренди транспортного засобу від 30.09.2019 року В якому зазначено,що ФОП Стеніна О.В. орендує транспортний засіб а саме MERSEDES-BENS фургон –рефрижератор-с,у фізичної особи Закопайло Олександра Валентиновича, Згідно з ч.2 ст.799 ЦКУ договір оренди транспортного засобу,за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню,отже зі всього вищевикладеного,зрозуміло що договір не є чинним,так як порушує норми чинного законодавства. Вимагаю відхилити пропозицію ФОП Стеніної Олени Василівни,як таку що не відповідає вимогам тендерної документації,та чинному законодавству,та визнати ФОП Фурманенко Ігора Сергійовича переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково подано не вимогу ,а скаргу.
Дата: 26 листопада 2019 14:37
рішення від 28.11.2019 № 17553.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 19:52

Документи Органу Оскарження

28 листопада 2019 19:52
рішення від 28.11.2019 № 17553.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Стеніна Олена Василівна" 95 450,00
UAH
78 840,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець ФУРМАНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ 103 750,00
UAH
78 850,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Костянко Маргарита Станіславівна 104 912,00
UAH
104 912,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 22:56
МВС.pdf
26 листопада 2019 15:13
Довідка ДФС.pdf
21 листопада 2019 10:43
Довідка Біржа.pdf
21 листопада 2019 10:43
Додаток 6.pdf
21 листопада 2019 10:43
Додаток 5.pdf
21 листопада 2019 10:43
Графік та маршрут.pdf
21 листопада 2019 10:43
Специфікація.pdf
21 листопада 2019 10:43
Додаток 4.pdf
21 листопада 2019 10:43
Довідки на потужності.pdf
21 листопада 2019 10:43
Відомості ст. 9 ЗУ.pdf
21 листопада 2019 10:43
Банкрутство.pdf
21 листопада 2019 10:43
Судимість (учасник).pdf
21 листопада 2019 10:43
Антиконкурентні дії.pdf
21 листопада 2019 10:43
Повноваження підпису.pdf
21 листопада 2019 10:43
Довідка про Статут.pdf
21 листопада 2019 10:43
Паспорт, код.pdf
21 листопада 2019 10:43
Витяг з ЄДР.pdf
21 листопада 2019 10:43
Медична книжка водія.pdf
21 листопада 2019 10:43
Медична книжка.pdf
21 листопада 2019 10:43
Трудовий договір.pdf
21 листопада 2019 10:43
Довідка про працівників.pdf
21 листопада 2019 10:43
Право власності.pdf
21 листопада 2019 10:43
Договір оренди майна.pdf
21 листопада 2019 10:43
Транспорт та МТБ.pdf
21 листопада 2019 10:43
Опис товарів.pdf
21 листопада 2019 10:43
Додаток 2.pdf
21 листопада 2019 10:43
Додаток 1.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 16:14
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:13
Довідка Довкілля.PDF
20 листопада 2019 16:08
Цін.пропозиція.PDF
20 листопада 2019 16:08
Трудові договори.PDF
20 листопада 2019 16:08
Тех.паспорт (реф)..PDF
20 листопада 2019 16:08
Тех.вимоги.PDF
20 листопада 2019 16:08
Проект Договору.PDF
20 листопада 2019 16:08
Паспорт Фурманенко.PDF
20 листопада 2019 16:08
Опис товару.PDF
20 листопада 2019 16:08
Мед.книжки.PDF
20 листопада 2019 16:08
Лист-згода на об.пер.данних.PDF
20 листопада 2019 16:08
Довідка юр.особа.PDF
20 листопада 2019 16:08
Довідка ст.50.PDF
20 листопада 2019 16:08
Довідка ст.9.PDF
20 листопада 2019 16:08
Довідка спецтранспорт.PDF
20 листопада 2019 16:08
Довідка сл.особа.PDF
20 листопада 2019 16:08
Довідка працівників.PDF
20 листопада 2019 16:08
Довідка повноваження.PDF
20 листопада 2019 16:08
Довідка несудимість.PDF
20 листопада 2019 16:08
Довідка МТБ.PDF
20 листопада 2019 16:08
Довідка ліцензія.PDF
20 листопада 2019 16:08
Довідка від.заборгованості.PDF
20 листопада 2019 16:08
Довідка Біржа(яловичина).pdf
20 листопада 2019 16:08
Довідка банкрут..PDF
20 листопада 2019 16:08
Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Стеніна Олена Василівна"

Фізична особа-підприємець ФУРМАНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ

Фізична особа-підприємець Костянко Маргарита Станіславівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Стеніна Олена Василівна"
#2503000789
Переможець 78 840,00
UAH
22 листопада 2019 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Стеніна Олена Василівна"
#2503000789
78 840,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:49
ДУ№4 до Договору 338.PDF укладений
26 грудня 2019 15:48
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:47
ДУ№4 до Договору 338.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 12:50
Додаткова угода № 3 до Договору № 338.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 12:49
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 11:27
Додаткова угода № 2 до Договору № 338.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 11:26
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 10:14
Додаткова угода № 1 до Договору № 338.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 10:14
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 09:06
Договор № 338.pdf укладений
04 грудня 2019 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку № 1 (Специфікація) та до п.3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку № 1 (Специфікація) та до п.1.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку № 1 (Специфікація) та до п.1.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до додатку №1 (Специфікація), п.1.2 та п.3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 099,94
UAH