Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Високошвидкісний матричний принтер для великих обсягів друку формату А 3
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-11-06-000586-c 7704f029445142bd9e62327c214acf16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Людмила

+380683969348 CRB_LUDA1962@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОНОТОПСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ДАВИДОВА"
Код ЄДРПОУ: 02007532
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ АМОСОВА, будинок 5
Контактна особа: Карпенко Людмила
+380683969348
CRB_LUDA1962@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 12:30
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 12:30
Початок аукціону: 22 листопада 2019 15:02
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


матричний принтер
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Високошвидкісний матричний принтер для великих обсягів друку формату А 3 ( інші кошти спеціального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська обл., Конотоп, Миколи Амосова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Замовник сплачує Постачальнику кожну прийняту партію Товару протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 11:58
Додаток 6.doc
06 листопада 2019 11:58
Додаток 5.docx
06 листопада 2019 11:58
Додаток 4.doc
06 листопада 2019 11:58
Додаток 3.doc
06 листопада 2019 11:58
Додаток 2.doc
06 листопада 2019 11:58
Додаток 1.doc
06 листопада 2019 11:58
Тендрная документація 06.11.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 12:11
Дата відповіді: 12 листопада 2019 08:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тех. вимоги на закупівлю персональних комп’ютерів розроблені згідно критеріям
щодо інформатизації та комп’ютеризації закладів охорони здоров’я, які надають первинну медичну допомогу, з метою забезпечення їх подальшого підключення до центрального компоненту e-Health та можливості надання телемедичних послуг, а також вимогам відповідних структурних підрозділів лікарні. Якщо учасником будуть запропоновані персональні комп’ютери не гіршої якості ніж оголошені то вони будуть розглядатися , але принтери повинні обов’язково мати технологію друку – лазерна монохромна Тендерний комітет в своїй роботі керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі
Закон). В Законі передбачено - принцип здійснення закупівлі - максимальна економія та ефективність ( ст. 3), а також вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (ст. 5).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна (ст.28).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-000586-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3394506905
Дата подання: 27 листопада 2019 21:07
Вимога щодо дискваліфікації ФОП Осадча О.Ю.
Шановний Замовнику, вкажіть, будь ласка, які саме підстави згідно вимог ст. 16 та ст 17 Закону №922-VIII "Про публічні закупівлі" стали причиною дискваліфікації ФОП Осадча О.Ю.. А надання банківської гарантії не зазначалось у Вашій тендерній документації. Дякую за відповідь.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 15:09
п. 1 ст. 27 Закону передбачає : Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій…
- Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація,
зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Після закінчення електронного аукціону електронною системою закупівель
автоматично оприлюднена інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
На момент проведення аукціону документи, які надала учасник ФОП Осадча Олена Юріївна - «АНКЕТА УЧАСНИКА, ВИПИСКА З ЄДР, ВИТЯГ з ЄДР, Витяг з реєстру платників єдиного податку, Паспорт та код» та були оприлюднені після електронного аукціону. Надані документи не містять документів, які підтверджують відповідність ст. 16, 17 Закону, відсутні: тендерна пропозиція, підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації.
Відхилення тендерної пропозиції ФОП Осадча Олена Юріївна згідно ст. 30 Закону.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII не передбачає завантаження документів після проведеного аукціону.

Документи

28 листопада 2019 15:09
377.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 23 988,00
UAH з ПДВ
16 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 23 212,00
UAH з ПДВ
16 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 25 000,00
UAH з ПДВ
16 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 19 992,00
UAH з ПДВ
19 974,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 21 366,00
UAH з ПДВ
21 366,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН" 22 000,00
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

21 листопада 2019 11:53
Електронний підпис

Публічні документи

21 листопада 2019 11:25
Довідка 3.pdf
21 листопада 2019 11:25
Цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2019 11:25
Довідка 2.pdf
21 листопада 2019 11:25
ПРоект договору.pdf
21 листопада 2019 11:25
Технічні харак..pdf
21 листопада 2019 11:25
Довідка.pdf
21 листопада 2019 11:25
довідка про несертифікацію.pdf
21 листопада 2019 11:25
Установчі док.(підпис).pdf
21 листопада 2019 11:25
Аналог.дог. відгук.pdf
21 листопада 2019 11:25
Довідка без печатки.pdf
21 листопада 2019 11:25
Відомості ФОП Виничук.pdf
21 листопада 2019 11:25
Довідки для кваліфікації.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
21 листопада 2019 12:26
11. довідка ст 17 закону.pdf
21 листопада 2019 12:26
10.довідка працівники.pdf
21 листопада 2019 12:26
9.1. Договір оренди мерседес.pdf
21 листопада 2019 12:26
FX-2190II_ FX-2190IIN.PDF
21 листопада 2019 12:26
9. Довідка мат-тех бази.pdf
21 листопада 2019 12:26
8.2. копія договору 49-18.PDF
21 листопада 2019 12:26
8.1. розяснення найменування.PDF
21 листопада 2019 12:26
29. Проект договору.pdf
21 листопада 2019 12:26
28.1 Додаток 5.pdf
21 листопада 2019 12:26
28. Порівняльна таблиця.pdf
21 листопада 2019 12:26
27. Довідка ціна товару.pdf
21 листопада 2019 12:25
6. довідка про санкції.pdf
21 листопада 2019 12:25
26. Довідка упаковка товару.pdf
21 листопада 2019 12:25
23. Довідка паспорти.pdf
21 листопада 2019 12:25
18.довідка бенефіціар.pdf
21 листопада 2019 12:25
2.1.Копія паспорту директора.pdf
21 листопада 2019 12:25
1. ТП.pdf
21 листопада 2019 12:25
2. довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Відхилено 16 996,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 11:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
Відхилено 16 997,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 11:18
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2409314897
Відхилено 16 998,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 12:52
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 19 974,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 10:53

Документи

27 листопада 2019 11:53
Електронний підпис
27 листопада 2019 11:53
371.PDF
22 листопада 2019 15:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 листопада 2019 11:18
Електронний підпис
28 листопада 2019 11:17
374.PDF
27 листопада 2019 11:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 листопада 2019 12:52
Електронний підпис
28 листопада 2019 12:51
376.PDF
28 листопада 2019 11:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
19 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 10:08
47 ВТ.PDF укладений
16 грудня 2019 10:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 19 974,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 329,00 UAH)