Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Очікувана вартість
11 405,00 UAH
UA-2019-11-06-000523-b d7a7cbaaa8bc44649898970fbac564a8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Малішевська

+380976642959 ekonom.shar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Шаргородська центральна районна лікарня" Шаргородської районної ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 33868196
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., м. Шаргород,, вул. В. Чорновола, 9
Контактна особа: Наталія Малішевська
+380976642959
ekonom.shar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 найменувань
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23500, Україна, Вінницька область, Шаргород, вул. Чорновола,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  06 листопада 2019
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

06 листопада 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПАСІЧНИК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ
#2684903671
Переможець 11 405,00
UAH
06 листопада 2019 10:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 14:54
img20191203_14475718.jpg зміни до договору
03 грудня 2019 14:52
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 11:36
img20191118_11211457.jpg зміни до договору
18 листопада 2019 11:33
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 10:44
img20191106_10355309.jpg укладений
06 листопада 2019 10:43
img20191106_10380775.jpg укладений
06 листопада 2019 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору в зв'язку зі збільшенням потреби в закупівлі
Номер договору про закупівлю: 377
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору в зв'язку зі збільшенням потреби в закупівлі
Номер договору про закупівлю: 377
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML