Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
Контактна особа: |
Зайдуліна Юлія Олександрівна 0574578063 ZAYDULINA@USV.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 13:37 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ протягом 5 банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку – фактури, видаткової накладної, Акту прийому-передачі товару, Товарно-транспортної накладної або залізничної накладної, податкової накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, Товарно-транспортній накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 14:15 |
Зміни - word.docx | |
15 листопада 2019 14:15 |
тендерна документація -Зміни.docx | |
15 листопада 2019 14:15 |
Додаток 6(проект договору) -зміни.docx | |
15 листопада 2019 14:15 |
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця) - Зміни.docx | |
15 листопада 2019 14:15 |
Додаток 1 (Тендерна пропозиція) -зміни.docx | |
06 листопада 2019 13:26 |
Малюнок А.1.pdf | |
06 листопада 2019 13:26 |
Додаток 7(документи для переможця).docx | |
06 листопада 2019 13:26 |
Додаток 5 (Технічна специфікація).docx | |
06 листопада 2019 13:26 |
Додаток 4 (інформація по 17 Статті).docx | |
06 листопада 2019 13:26 |
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx |
15 листопада 2019 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2019 14:15 |
Зміни - word.docx
|
|||
15 листопада 2019 14:15 |
тендерна документація -Зміни.docx
|
|||
15 листопада 2019 14:15 |
Додаток 6(проект договору) -зміни.docx
|
|||
15 листопада 2019 14:15 |
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця) - Зміни.docx
|
|||
15 листопада 2019 14:15 |
Додаток 1 (Тендерна пропозиція) -зміни.docx
|
|||
06 листопада 2019 13:26 |
Малюнок А.1.pdf
|
|||
06 листопада 2019 13:26 |
Додаток 7(документи для переможця).docx
|
|||
06 листопада 2019 13:26 |
Додаток 5 (Технічна специфікація).docx
|
|||
06 листопада 2019 13:26 |
Додаток 4 (інформація по 17 Статті).docx
|
|||
06 листопада 2019 13:26 |
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-10-000007 ● fc6eab002daa4274b7bdb10e67c23ece
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2020 09:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 459
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 459
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
24 UA-2019-11-06-000475-a 06.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-11 09:44:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Відповідно до підпункту 10.1 пункту 10 договору поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.235)ю зазначено, що даний договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 30 червня 2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.235)ю? У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього (у разі наявності).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-15 12:51:05
34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Даним повідомляємо, що по укладеному договору поставки № ПВРЗ (ВМТП-19.235)ю від 16.12.2019р. з постачальником ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна», поставки на адресу філії «ПВРЗ» не здійснювались, відповідно не здійснювались розрахунки по вищевказаному договору. Також кредиторської заборгованості за даним договором наше підприємство не має, додаткові угоди не укладалися.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" #33668606 |
Переможець |
3 597 600,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 07:52
|
19.235.pdf | укладений |
17 грудня 2019 07:52
|