Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колесо суцільнокатане
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2019-11-06-000475-a 7f6d4e3ade3d46bca0568ea7dfbb0d8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайдуліна Юлія Олександрівна

0574578063 ZAYDULINA@USV.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Зайдуліна Юлія Олександрівна
0574578063
ZAYDULINA@USV.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 13:37
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Колесо суцільнокатане
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, Заводська, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ протягом 5 банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку – фактури, видаткової накладної, Акту прийому-передачі товару, Товарно-транспортної накладної або залізничної накладної, податкової накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, Товарно-транспортній накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:15
Зміни - word.docx
15 листопада 2019 14:15
тендерна документація -Зміни.docx
15 листопада 2019 14:15
Додаток 6(проект договору) -зміни.docx
15 листопада 2019 14:15
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця) - Зміни.docx
15 листопада 2019 14:15
Додаток 1 (Тендерна пропозиція) -зміни.docx
06 листопада 2019 13:26
Малюнок А.1.pdf
06 листопада 2019 13:26
Додаток 7(документи для переможця).docx
06 листопада 2019 13:26
Додаток 5 (Технічна специфікація).docx
06 листопада 2019 13:26
Додаток 4 (інформація по 17 Статті).docx
06 листопада 2019 13:26
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx
15 листопада 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:15
Зміни - word.docx
15 листопада 2019 14:15
тендерна документація -Зміни.docx
06 листопада 2019 13:26
тендерна документація.docx
15 листопада 2019 14:15
Додаток 6(проект договору) -зміни.docx
06 листопада 2019 13:26
Додаток 6(проект договору).docx
15 листопада 2019 14:15
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця) - Зміни.docx
06 листопада 2019 13:26
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця).docx
15 листопада 2019 14:15
Додаток 1 (Тендерна пропозиція) -зміни.docx
06 листопада 2019 13:26
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx
06 листопада 2019 13:26
Малюнок А.1.pdf
06 листопада 2019 13:26
Додаток 7(документи для переможця).docx
06 листопада 2019 13:26
Додаток 5 (Технічна специфікація).docx
06 листопада 2019 13:26
Додаток 4 (інформація по 17 Статті).docx
06 листопада 2019 13:26
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-000475-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33668606
Дата подання: 07 листопада 2019 17:52
Вимога стосовно внесення змін до умов оплати.
Відповідно до тендерної документації, в розділі 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника», зазначено, що тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна містити цінову пропозицію на участь за формою, згідно Додатку №3. В ціновій пропозиції, відповідно до Додатку №3 в примітці зазначені умови оплати, а саме: «кількість днів відтермінування становить не менше 30 банківських днів». ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» просить розглянути можливість внесення змін до умов оплати, а саме, зменшити кількість днів відтермінування з 30 до 5 банківських днів та внести ці зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 листопада 2019 09:54
Будуть внесені зміни до умов оплати.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-10-000007 ● fc6eab002daa4274b7bdb10e67c23ece
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2020 09:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 459

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 459

Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
24 UA-2019-11-06-000475-a 06.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-11 09:44:27

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Відповідно до підпункту 10.1 пункту 10 договору поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.235)ю зазначено, що даний договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 30 червня 2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.235)ю? У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього (у разі наявності).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-15 12:51:05

34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Даним повідомляємо, що по укладеному договору поставки № ПВРЗ (ВМТП-19.235)ю від 16.12.2019р. з постачальником ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна», поставки на адресу філії «ПВРЗ» не здійснювались, відповідно не здійснювались розрахунки по вищевказаному договору. Також кредиторської заборгованості за даним договором наше підприємство не має, додаткові угоди не укладалися.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" 3 597 600,00
UAH з ПДВ
3 597 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" 3 600 000,00
UAH з ПДВ
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 16:28
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:27
Статут.pdf
02 грудня 2019 16:27
Перелік документів.pdf
02 грудня 2019 16:27
Довідка з МВС.pdf
02 грудня 2019 16:26
Довідка з банку.pdf
02 грудня 2019 16:26
Відсутність підстав.pdf
02 грудня 2019 16:26
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2019 12:27
Електронний підпис
21 листопада 2019 12:26
17 Свідоцтво НДКТІ.pdf
21 листопада 2019 12:26
16 Умовний код виробника.pdf
21 листопада 2019 12:26
15 ДНДЦ продовж..pdf
21 листопада 2019 12:26
13 Сертифікат відповідності.pdf
21 листопада 2019 12:26
12 Сертифікат якості 190.pdf
21 листопада 2019 12:26
10.3 Сертифікат довкілля.pdf
21 листопада 2019 12:26
10.1. Екологічна політика.pdf
21 листопада 2019 12:26
8.2 Рішення єдиного часника.pdf
21 листопада 2019 12:26
7 Довідка Ст 17 ч 2.pdf
21 листопада 2019 12:26
6 Не було засуджено.pdf
21 листопада 2019 12:26
4 Відсутність підстав ЄРД.pdf
21 листопада 2019 12:26
3.1 Працівники ІУ.pdf
21 листопада 2019 12:26
Підписаний_Лицензия.pdf
21 листопада 2019 12:26
Підписаний_G1119-9514-GL_tender.pdf
21 листопада 2019 12:26
9 Технічна специфікація.pdf
21 листопада 2019 12:26
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 12:59
Технічна частина.pdf
22 листопада 2019 12:59
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 12:59
Сертифікат відповідності.pdf
22 листопада 2019 12:59
Проект договору поставки.pdf
22 листопада 2019 12:59
Ліцензія завірена копія.zip
22 листопада 2019 12:59
Кваліфікаційна частина.pdf
22 листопада 2019 12:59
Довідки Ст.17.pdf
22 листопада 2019 12:59
гарантия 14833.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"

ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
Переможець 3 597 600,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
3 597 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 07:52
19.235.pdf укладений
17 грудня 2019 07:52