Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Диван-канапе за кодом: ДК 021:2015 (CPV) : 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
4 900,00 UAH
UA-2019-11-06-000467-c 41c616a6de9d4369846fe996408f6cea
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Малигіна Галина Петрівна

380444267811 rozmaita_liana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445495
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, просп.Оболонський,16
Контактна особа: Малигіна Галина Петрівна
380444267811
rozmaita_liana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 4 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


згідно додатку № 1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Диван-канапе за кодом: ДК 021:2015 (CPV) : 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, місто Київ, Київ, вул.Прирічна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  27 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 11:27
Оголошення диван.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 07 листопада 2019 12:15
Дата відповіді: 07 листопада 2019 12:49
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Запрошуємо до участі всіх учасників, у т.ч. ФОПів. Пропозиція розглядається по остаточній ціні, у кого з ПДВ у кого без ПДВ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій