Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019: 44809 Вакуумний регулятор аспірації, загального призначення; 60240 Протез серцевого аортального клапана двостулковий)
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2019-11-06-000448-c 75fc0a4e20cb46deb125e1bbe87fb0dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Геннадійович

380444542023 nixttender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Національний інститут хірургії та трансплантології ім.О.О.Шалімова" Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011953
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Севастополя, 30
Контактна особа: Сидоренко Олександр Геннадійович
380444542023
nixttender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 15:16
Очікувана вартість: 315 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Перелік та кількість предмета закупівлі наведено в Додатку 2 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Стабілізатор серця вакуумний
Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, Київ, вул. Героїв Севастополя, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 44809 — Вакуумний регулятор для аспірації, загального призначення
8 штуки
Клапан аортальний (механічний)
Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, Київ, вул. Героїв Севастополя, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 60240 — Протез серцевого аортального клапана двостулковий

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки після отримання товарів на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та по мірі надходження фінансування. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 11:21
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
06 листопада 2019 11:20
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" 313 000,00
UAH з ПДВ
313 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІТРЕЙД" 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 14:51
Довідки на переможця.pdf
18 листопада 2019 14:01
6. Інша інформація.pdf
18 листопада 2019 14:01
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 14:52
Тендерна пропозиція (5).pdf
21 листопада 2019 14:25
Статут.pdf
21 листопада 2019 14:25
Рішення + Наказ.pdf
21 листопада 2019 14:25
Тендерна пропозиція (5).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТАМЕД"

ТОВ "МЕДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
Переможець 313 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
313 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 10:55
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
23 січня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 13:48
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:46
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 12:45
ДОГОВІР.pdf укладений
09 грудня 2019 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. Сума договору та кількість товарів після внесення змін залишилися незмінними.
Номер договору про закупівлю: Т-39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума договору після внесення змін - 359 000.00 грн з ПДВ. Кількість товарів після внесення змін збільшилась - по позиції 2 -10 шт.
Номер договору про закупівлю: Т-39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 359 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 485,98 UAH)