Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рушники паперові
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-11-06-000394-a ● 623d28c9cfd64c7f8f7e5ff62bb69ff0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка" |
Код ЄДРПОУ: | 02224560 |
Вебсайт: | http://ft.org.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., місто, площа Івана Франка, 3 |
Контактна особа: |
Гришко Людмила Вікторівна +380442795951 lmerkulova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2019 12:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2019 12:29 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2019 12:55 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Рушники паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, м. Київ, площа Івана Франка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Рушники паперові | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 12:25 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кухонні рушники
Дата подання: 07 листопада 2019 11:56
Дата відповіді: 07 листопада 2019 16:50
Доброго дня.
Ми являємось ФОП Буря С.П. Хочемо надати Вам нашу пропозицію стосовно кухонних рушників. Чи цікавить Вас кількість відривних листів в рулоні, а в разі якщо цікавить, т чи можемо ми це записати у Ваш бланк "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" згідно Додатку 2, та також вказати торгову марку ? Чи Вас цікавить тільки ТМ "ДИВО" та "Selpak"?
З повагою,
ФОП Буря Сільвія Петрівна
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги предмету закупівлі повинні відповідати технічним вимогам визначеним у додатку 2 до тендерної документації з посиланням на конкретну марку Товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 12:09
Дата відповіді: 07 листопада 2019 16:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги предмету закупівлі повинні відповідати технічним вимогам визначеним у додатку 2 до тендерної документації. Усі учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ відповідно до умов здійснення підприємницької діяльності).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
6 321,60
UAH з ПДВ
|
6 259,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" |
6 871,20
UAH з ПДВ
|
6 271,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
7 580,40
UAH з ПДВ
|
6 865,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" |
8 575,80
UAH з ПДВ
|
8 575,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
6 259,20
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
20 листопада 2019 10:57
|