Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво системи відеоспостереження в с. Усатове Біляївського району Одеської області».
Очікувана вартість
4 016 802,00 UAH
UA-2019-11-06-000388-a 5b06c34f85b84170b462fc19d38628e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григор'єва Олена

+380482308001 usatovo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Усатівська сільська рада, Біляївського району, Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04377888
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., с. Усатове, Одеська область, Біляївський район, село Усатове, провулок Радянський, 3
Контактна особа: Григор'єва Олена
+380482308001
usatovo@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 11:24
Очікувана вартість: 4 016 802,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 168,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво системи відеоспостереження в с. Усатове Біляївського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67663, Україна, Одеська обл., с. Усатове, Біляївський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Передплата (аванс) 30% від ціни договору протягом 45 календарних днів з підписання договору. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить повну оплату виконаних робіт шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 90 днів після підписання актів виконаних робіт. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 12:20
Додаток 2.pdf
06 листопада 2019 12:20
Додаток 4.pdf
06 листопада 2019 12:20
Додаток 1.pdf
06 листопада 2019 12:20
Додаток 5.pdf
06 листопада 2019 12:20
Додаток 3.pdf
06 листопада 2019 12:20
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-000388-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕКУРСІЯ", Код ЄДРПОУ:37164281
Дата подання: 02 грудня 2019 16:31
Вимога на рішення Тендерного комітету про відхилення пропозиції учасника (ТОВ "РЕКУРСІЯ")
Ми, ТОВ «РЕКУРСІЯ», брали участь у процедурі закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво системи відеоспостереження в с. Усатове Біляївського району Одеської області» (ДК 021:2015:45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи) та надали одну з найнижчих цінових пропозицій серед чотирьох учасників. Однак 29.11.2019р. рішенням тендерного комітету (протокол №109 від 29.11.2019) пропозицію ТОВ «РЕКУРСІЯ» було відхилено та наведено ряд підстав, з якими ТОВ «РЕКУРСІЯ» категорично не згодне.(Детально всі обставини наведено у Вимозі, що додається)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 11:18
Тендерним комітетом вимога розглянута та рішення оприлюднено.
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000388-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕКУРСІЯ", Код ЄДРПОУ:37164281
Дата подання: 06 грудня 2019 10:39
Оскарження рішення про оголошення переможця
Кошторисні розрахунки ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ОДЕСА» не відповідають умовам тендерної документації, а запропонований строк реалізації проекту – більший вказаного у закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 10:49
Тендерним комітетом прийнято колегіальне рішення (протокол засідання тендерного комітету №109 від 29 листопада 2019 року) про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "РЕКУРСІЯ", Код ЄДРПОУ:37164281 й на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено у встановлені строки. Крім того, згідно протоколу засідання тендерного комітету №111 від 29.11.2019р. прийнято колегіальне рішення про визначення переможцем учасника ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ОДЕСА", код ЄДРПОУ 30127070.
В своїй вимозі ТОВ "РЕКУРСІЯ", Код ЄДРПОУ:37164281 звертає увагу на те, що кошторисні розрахунки учасника – переможця ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ОДЕСА", код ЄДРПОУ 30127070 не відповідають умовам тендерної документації, а запропонований строк реалізації проекту – більший вказано у закупівлі.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що затверджена тендерна документація містить невід’ємні частині до неї, а саме: додаток №1 до тендерної документації. З метою підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід учасник на виконання вимоги підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт за формою №2 цього додатку. У складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ОДЕСА", код ЄДРПОУ 30127070 міститься, зокрема, довідка від 11 листопада 2019 року №1/18 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено інформацію щодо спеціалістів та робітників, які є штатними працівниками учасника – переможця; робітники субпідрядної організації та працюють за договором цивільно – правового характеру. Замовником вимагалося довідка за встановленою формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід. Вимогами тендерної документації не було встановлено чіткої та однозначної вимоги про надання інформації щодо обов’язкової кількості працівників, які будуть залучені під час виконання робіт. Отже, затверджена тендерна документація не містила окремих вимог щодо обов’язкової кількості працівників.
Враховуючи наведене, учасник – переможець ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ОДЕСА", код ЄДРПОУ 30127070 не порушило умови тендерної документації в цій частині, у зв’язку з цим відсутні підстави для задоволення вимоги UA-2019-11-06-000388-a.b2 в цій частині.

Документи подані скаржником

02 грудня 2019 16:31
Вимога.pdf

Документи

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 10:39
Оскарження переможця.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Централізоване протипожежне спостереження» 4 000 000,00
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕКУРСІЯ" 3 350 141,97
UAH з ПДВ
3 309 973,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ" 3 939 237,07
UAH з ПДВ
3 339 237,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ОДЕСА" 3 902 489,00
UAH з ПДВ
3 670 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 19:11
1. Тендерна пропозиція .jpg
21 листопада 2019 19:11
2. Тенднрна пропозиція.jpg
21 листопада 2019 19:09
Лист погодження.jpg
21 листопада 2019 19:08
Довідка ст 17.jpg
21 листопада 2019 19:08
Інформація про власника.jpg
21 листопада 2019 19:08
Лист дотримання.jpg
21 листопада 2019 19:07
Довідка санкціі.jpg
21 листопада 2019 19:06
Гарантія дотримання.jpg
21 листопада 2019 19:06
Гарантія.jpg
21 листопада 2019 19:06
Довідка відповідальності.jpg
21 листопада 2019 19:06
Довідка заборгованність.jpg
21 листопада 2019 19:05
Довідка про не притягнення.jpg
21 листопада 2019 18:43
15 страница.jpg
21 листопада 2019 18:43
16 страница.jpg
21 листопада 2019 18:43
17 страница.jpg
21 листопада 2019 18:43
S1499201 Квитанція №2 ФЗ ЦПС-2017.pdf
21 листопада 2019 18:43
S1499201 Квитанція №2 ФЗ ЦПС-2018.pdf
21 листопада 2019 18:43
виписка с единого реєстра.jpg
21 листопада 2019 18:43
Витяг ПДВ (1).jpg
21 листопада 2019 18:42
вторая сторона свідоцтва.jpg
21 листопада 2019 18:42
Дозвіл на РПН 001.jpg
21 листопада 2019 18:42
Ліцензія ЦПС.pdf
21 листопада 2019 18:41
рішення учасника.jpg
21 листопада 2019 18:41
свідоцтво про реєстрацію.jpg
21 листопада 2019 18:41
статут.jpg
21 листопада 2019 18:40
1 страница статуту.jpg
21 листопада 2019 18:40
2 страница.jpg
21 листопада 2019 18:40
3 страница.jpg
21 листопада 2019 18:40
4 страница.jpg
21 листопада 2019 18:40
5 страница.jpg
21 листопада 2019 18:39
6 страница.jpg
21 листопада 2019 18:39
7 страница.jpg
21 листопада 2019 18:39
8 страница.jpg
21 листопада 2019 18:39
9 страница.jpg
21 листопада 2019 18:39
10 страница.jpg
21 листопада 2019 18:39
11 страница.jpg
21 листопада 2019 18:38
12 страница.jpg
21 листопада 2019 18:38
13 страница.jpg
21 листопада 2019 18:38
14 страница.jpg

Публічні документи

21 листопада 2019 15:46
Електронний підпис
21 листопада 2019 15:44
Реєстр документів.pdf
21 листопада 2019 15:44
42. Кошторис.rar
21 листопада 2019 15:44
41. Договірна ціна.pdf
21 листопада 2019 15:44
35. Графік виконання робіт.pdf
21 листопада 2019 15:44
30. Проект договору.pdf
21 листопада 2019 15:44
28. Паспорт Директора.pdf
21 листопада 2019 15:44
23. Інформація про учасника.pdf
21 листопада 2019 15:44
19. Фін. звіти.pdf
21 листопада 2019 15:44
18. Довідка по рахункам.pdf
21 листопада 2019 15:44
16. Ліцензія+дозвіл.pdf
21 листопада 2019 15:44
15. Опис документів.pdf
21 листопада 2019 15:44
14. Статут новий Рекурсія.pdf
21 листопада 2019 15:44
10. Штатний розклад.pdf
21 листопада 2019 15:44
8. Договір ЛГВ№593-31-18-37-69.pdf
21 листопада 2019 15:44
8. Договір ЛГВ№593-31-18-1-36.pdf
21 листопада 2019 15:44
7. Договір№УБГ430-015-18-31-49.pdf
21 листопада 2019 15:44
7. Договір№УБГ430-015-18-1-30.pdf
21 листопада 2019 15:44
6. Договір № 68-41-69.pdf
21 листопада 2019 15:44
6. Договір № 68-1-40.pdf
21 листопада 2019 15:44
3. Відгук від УГВ СЕРВІС.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 23:59
Електронний підпис
21 листопада 2019 20:45
Електронний підпис
21 листопада 2019 20:44
Технічна частина.PDF
21 листопада 2019 20:43
Розрахунки.rar
21 листопада 2019 20:43
Кваліфікаційна частина.part3.rar
21 листопада 2019 20:43
Кваліфікаційна частина.part2.rar
21 листопада 2019 20:43
Кваліфікаційна частина.part1.rar

Публічні документи

04 грудня 2019 14:05
Електронний підпис
02 грудня 2019 13:29
Електронний підпис
01 грудня 2019 17:25
Електронний підпис
01 грудня 2019 17:24
кошториси_оновлення.rar
30 листопада 2019 01:01
Електронний підпис
30 листопада 2019 00:59
кошториси 1_оновлені.pdf
30 листопада 2019 00:59
довідки_оновлені.pdf
30 листопада 2019 00:59
Договірна ціна_оновлена.pdf
21 листопада 2019 23:54
Електронний підпис
21 листопада 2019 23:54
кваліфікаційна частина_2.rar
21 листопада 2019 23:29
Електронний підпис
21 листопада 2019 23:29
кваліфікаційна частина_1.rar
21 листопада 2019 22:59
Електронний підпис
21 листопада 2019 22:55
технічна частина.rar
21 листопада 2019 22:55
кваліфікаційна частина 2.rar
21 листопада 2019 22:55
кваліфікаційна частина 1.rar
21 листопада 2019 22:55
27. ГАРАНТ БІЛДІНГ.rar
21 листопада 2019 22:55
27. БУД ГАРАНТ ИНВЕСТ 55.rar
21 листопада 2019 22:55
27. АСОЛЬ.rar
20 листопада 2019 14:34
Електронний підпис
20 листопада 2019 14:25
Електронний підпис
20 листопада 2019 14:23
ГАРАНТ БІЛДІНГ.rar
20 листопада 2019 14:23
БУД ГАРАНТ ИНВЕСТ 55.rar
20 листопада 2019 14:23
АСОЛЬ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Централізоване протипожежне спостереження»

ТОВ "РЕКУРСІЯ"

ТОВ "УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ"

ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ОДЕСА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Централізоване протипожежне спостереження»
#35404509
Відхилено 2 900 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:42
ТОВ "РЕКУРСІЯ"
#37164281
Відхилено 3 309 973,96
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:50
ТОВ "УКРКОНСТРАКШН ПРОДЖЕКТ"
#41971891
Відхилено 3 339 237,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:53
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ОДЕСА"
#30127070
Переможець 3 670 001,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ОДЕСА"
#30127070
3 670 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 16:11
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 16:11
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 19:49
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
31 березня 2020 19:49
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 16:04
Додаткова угода 5 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 16:30
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 15:41
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:02
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 10:21
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 18:48
Договір.pdf укладений
10 грудня 2019 18:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в «Місцезнаходження і реквізити Сторін» Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 01.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про таке: Фінансування на 2020 рік складає: 2 569 001,00 гривень (Два мільйони п’ятсот шістдесят дев’ять тисяч одна гривня 00 коп.) без ПДВ. Розділ «Реквізити та підписи сторін» викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, домовились про таке: Внести зміни в Р.12. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» п. 12.1.та викласти в новій редакції: «12.1Даний Договір набирає чинність з моменту підписання його сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, але не пізніше 31 березня 2020 року»
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, домовились про таке: Розділ 3 «Ціна договору» пункт 3.1. викласти в наступній редакції: Фінансування на 2020 рік складає: 2 569 001, 00 гривень (Два мільйони п’ятсот шістдесят дев’ять тисяч одна гривня 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни та викласти п 12.1 Договору в наступній редакції: «Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, але не пізніше 30 квітня 2020 року»
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 3 609 824,86
UAH