Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2019-11-06-000377-b 9486e6844f2043899a9478435ec31e4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Людмила

+380683969348 CRB_LUDA1962@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОНОТОПСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ДАВИДОВА"
Код ЄДРПОУ: 02007532
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ АМОСОВА, будинок 5
Контактна особа: Карпенко Людмила
+380683969348
CRB_LUDA1962@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 10:20
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 10:20
Початок аукціону: 25 листопада 2019 14:35
Очікувана вартість: 108 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Персональні комп'ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Персональні комп’ютери (кошти НСЗУ - 72000 грн., медична субвенція - 36000 грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська обл., Конотоп, Миколи Амосова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Замовник сплачує Постачальнику кожну прийняту партію Товару протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:08
Додаток 5- зі змінами.docx
15 листопада 2019 15:08
361.PDF
06 листопада 2019 10:09
Додаток 6.doc
06 листопада 2019 10:09
Додаток 5.docx
06 листопада 2019 10:09
Додаток 4.doc
06 листопада 2019 10:09
Додаток 3.doc
06 листопада 2019 10:09
Додаток 2.doc
06 листопада 2019 10:09
Додаток 1.doc
06 листопада 2019 10:09
Тендрная документація 06.11.2019.docx
15 листопада 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:08
Додаток 5- зі змінами.docx
15 листопада 2019 15:08
361.PDF
06 листопада 2019 10:09
Додаток 6.doc
06 листопада 2019 10:09
Додаток 5.docx
06 листопада 2019 10:09
Додаток 4.doc
06 листопада 2019 10:09
Додаток 3.doc
06 листопада 2019 10:09
Додаток 2.doc
06 листопада 2019 10:09
Додаток 1.doc
06 листопада 2019 10:09
Тендрная документація 06.11.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 07 листопада 2019 11:37
Дата відповіді: 12 листопада 2019 08:16
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: нас задовольнить поставка товару
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 12:20
Дата відповіді: 12 листопада 2019 08:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тех. вимоги на закупівлю персональних комп’ютерів розроблені згідно критеріям
щодо інформатизації та комп’ютеризації закладів охорони здоров’я, які надають первинну медичну допомогу, з метою забезпечення їх подальшого підключення до центрального компоненту e-Health та можливості надання телемедичних послуг, а також вимогам відповідних структурних підрозділів лікарні. Якщо учасником будуть запропоновані персональні комп’ютери не гіршої якості ніж оголошені то вони будуть розглядатися , але принтери повинні обов’язково мати технологію друку – лазерна монохромна Тендерний комітет в своїй роботі керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі
Закон). В Законі передбачено - принцип здійснення закупівлі - максимальна економія та ефективність ( ст. 3), а також вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (ст. 5).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна (ст.28).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-000377-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 30 листопада 2019 15:16
Невідповідність пропозиції ТОВ "ЮДІТРЕЙД" вимогам, зазначеним в статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що у довідці про застосування заходів із захисту довкілля ТОВ "ЮДІТРЕЙД", наданої у складі тендерної пропозиції, не зазначено жодних конкретних заходів із захисту довкілля, що вимагається п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЮДІТРЕЙД" як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 грудня 2019 11:34
Причина: ...
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000377-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 30 листопада 2019 15:37
Невідповідність пропозиції ТОВ "ЮДІТРЕЙД" вимогам тендерної закупівлі.
Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "Юдітрейд" не було надано жодних сертифікатів, декларацій про відповідність та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані персональні комп'ютери "EXPERT PC Basic". У наданих сертифікатах від ТОВ "ДІСІ ЛІНК" зазначені лише комп'ютери персональні "EXPERT PC".
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ЮДІТРЕЙД" як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 грудня 2019 11:34
Причина: ...

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 99 900,00
UAH з ПДВ
99 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кругляк Антон Павлович 104 898,00
UAH з ПДВ
104 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 106 795,98
UAH з ПДВ
106 795,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

22 листопада 2019 18:42
Електронний підпис
22 листопада 2019 18:34
ТУ_титул.pdf
22 листопада 2019 18:34
5.Документи ФОП.pdf
22 листопада 2019 18:34
Висновок СЕС ТУ.pdf
22 листопада 2019 18:34
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
22 листопада 2019 18:34
3.Довідки згідно Додатку 3.pdf
22 листопада 2019 18:34
Letter certificate Silver Komel 2019-2020.pdf
22 листопада 2019 18:34
1.Довідки згідно Додатку 1.pdf
22 листопада 2019 18:34
Декларація_Висновок (Brother).pdf
22 листопада 2019 18:34
11.Рішення УКРСЕРТКОМП_ЮТЕР.pdf
22 листопада 2019 18:34
10.Лист про партнерство.PDF
22 листопада 2019 18:34
9.Інформаційний лист.PDF
22 листопада 2019 18:34
7.Інші листи та довідки.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 18:34
Електронний підпис
02 грудня 2019 18:33
Документи переможця.pdf
20 листопада 2019 19:02
Електронний підпис
20 листопада 2019 19:00
Витяг з ЄДР 22.10.2019 р..pdf
20 листопада 2019 19:00
Технічні паспорти.pdf
20 листопада 2019 19:00
Оригінал паспортні дані.pdf
20 листопада 2019 19:00
Оригінал Витягу ПДВ.pdf
20 листопада 2019 19:00
Згода на обробку даних.pdf
20 листопада 2019 19:00
Додаток №6 Проект договору.pdf
20 листопада 2019 19:00
Додаток №5 та довідка.pdf
20 листопада 2019 19:00
Додаток №5 Сертифікати.pdf
20 листопада 2019 19:00
Додаток №3 Довідки.pdf
20 листопада 2019 19:00
Довідка щодо повноважень.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП Кругляк Антон Павлович

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 99 900,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 15:28
ФОП Кругляк Антон Павлович
#3006219230
Відхилено 104 898,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 15:31
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 106 795,98
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 15:21

Документи

27 листопада 2019 15:28
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:27
372.PDF
25 листопада 2019 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 листопада 2019 15:30
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:30
373.PDF
27 листопада 2019 15:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
106 795,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 10:58
48.PDF укладений
11 грудня 2019 10:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 106 795,98
UAH (в тому числі ПДВ 17 799,33 UAH)