Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (Придбання міжмережевих екранів для створення зовнішньої демілітаризованої зони)
Очікувана вартість
2 416 000,00 UAH
UA-2019-11-06-000367-c c9b30816a7b9490eaa77ba80f8b227c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 13:09
Очікувана вартість: 2 416 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32260000-3: Обладнання для передавання даних


Придбання міжмережевих екранів для створення зовнішньої демілітаризованої зони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од.
Придбання міжмережевих екранів для створення зовнішньої демілітаризованої зони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська обл., Київ, Межигірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32260000-3 — Обладнання для передавання даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 17:46
Перелік змін до ТД від 08.11.19.doc
08 листопада 2019 17:46
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_Міжмережеві_екрани_зовн_зі змінами.docx
08 листопада 2019 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 17:46
Перелік змін до ТД від 08.11.19.doc
08 листопада 2019 17:46
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_Міжмережеві_екрани_зовн_зі змінами.docx
06 листопада 2019 10:58
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_Міжмережеві_екрани_зовн.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 07 листопада 2019 11:16
Дата відповіді: 12 листопада 2019 18:22
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Вимоги до предмету закупівлі описані в додатку 3 та в додатку 4 до тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 12:17
Дата відповіді: 12 листопада 2019 18:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядатиме ті товари, які відповідатимуть вимогам тендерної документації. Тендерна документація, що оприлюднена в цьому оголошені, не містить посилання на торгову марку чи модель. Таблиця «Вартість пропозиції» додатку 1 та таблиця «Специфікація товару» додатку 3 тендерної документації містить вимогу щодо вказання запропонованої моделі товару в тендерній пропозиції учасника. Згідно з пунктом 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Вимоги до цінової пропозиції учасника наведені в додатку 1 тендерної документації. Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" 1 858 800,00
UAH з ПДВ
1 858 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПАН" 2 300 160,00
UAH з ПДВ
2 229 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ" 2 402 000,00
UAH з ПДВ
2 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ ЛІДЕР" 2 410 000,00
UAH з ПДВ
2 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 10:39
ТЕХВИМОГИ_порівняльна.pdf
20 листопада 2019 10:39
ТЕХВИМОГИ_відповідність.pdf
20 листопада 2019 10:39
Ст_17.pdf
20 листопада 2019 10:39
Сертифікати_ISO.zip
20 листопада 2019 10:39
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 листопада 2019 10:39
Підписант_пропозиція.pdf
20 листопада 2019 10:39
Підписант_договір.pdf
20 листопада 2019 10:39
Лист сервісний центр.pdf
20 листопада 2019 10:38
Довідки.pdf
20 листопада 2019 10:38
Держспецзв’язок.pdf
20 листопада 2019 10:38
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 15:04
Scan_tech.pdf
21 листопада 2019 15:04
Scan_price.pdf
21 листопада 2019 15:04
BCS_found.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 16:21
4_Специцікація.pdf
21 листопада 2019 16:21
10_2_Flex ISO 9001 expires 12-04-2021.pdf
21 листопада 2019 16:21
3_Довідка_ст17.pdf
21 листопада 2019 16:21
10_3_Flex ISO 14001 expires 07-17-2021.pdf
21 листопада 2019 16:21
15_Выписка 2019.pdf
21 листопада 2019 16:21
7_Надання_тех_документації.pdf
21 листопада 2019 16:21
9_Таблиця відповідності.pdf
21 листопада 2019 16:21
1_Пропозиція.pdf
21 листопада 2019 16:21
5_Лист про санкції.pdf
21 листопада 2019 16:21
12_Рішення 2019.pdf
21 листопада 2019 16:21
14_Статут_2019.pdf
21 листопада 2019 16:21
6_Офіційний товар.pdf
21 листопада 2019 16:21
13_Приказ_Павленко_2018_10-10.jpg
21 листопада 2019 16:21
10_1 Bakotech.pdf
21 листопада 2019 16:21
11_Щодо захисту довкілля.pdf
21 листопада 2019 16:21
2_Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"

ТОВ "СПАН"

ТОВ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ ЛІДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"
#40217888
Переможець 1 858 800,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"
#40217888
1 858 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 13:06
Договір 13010-05-239.pdf укладений
16 грудня 2019 13:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 858 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 309 800,00 UAH)