Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт житлового будинку - експертне обстеження 2-х ліфтів – пр. Миру, 129 (1-2) у м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
16 300,00 UAH
UA-2019-11-06-000309-b ● 0fd63d7f912f4f0e9c2d76c88ecce56b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37426079 |
Місцезнаходження: | 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5 |
Контактна особа: |
Федоренко Світлана +380629404715,+380629404714 departament.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 13:47 |
Очікувана вартість: | 16 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 81,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового будинку - експертне обстеження 2-х ліфтів – пр. Миру, 129 (1-2) у м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 129 (1-2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 09:57 |
ТЗ пр. Миру, 129 (1-2).doc |
06 листопада 2019 09:57 |
Перелік документів та вимог, пр. Миру, 129 (1-2).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000309-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Державне підприємство "Донецький експертно-технічний центр Держпраці", Код ЄДРПОУ:23182908
Дата подання: 22 листопада 2019 11:02
Про скасування рішення щодо дискваліфікації учасника ДП "Донецький ЕТЦ"
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій у закупівлі № UA-2019-11-06-000309-b взяли участь 3 учасники:
1. Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» (ЄДРПОУ 23182908)
2. ТОВ «Ліфтексперт» (ЄДРПОУ 38755677)
3. ТОВ «Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування» (ЄДРПОУ 31445850)
Ціна учасника Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна.
Однак, згідно Протоколу (рішення) Замовника №171ЕО від 20.11.2019 р. пропозиція учасника ДП «Донецький ЕТЦ» була відхилена через те, що: довідка, надана учасником до п.3 переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, має посилання на довіреність, номер та дата якої не співпадає з прикладеною копією.
У відповідності до п.3 Переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (далі – Перелік документів), викладеної в складі тендерної документації до закупівлі, Замовником було зазначено:
«3. Довідка, складена в довільній формі, яка містить відомості про підприємство або фізичну особу:
- повна назва учасника;
- код ЄДРПОУ або ІПН (для фізичних осіб);
- реквізити (адреса юридична та фактична, E-mail, контактний телефон);
- керівництво – (посада, П.І.Б);
- банківські реквізити.»
На виконання п.3 Переліку документів учасником ДП «Донецький ЕТЦ» було надано Довідку про учасника вих.№523.01 від 13.11.2019 р., в п.12 якої було зазначено контактну Любімову О.В. за довіреністю №50 від 12.12.2018 р.
Згідно п.2 Переліку документів учасником ДП «Донецький ЕТЦ» було надано копію довіреності Любімової О.Л. №44 від 05.11.2019 р. на представництво інтересів підприємства на торгівельних майданчиках для державних закупівель, комерційних тендерів та аукціонів з продажу та оренди майн0а.
Зазначення іншого номеру та дати видачі довіреності представника учасника ДП «Донецький ЕТЦ» у довідці вих.№523.01 від 13.11.2019 р. відбулося внаслідок механічної помилки під час складення її тексту. Обсяг повноважень представника учасника ДП «Донецький ЕТЦ» Любімової О.В. згідно довіреності №44 від 05.11.2019 р., копія якої була надана у складі тендерної пропозиції є цілком достатнім для представництва інтересів підприємства та укладання договорів з будь-якими підприємствами, установами, організаціями, включно із Замовником, тому наявність механічної помилки у довідці про учасника стосовно реквізитів довіреності представника учасника, що складається у довільній формі за умови надання належної довіреності не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо відхилення пропозиції учасника ДП «Донецький ЕТЦ» безпідставним.
Виходячи з вищевикладеного,
Вимагаю:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
1. Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» (ЄДРПОУ 23182908)
2. ТОВ «Ліфтексперт» (ЄДРПОУ 38755677)
3. ТОВ «Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування» (ЄДРПОУ 31445850)
Ціна учасника Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна.
Однак, згідно Протоколу (рішення) Замовника №171ЕО від 20.11.2019 р. пропозиція учасника ДП «Донецький ЕТЦ» була відхилена через те, що: довідка, надана учасником до п.3 переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, має посилання на довіреність, номер та дата якої не співпадає з прикладеною копією.
У відповідності до п.3 Переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (далі – Перелік документів), викладеної в складі тендерної документації до закупівлі, Замовником було зазначено:
«3. Довідка, складена в довільній формі, яка містить відомості про підприємство або фізичну особу:
- повна назва учасника;
- код ЄДРПОУ або ІПН (для фізичних осіб);
- реквізити (адреса юридична та фактична, E-mail, контактний телефон);
- керівництво – (посада, П.І.Б);
- банківські реквізити.»
На виконання п.3 Переліку документів учасником ДП «Донецький ЕТЦ» було надано Довідку про учасника вих.№523.01 від 13.11.2019 р., в п.12 якої було зазначено контактну Любімову О.В. за довіреністю №50 від 12.12.2018 р.
Згідно п.2 Переліку документів учасником ДП «Донецький ЕТЦ» було надано копію довіреності Любімової О.Л. №44 від 05.11.2019 р. на представництво інтересів підприємства на торгівельних майданчиках для державних закупівель, комерційних тендерів та аукціонів з продажу та оренди майн0а.
Зазначення іншого номеру та дати видачі довіреності представника учасника ДП «Донецький ЕТЦ» у довідці вих.№523.01 від 13.11.2019 р. відбулося внаслідок механічної помилки під час складення її тексту. Обсяг повноважень представника учасника ДП «Донецький ЕТЦ» Любімової О.В. згідно довіреності №44 від 05.11.2019 р., копія якої була надана у складі тендерної пропозиції є цілком достатнім для представництва інтересів підприємства та укладання договорів з будь-якими підприємствами, установами, організаціями, включно із Замовником, тому наявність механічної помилки у довідці про учасника стосовно реквізитів довіреності представника учасника, що складається у довільній формі за умови надання належної довіреності не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо відхилення пропозиції учасника ДП «Донецький ЕТЦ» безпідставним.
Виходячи з вищевикладеного,
Вимагаю:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2019 16:04
Вважаємо Вашу вимогу недоречною оскільки - довідка, надана учасником до п. 3 переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, має посилання на довіреність, номер та дата якої не співпадає з прикладеною копією.
Крім того у наданому розрахунку вартості норма часу не відповідає галузевим нормам на проведення експертних робіт у сфері охорони праці та промислової безпеки, а саме не застосовано коефіцієнт К12 (для ліфтів, строк виготовлення якого понад 25, на кожні 5 років понад 25 років), згідно з Картою 49.
Додатково повідомляємо, що допорогові закупівлі не регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 втратив чинність. Єдиним документом, що регулює допорогові закупівлі, є наказ ДП “ПРОЗОРРО” вiд 19.03.2019 №10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та наказ від 20.03.2019 №11, який вносить зміни у нову Інструкцію.
Крім того у наданому розрахунку вартості норма часу не відповідає галузевим нормам на проведення експертних робіт у сфері охорони праці та промислової безпеки, а саме не застосовано коефіцієнт К12 (для ліфтів, строк виготовлення якого понад 25, на кожні 5 років понад 25 років), згідно з Картою 49.
Додатково повідомляємо, що допорогові закупівлі не регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 втратив чинність. Єдиним документом, що регулює допорогові закупівлі, є наказ ДП “ПРОЗОРРО” вiд 19.03.2019 №10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та наказ від 20.03.2019 №11, який вносить зміни у нову Інструкцію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000309-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування", Код ЄДРПОУ:31445850
Дата подання: 21 листопада 2019 10:15
Аргументація рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ «ЛАБОРАТОРІЯ НЕРУЙНУЮЧОГО КОНТРОЛЮ ТА ТЕХНІЧНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ» спираючись на ЗУ №Про публічні закупівлі», звертається до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
З яких причин договір, наданий на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за останні 2 (два) роки, з надання послуги з експертного обстеження ліфтів не є аналогічним предмету закупівлі з«експертне обстеження ліфтів».
Прошу надати відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, відповідно до вимог Закону.
Розгорнути
Згорнути
З яких причин договір, наданий на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за останні 2 (два) роки, з надання послуги з експертного обстеження ліфтів не є аналогічним предмету закупівлі з«експертне обстеження ліфтів».
Прошу надати відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, відповідно до вимог Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2019 14:15
Розглянувши вимогу щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "Лабораторія НК та ТД" по закупівлі «Капітальний ремонт житлового будинку - експертне обстеження 2-х ліфтів – пр. Миру, 129 (1-2) у м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне. Згідно вимог п.7 переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати договір(-ори), який(-і) є аналогічним(-и) за предметом закупівлі. В рамках цієї закупівлі предметом є капітальний ремонт за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, а учасником надан аналогічний договір на надання послуг за кодом ДК 021:2015: 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, згідно закупівлі UA-2018-05-16-001708-a.
Крім того, у наданому розрахунку витрат праці на експертне обстеження з капітального ремонту житлового будинку норма часу не відповідає галузевим нормам на проведення експертних робіт у сфері охорони праці та промислової безпеки, а саме не застосовано коєфіцієнт К12 (для ліфтів, строк виготовлення якого понад 25, на кожні 5 років понад 25 років), згідно з Картою 49.
Крім того, у наданому розрахунку витрат праці на експертне обстеження з капітального ремонту житлового будинку норма часу не відповідає галузевим нормам на проведення експертних робіт у сфері охорони праці та промислової безпеки, а саме не застосовано коєфіцієнт К12 (для ліфтів, строк виготовлення якого понад 25, на кожні 5 років понад 25 років), згідно з Картою 49.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Державне підприємство "Донецький експертно-технічний центр Держпраці" |
12 695,04
UAH з ПДВ
|
11 609,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування" |
11 784,96
UAH з ПДВ
|
11 621,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ліфтексперт" |
16 172,35
UAH з ПДВ
|
16 172,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне підприємство "Донецький експертно-технічний центр Держпраці" #23182908 |
Відхилено |
11 609,76
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 16:08
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування" #31445850 |
Відхилено |
11 621,21
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 09:32
|
ТОВ "Ліфтексперт" #38755677 |
Переможець |
16 172,35
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
1.10-172 пр. Миру, 129 (1-2).pdf | укладений |
14 грудня 2019 09:50
|