Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенівська плівка Agfa ORTHO CP-GU NIF)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2019-11-06-000308-a ● 020db58bde944e3ca59361b8df944279
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АМБУЛАТОРНО-ПОЛІКЛІНІЧНИЙ ЗАКЛАД "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 37745469 |
Вебсайт: | http://kmddc.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02081, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ УРЛІВСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
kmddc@ukr.net
|
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Agfa ORTHO CP-GU NIF
Agfa ORTHO CP-GU NIF
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 упаковка
32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенівська плівка Agfa ORTHO CP-GU NIF)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02081, Україна, місто Київ, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ УРЛІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 11:32 |
МТВ_плівка _4.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-06-000308-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 06 листопада 2019 14:34
Вимога
Шановний замовнику
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій документації містять ряд антиконкурентних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що: Еквіваленти не пропонувати.
Такий підхід грубо порушує законодавство України про державні закупівлі, де чітко зазначено, що при проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. Чому вся Україна вже знає, що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла та середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівки це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях), але Ви ,навіть, не обґрунтували своє рішення щодо бажання: Еквіваленти не пропонувати, мабуть тому, що його не може бути.
Запитуємо Вас, який нормативний акт діючого законодавства дає Вам право забороняти розгляд еквівалентів, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!
Тож вимагаємо все-таки дотримуватись діючого законодавства України, Метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскільки відповідні умови тендерної документації суперечать основним принципам здійснення державних закупівель, вважаємо їх противоправними та дискримінаційними.
Тож наполегливо просимо вести зміни в тендерну документацію, а саме: вираз: «Еквіваленти не пропонувати», змінити на вираз: «або еквівалент», в іншому разі ми вимушені будемо направити листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови.
Сподіваємося на порозуміння!!!
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій документації містять ряд антиконкурентних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що: Еквіваленти не пропонувати.
Такий підхід грубо порушує законодавство України про державні закупівлі, де чітко зазначено, що при проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. Чому вся Україна вже знає, що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла та середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівки це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях), але Ви ,навіть, не обґрунтували своє рішення щодо бажання: Еквіваленти не пропонувати, мабуть тому, що його не може бути.
Запитуємо Вас, який нормативний акт діючого законодавства дає Вам право забороняти розгляд еквівалентів, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!
Тож вимагаємо все-таки дотримуватись діючого законодавства України, Метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскільки відповідні умови тендерної документації суперечать основним принципам здійснення державних закупівель, вважаємо їх противоправними та дискримінаційними.
Тож наполегливо просимо вести зміни в тендерну документацію, а саме: вираз: «Еквіваленти не пропонувати», змінити на вираз: «або еквівалент», в іншому разі ми вимушені будемо направити листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови.
Сподіваємося на порозуміння!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 18:17
Вимога не задоволена
Еквівалент не розглядається, оскільки на рентген апараті відпрацьовані режими дозових навантажень та фото процесу. Використання плівки інших виробників потребує налаштування нових режимів, що призводить до помилок та до повторних обстежень Дітей, що зумовлює зайве рентген навантаження.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОЛЮШКІН ОЛЕГ ГЕОРГІЙОВИЧ #2412520471 |
Переможець |
4 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Колюшкін О Г №71.pdf | укладений |
08 квітня 2020 16:04
|