Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за об'єктом «Капітальний ремонт приміщень та інженерних систем головного корпусу Слов’янського психоневрологічного інтернату (коригування)»
Очікувана вартість
722 525,14 UAH
UA-2019-11-06-000259-c 91f2627b62164ca482e9447c6cdf15ef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Білоножко Ілля Олександрович

380626224631 slavinternat@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Слов'янський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190231
Вебсайт: http://bid.e-tender.biz
Місцезнаходження: 84108, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Курчатова, 72
Контактна особа: Білоножко Ілля Олександрович
380626224631
slavinternat@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 14 листопада 2019 11:44
Очікувана вартість: 722 525,14 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 612,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3612.63 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за об'єктом «Капітальний ремонт приміщень та інженерних систем головного корпусу Слов’янського психоневрологічного інтернату (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84108, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Курчатова, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 10:28
Оголошення технагляд.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-000259-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку", Код ЄДРПОУ:35829997
Дата подання: 20 листопада 2019 12:02
Вимога щодо неправомірного рішення Замовника, а саме визначення переможцем участника ТОВ "Ескоінжиніринг"
Замовнику публічної закупівлі:
Слов'янський психоневрологічний інтернат
ЄДРПОУ 03190231




Закупівля № UA-2019-11-06-000259-c
Технічний нагляд за об'єктом «Капітальний ремонт приміщень та інженерних систем головного корпусу Слов’янського психоневрологічного інтернату (коригування)»


Вимога щодо неправомірного рішення Замовника,
а саме визначення переможцем участника ТОВ "Ескоінжиніринг"

.


Як учасник закупівлі UA-2019-11-06-000259-c, за результатами електронного аукціону, що відбувся 14 листопада 2019 11:44, ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку", звертає увагу Замовника щодо неправомірного визначення Переможцем учасника ТОВ "Ескоінжиніринг" та повідомляє:
1. Цінова пропозиція не відповідає Додатку №1 Тендерної документації, відповідно до якої, вона повинна бути надана Учасником на фірмовому бланку.
2. У документах, наданих ТОВ "Ескоінжиніринг", відсутня інформація відповідно до п. 2.2 Додатку № 3, а саме: документи, які підтверджують зазначений факт досвіду у проведені енергетичного аудиту будівель і споруд, що має бути розміщений у відкритому доступі на офіційному сайті Державного агенства з енергоефективності та енергозбереження України https://saee.gov.ua/ за посиланням https://saee.gov.ua/sites/default/files/BDS_public_13_11_19.xlsx. На сайті можна перевірити підтвердження факту досвіду проведення енергоаудиту та складання енергетичних сертифікатів будівель. Виходячи з вищезазначеного у переліку фахівців з аудиту енергетичної ефективності будівель відсутній будь-який об’єкт, який був виконаний Волковим О.В.
3. Згідно п. 2.2 Додатку №3 Тендерної документації у складі групи повинен бути працівник, що має досвід та кваліфікацію у проведені енергетичного аудиту будівель і споруд. ТОВ "Ескоінжиніринг" не підтвердив наявність працівника, так як поданий сертифікат від 15.12.2016 виданий на Волкова О.В. підтверджує тільки факт проходження тренінгу на практичному семінарі «Енергетичний аудит будівлі». Відповідно до Статті 1 Закону України «Про енергетичну ефективність будівлі» 22 червня 2017 року № 2118-VIII фахівець з аудиту енергетичної ефективності будівель (далі - енергоаудитор) - фізична особа, яка отримала кваліфікаційний атестат та має право на проведення сертифікації енергетичної ефективності.
4. Відповідно до пункту п. 2.2 Тендерної документації потрібно надати для інженерів технічного нагляду скан-копії з оригіналу договору про страхування та копію діючого страхового полісу цивільно правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності. Учасником не подані оригінали договору про страхування, про що свідчать подані завірені копії договору страхування. Також звертаємо Вашу увагу, що копія страхового договору до Страхового полісу інженера технічного нагляду Попова К.М. не містить істотні умови договору згідно ч. 1 ст. 638 ЦК України, а саме: не вказана сторона договору, що ставить під сумнів його чинність.
5. Згідно п.4 Тендерної документація Учасник має надати: Скановану копію дозволу, ліцензії, сертифікати, якщо отримання такого дозволу, сертифіката або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Учасник відповідно до вимог Тендерної документації Замовника в разі відсутності будь-якого з документів має надати інший рівнозначний документ та письмове пояснення. ТОВ "Ескоінжиніринг" не надав письмове пояснення щодо відсутності зазначених документів.

Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядком встановлено, що під час здійснення закупівель Замовник повинен дотримуватися таких принципів, як добросовісна конкуренція серед Учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням на підставі викладеного, просимо звернути увагу на вищенаведені факти.
У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї, як це передбачено п. 14.2 Наказу № 35, будемо змушені подати відповідні запити та скарги до компетентних органів (Антимонопольного комітету).
З огляду на вищезазначене, рішення Замовника є такими, що суперечить законодавчо закріпленим принципам прозорості закупівель, має ознаки упередженості та корупційних зловживань, з огляду на що, підлягає відміні.
На підставі викладеного

ПРОСИМО:
Скасувати рішення про визначення переможця ТОВ "Ескоінжиніринг".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 15:38
Шановний Учаснику! Цінова пропозиція переможця завірена печаткою та підписом керівника, обов’язкове оформлення Додатку 1 на фірмовому бланку у тендерній документації не вимагалося. Досвід роботи у сфері енергоуадиту інженера технагляду Волкова О.В. може бути підтверджений наявністю виконаних звітів з енергетичногоаудиту у 2016-2017 рр. до прийняття Закону України «Про енергетичну ефективність будівлі» 22 червня 2017 року № 2118-VIII. Інформація в цей період не розміщувалася на офіційному сайті Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України. Копії аналогічних договорів з енергоаудиту не вимагалися. Сертифікат виданий 15.12.2016 Асоціацією енергоаудиторів України є дійсним та безстроковим. Необхідні кваліфікаційні сертифікати були надані, договори страхування також.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо рішення замовника

Документи подані скаржником

20 листопада 2019 12:02
Скарга.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 361 260,00
UAH з ПДВ
361 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ескоінжиніринг" 629 370,00
UAH з ПДВ
623 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 18:17
Електронний підпис
13 листопада 2019 18:16
13. довідка.pdf
13 листопада 2019 18:16
12. гарантійний лист.pdf
13 листопада 2019 18:16
11. договір.pdf
13 листопада 2019 18:16
10. розрахунок.pdf
13 листопада 2019 18:16
9. довідка про підприємство.pdf
13 листопада 2019 18:16
8.5. Витяг ЄДРПОУ 11.11.2019.pdf
13 листопада 2019 18:16
8.4. Свідоцтво платника ПДВ.pdf
13 листопада 2019 18:16
8.3. Відомість з ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2019 18:16
8.2. Виписка ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2019 18:16
8.1.1. Лист код доступу.pdf
13 листопада 2019 18:16
4. Ліцензія.pdf
13 листопада 2019 18:16
3. Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
13 листопада 2019 18:16
2.3.1. Досвід договора.pdf
13 листопада 2019 18:16
2.3. досвід.pdf
13 листопада 2019 18:16
2.2.4. Страхові поліси.pdf
13 листопада 2019 18:16
2.2.3. Страхові договора.pdf
13 листопада 2019 18:16
2.2.2. Сертифікати.pdf
13 листопада 2019 18:16
2.2.1. Договори на персонал.pdf
13 листопада 2019 18:16
2.2. персонал.pdf
13 листопада 2019 18:16
2.1.4. Інформаційна довідка.pdf
13 листопада 2019 18:16
2.1.3. Договір на ліцензію.pdf
13 листопада 2019 18:16
2.1. довідка обладнання.pdf
13 листопада 2019 18:16
1. цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 20:48
Електронний підпис
12 листопада 2019 20:46
8-3 Копія відомостей ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2019 20:46
8-2 Виписка з держ. реєстру.pdf
12 листопада 2019 20:46
10 Довідка про підприємство.pdf
12 листопада 2019 20:46
6-1 Антикорупційна програма.pdf
12 листопада 2019 20:46
2-2 Довідка про працівників.pdf
12 листопада 2019 20:46
5 Банківська гарантія.zip
12 листопада 2019 20:46
1 Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2019 20:46
8-1 Устов ТОВ ЕСКОІНЖИНІРИНГ.pdf
12 листопада 2019 20:45
2-2 Трудові угоди фахівців.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

Ескоінжиніринг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
#35829997
Відхилено 361 260,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:54
ТОВ "Ескоінжиніринг"
#41588819
Переможець 623 700,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 15:51

Документи

18 листопада 2019 15:53
Протокол.PDF

Документи

19 листопада 2019 15:50
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ескоінжиніринг"
#41588819
623 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2019 15:50
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:25
ДУ 135.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 15:24
3.PDF зміни до договору
20 березня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 16:02
ДУ 2.PDF зміни до договору
26 листопада 2019 16:01
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 09:04
ДУ.PDF зміни до договору
26 листопада 2019 09:03
135.PDF укладений
25 листопада 2019 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення змісту реквізитів
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виділині кошторисні призначення для подальшої продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 604 698,97
UAH