Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Промислова від будинку №10 до вул.Гурамішвілі в м. Карлівка Полтавської області (коригування) (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
2 135 453,20 UAH
UA-2019-11-05-003230-b 0ccd57bd78ca4dc9bf4d4a71426f05dc
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Карлівське виробниче управління житлово-комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 03351591
Місцезнаходження замовника: 39504, Україна, Полтавська обл., місто Карлівка, пров Горького, буд 6
Контактна особа замовника: Зубко Наталія Петрівна
+380534623380
natasha_zubko76@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 15:31
Очікувана вартість: 2 135 453,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 063,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Промислова від будинку №10 до вул.Гурамішвілі в м. Карлівка Полтавської області (коригування) (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (Джерело фінансування: державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Відповідно до документації, м. Карлівка, вулиці Промислова від будинку №10 до вул.Гурамішвілі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-07-000039 ● 26d02421073b454b85ea0fdc3ece629d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-07 17:46:27
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
07.11.2019 № 75
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Олександр Кальченко
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 07.11.2019 № 75

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-11-05-003230-b, 05.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника Управління Олександр Кальченко

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Тендерним комітетом були враховані ваші зауваження та відповідно будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації у строк передбачений Законом України "Про публічні закупівлі"

2019-11-13 18:37:30

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Карлівське виробниче управління житлово-комунального господарства, 03351591, Україна, місто Карлівка, пров Горького, буд 6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Промислова від будинку №10 до вул.Гурамішвілі в м. Карлівка Полтавської області (коригування) (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (Джерело фінансування: державний бюджет), 2135453.2UAH, 45233000-9, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 0ccd57bd78ca4dc9bf4d4a71426f05dc, 2019-11-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 07 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Карлівського виробничого управління житлово-комунального господарства (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 05.11.2019 № 2 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу встановлено, що в тендерній документації Замовника (пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації) передбачено перелік документів та інформацію, що учасники повинні надати, у випадку залучення субпідрядників, понад встановлені Законом. Слід відмітити, що вичерпний перелік вимог щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника визначено пунктом 17 частини другої статті 22 Закону. Так, «тендерна документація повинна містити… у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника...», на що вказують норми пункту 17 частини другої статті 22 Закону. З урахуванням зазначеного, вимоги тендерної документації в частині надання інформації про субпідрядника визначено понад встановлені Законом, чим не дотримано пункт 17 частини другої статті 22 Закону. Тендерною документацією (пункт 6 розділу ІІІ) передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, пiдтвepджуючi poзpaхунки зa усiмa стaттями витpaт дoгoвipнoї цiни вiдпoвiднo дo ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Пpaвилa визнaчeння вapтoстi будiвництвa». Моніторингом закупівлі установлено, що технічне завдання тендерної документації Замовника (додатки 3 та 3.1 до тендерної документації) містить лише технічні характеристики предмету закупівлі. Тендерна документація Замовника не містить відомості ресурсів, що унеможливлює для учасника обрахунок ціни тендерної пропозиції. Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис робіт, що закуповуються у тому числі їх технічні та якісні характеристики, на що вказують норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Водночас, для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником та відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, про що свідчать норми пункту 6.2 розділу 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Враховуючи вищевикладені норми законодавства, у технічному завданні тендерної документації мають міститись відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї. З урахуванням вказаного, тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також, в порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, замовником тендерній документації (додаток 7 до тендерної документації) вказано, що для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах, учасник подає у складі своєї пропозиції відповідно до статті 17 Закону інформацію у формі листа-гарантії, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: - про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізична особа, яка є учасником, не притягувались до відповідальності за корупційні правопорушення у сфері закупівель; - про наявність або відсутність інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Моніторингом установлено, що Замовник, в порушення абзацу 3 частини третьої статті 17 та абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, в додатку 7 до тендерної документації, посилаючись на статтю 17 Закону, передбачив подання учасниками інформації у формі листа-гарантії, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. Водночас, Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, на що вказують норми абзацу 3 частини третьої статті 17 Закону. Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону., 07 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 3, 17 частини другої статті 22, абзацу 1 частини третьої статті 22, абзаців 1 та 3 частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2019-11-15 11:10:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПЛЕКТ ІКС" 2 010 915,72
UAH з ПДВ
1 946 852,11
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" 2 132 777,23
UAH з ПДВ
2 004 810,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд" 2 023 628,63
UAH з ПДВ
2 023 628,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2019 16:23
sign.p7s
21 листопада 2019 19:50
документи частина 3.rar
21 листопада 2019 19:06
18 .bdcu
21 листопада 2019 19:05
кошториси.rar
21 листопада 2019 19:04
документи част 2.rar
21 листопада 2019 19:04
проект договору.pdf
21 листопада 2019 19:04
пропозиція.pdf
21 листопада 2019 19:04
документи частина 1.rar

Публічні документи

21 листопада 2019 17:31
sign.p7s
21 листопада 2019 17:30
Проект.zip
21 листопада 2019 17:30
Обладнання та МТБ.zip
21 листопада 2019 17:30
Досвід виконання робіт.zip
21 листопада 2019 17:30
Договори.zip
21 листопада 2019 17:30
Гарантійні листи_довідки.zip
21 листопада 2019 17:30
Установчі документи.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПЛЕКТ ІКС"
#40284378
Відхилено 1 946 852,11
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:38
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ"
#42277305
Відхилено 2 004 810,60
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:35
ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд"
#03581138
Відхилено 2 023 628,63
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:41

Документи

27 листопада 2019 14:37
sign.p7s
22 листопада 2019 15:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 грудня 2019 16:34
sign.p7s
27 листопада 2019 14:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 грудня 2019 16:40
sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку