Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 (або еквівалент); ДГ13-100 (або еквівалент); ДГЖАКОМ 13-100 (або еквівалент)
Очікувана вартість
621 000,00 UAH
UA-2019-11-05-003194-b c8ee719610b24ec6826fa38334b0b21a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Наталія Павлівна

+380974872147 pogrebosvita_b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141437
Місцезнаходження: 22200, Україна , Вінницька обл., місто Погребище, вулиця Шевченка, будинок 106
Контактна особа: Сидоренко Наталія Павлівна
+380974872147
pogrebosvita_b@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 19:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 11:29
Очікувана вартість: 621 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18630 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 т
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 (або еквівалент); ДГ13-100 (або еквівалент); ДГЖАКОМ 13-100 (або еквівалент) (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22200, Україна, Вінницька область, Погребищенський район, загальноосвітні школи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 20:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 19:58
ТД вугілля.docx
05 листопада 2019 19:58
Додаток 5.docx
05 листопада 2019 19:58
Додаток 4.docx
05 листопада 2019 19:58
Додаток 3.docx
05 листопада 2019 19:58
Додаток 2.docx
05 листопада 2019 19:58
Додаток 1.docx
05 листопада 2019 20:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 19:58
ТД вугілля.docx
05 листопада 2019 19:58
Додаток 5.docx
05 листопада 2019 19:58
Додаток 4.docx
05 листопада 2019 19:58
Додаток 3.docx
05 листопада 2019 19:58
Додаток 2.docx
05 листопада 2019 19:58
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 листопада 2019 14:23
Дата відповіді: 09 листопада 2019 12:29
У додатку 3 Технічні вимоги, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу щодо надання посвідчення про якість в складі тендерної пропозиції учасника. Шановний Замовник, ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ЯКІСТЬ видається на вже вироблену та відвантажену партію вугілля. Для отримання посвідчення якості учасник повинен мати у наявності вугілля, що є предметом закупівлі ще до проведення торгів. Тобто, Замовник такою вимогою намагається зобов'язати учасника завчасно купити і зберігати вугілля що є предметом закупівлі, до проведення процедури закупівлі, порушуючи права учасника та норми Закону. Учасник не може бути впевнений заздалегідь у своїй перемозі, і не зобов'язаний завчасно закуповувати вугілля для того щоб надати в складі пропозиції посвідчення про якість!!!!. Усуньте будь ласка дискримінаційні вимоги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Встановивши вимогу надання учасниками посвідчення якості, Замовник перевіряє спроможність постачання вугілля потрібної якості та обсягах.
До речі, не маючи посвідчень якості на вугілля, яке закуповувалося Учасником раніше, можна вважати, що такий Учасник не виконував аналогічних договорів, та відповідно не може, на жаль, прийняти участь у торгах через невідповідність кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Уточнення
Дата подання: 06 листопада 2019 14:30
Дата відповіді: 09 листопада 2019 12:30
У пункті 5 Додатку 3 до ТД, встановлена наступна вимога: Якість товару повинна бути підтверджена посвідченнями про якість, видані учаснику та відповідати Національному стандарту України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" та Типовій формі УПД 35 «Посвідчення про якість», затвердженої Мінвуглепромом України від 17.09.96 №466. Тобто у складі пропозиції учасник має надати Технічні умови??? ТУ може надати лише виробник, для інших учасників не передбачена участь в даній закупівлі!!!.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник не повинен надавати в складі пропозиції Технічні умови!
Іншими словами, учасник має надати посвідчення про якість, видані учаснику, які відповідають ДСТУ 7146:2010 та Типовій формі УПД 35 затвердженої Мінвуглепромом України від 17.09.96 №466.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 листопада 2019 14:58
Дата відповіді: 09 листопада 2019 12:32
У Додатку1 пункт 1.2.до ТД Замовником встановлена наступна вимога: В зв’язку з відсутністю можливості здійснити зважування вугілля під час його приймання за місцем свого місцезнаходження, замовник, з метою контролю якості та кількості вугілля, має право бути присутнім при завантаженні та зважуванні вугілля на вагах Учасника. В такому випадку учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення проїзду представника замовника до місцезнаходження автоваг та здійснити оплату відповідних витрат на проїзд за власні кошти на умовах та у строки, визначені замовником, гарантійний лист надається у складі тендерної пропозиції. Зважування має проводитись в присутності представника Замовника (про що у складі пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист). ПО-ПЕРШЕ : Якщо в учасника в наявності МОБІЛЬНІ ПЕРЕСУВНІ ВАГИ, то такий учасник має змогу забезпечити зважування в присутності представника Замовника у місці поставки. ПО-ДРУГЕ :Замовник прямо порушує основний принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 ЗУ «Про здійснення державних закупівель», а саме – максимальна економія та ефективність. ПО-ТРЕТЕ:Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, щодо забезпечення проїзду представника замовника . Згідно з п.18 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з п. 32 ч.1 ст.1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно Тендерної документації, предметом закупівлі є: Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09110000-3 - Тверде паливо Вугілля кам'яне.Таким чином, забезпечення проїзду представника замовника не відноситься до предмету закупівлі. А отже, положення про їх сплату учасником не може бути включено до умов тендерної документації, навіть за умови добровільності їх сплати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 1 до тендерної документації (далі – ТД) встановлена вимога для учасників:
1.2. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника торгів повірених автоваг, за допомогою яких буде здійснюватися зважування вугілля кам’яного (власних/орендованих/користування, не пересувних/пересувних (мобільних)) та документ з відміткою про повірку.
В зв’язку з відсутністю можливості здійснити зважування вугілля під час його приймання за місцем свого місцезнаходження, замовник, з метою контролю якості та кількості вугілля, має право бути присутнім при завантаженні та зважуванні вугілля на вагах Учасника. В такому випадку учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення проїзду представника замовника до місцезнаходження автоваг та здійснити оплату відповідних витрат на проїзд за власні кошти на умовах та у строки, визначені замовником, гарантійний лист надається у складі тендерної пропозиції. Зважування має проводитись в присутності представника Замовника (про що у складі пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист).
Дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі та не стосується учасників, які мають пересувні (мобільні) автоваги, але стосується учасників, які мають не пересувні(стаціонарні) автоваги за межами Погребищенського району.
Тому, у складі пропозиції учасник, який буде використовувати пересувні (мобільні) автоваги, надає гарантійний лист про те, що зважування буде проводитися у місці поставки визазначеного Замовником умовами ТД на пересувних (мобільних) автовагах, а тому не має потреби у проїзді представника замовника до місцезнаходження автоваг та здійсненні оплати відповідних витрат на проїзд. Дане пояснення буде виконанням вимог встановлених Замовником.
До речі, дана вимога жодним чином не порушує основний принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 ЗУ «Про здійснення державних закупівель», а лише сприяє максимальній економії та ефективності, адже йдеться про здійснення Замовником контролю кількості вугілля, що закуповується.
Хочемо також зауважити, що відповідно до Додатку 3 ТД встановлено:
1. До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
- витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару;
- навантаження, розвантаження, зважування;
- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.
Отже, умовами ТД передбачені витрати на зважування вугілля а тому учасники процедури закупівлі мають можливість передбачити витрати на проїзд представника замовника, в тому числі і в інших витратах.
В іншому випадку, учасники, які не можуть виконати вимоги Замовника, не зможуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 06 листопада 2019 15:00
Дата відповіді: 09 листопада 2019 12:32
Яка кількість аналогічних договорів має бути зазначена в довідці, та надано в пропозиції учасника?
Відповідь: Учасник може надавати в складі пропозиції один або декілька аналогічних договорів.
аналоги вугілля
Дата подання: 06 листопада 2019 16:43
Дата відповіді: 09 листопада 2019 12:33
Поясніть чи розглядає замовник пропозиції аналогів вугілля. Які документи потрібно надати на підтвердження
Відповідь: Пунктом 2 Розділ 5 ТД встановлено: Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Отже, учасник може пропонувати аналоги вугілля, які за технічними, якісними характеристиками відповідають предмету закупівлі.
На підтвердження того, що запропоноване Учасником вугілля є еквівалентом (аналогом) вугілля, що закуповується Замовником, Учасник надає листа від компетентного органу - ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» про еквівалентність такого вугілля.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-05-003194-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 26 листопада 2019 22:11
Відхилено. Шкода, а ми старалися, готувалися
Відхилено. Шкода, а ми старалися, готувалися.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 14:24
Щиро бажаємо успіхів наступного разу, з повагою, тендерний комітет

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-05-003194-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 07 грудня 2019 16:20
Вважаємо що ТОВ «СЛАВРЕСУРС» не порушило умови Документації, тому його Пропозиція була відхилена Замовником неправомірно.
За результатами розгляду поданих пропозицій тендерним комітетом Замовника було дискваліфіковано найнижчу цінову пропозицію ТОВ «СЛАВРЕСУРС», згідно із протоколом засідання тендерного комітету Замовника №___ від 25.11.2019 р., опублікованого в системі Prozorro 26.11.2019 р. об 19.33 , тендерна пропозиція учасника ТОВ «СЛАВРЕСУРС» була відхилена Замовником на підставі незаконних та надуманих підстав. У зв'язку з цим, застосувавши дискримінаційний підхід, Замовник визначив переможцем даних торгів ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (01880670). Вважаємо що ТОВ «СЛАВРЕСУРС» не порушило умови Документації, тому його Пропозиція була відхилена Замовником неправомірно, із застосуванням упередженого та дискримінаційного підходу. При цьому, пропозиція суб'єкта оскарження є найбільш економічно вигідною (ціна нижча за ціну ПрАТ «Вінницяоблпаливо») та ТОВ «СЛАВРЕСУРС» мало бути визначене переможцем Процедури закупівлі, разом з цим, Замовник, застосувавши дискримінаційний підхід, відхилив дешевшу тендерну пропозицію (суб'єкта оскарження) з неправомірних підстав та визначив переможцем Процедури закупівлі ПрАТ «Вінницяоблпаливо», тендерна пропозиція якого мала бути відхилена у відповідності до норм законодавства, у тому числі, Закону. Зазначене є порушенням, зокрема, права суб'єкта оскарження на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі (у тому числі тендерної пропозиції суб'єкта оскарження), недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «СЛАВРЕСУРС». Також, звертаємо увагу органу оскарження на той факт що учасник Фізична особа-підприємець Геворгян Акоб Ананікович, - регулярно приймає участь у відкритих торгах на закупівлю вугілля кам’яного не подаючи жодних документів у скаді пропозиції (наприклад ID: c8ee719610b24ec6826fa38334b0b21a Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-05-003194-b та ID: 8b76b5a2549e4b63b10a51a40b2ae2b9 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-30-000949-b ID: 24d84c21d66a434c9496f2b14f961740 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-15-000442-a) чим умисно спотворює результати торгів на користь ПрАТ «Вінницяоблпаливо». Тому просимо застосувати обмежувальні заходи до технічного учасника. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. На підставі викладеного вище, керуючись нормами законодавства України, ТОВ «СЛАВРЕСУРС» вимагає: 1) встановлення органом оскарження наявності порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення ним Процедури закупівлі; 2) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС» та визначення переможцем Процедури закупівлі ПрАТ «Вінницяоблпаливо» і оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2019 01:22
рішення від 10.12..2019 №18310+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 01:22
рішення від 26.12.2019 №19349.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 17:16

Документи Органу Оскарження

27 грудня 2019 17:16
рішення від 26.12.2019 №19349.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 527 904,00
UAH з ПДВ
499 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ 612 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 528 000,00
UAH з ПДВ
500 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 12:29
Електронний підпис
22 листопада 2019 12:27
пропозиція аукціону.pdf
21 листопада 2019 11:29
Електронний підпис
21 листопада 2019 11:26
реєстр.pdf
21 листопада 2019 11:26
Licenziya (52).zip
21 листопада 2019 11:26
Dovirenist (17).zip
21 листопада 2019 11:26
BG 7457-19G SLAVRESURS.zip
21 листопада 2019 11:26
8 інші документи.pdf
21 листопада 2019 11:26
7 Додаток 5.pdf
21 листопада 2019 11:26
6 Додатку 4.pdf
21 листопада 2019 11:26
4 забезпечення пропозиції.pdf
21 листопада 2019 11:26
3 відповідність Додатку 3.pdf
21 листопада 2019 11:26
2 відповідність Додатку 2.pdf
21 листопада 2019 11:26
1 відповідність Додатку 1.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 15:12
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:11
Документи під акцепт.pdf
21 листопада 2019 09:24
Електронний підпис
21 листопада 2019 09:23
Файл №8.pdf
21 листопада 2019 09:23
Файл №7.pdf
21 листопада 2019 09:23
Файл №6.pdf
21 листопада 2019 09:23
Файл №5.pdf
21 листопада 2019 09:23
Файл №4.rar
21 листопада 2019 09:23
Файл №3.pdf
21 листопада 2019 09:23
Файл №2.pdf
21 листопада 2019 09:23
Файл №1.pdf
21 листопада 2019 09:23
Документи до файлу №4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ФОП ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
Відхилено 499 800,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 19:33
ФОП ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ
#3291119711
Відхилено 500 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 19:40
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 500 500,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:20

Документи

26 листопада 2019 19:33
Електронний підпис
26 листопада 2019 19:32
протокол
22 листопада 2019 11:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 листопада 2019 19:40
Електронний підпис
26 листопада 2019 19:38
протокол
26 листопада 2019 19:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
500 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 грудня 2019 13:03
Коментар щодо відміни: (стаття 31 частини 1 пункту 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вирішили відмінити закупівлю на підставі пункту: у зв́язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
12 грудня 2019 13:03
протокол