Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Комп'ютерне обладнання (матеріали для друкованої техніки (тонери))_9347314
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2019-11-05-003099-b a4d2ef6f29294246907c02ef79946224
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Петрович Чуприна

+380674077298 chupryna-ap@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі чернігівської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25572588
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, пр-т Миру, 28
Контактна особа: Анатолій Петрович Чуприна
+380674077298
chupryna-ap@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 13:22
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142 кілограм
Матеріали для друкуваної техніки (тонери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, пр-т Миру,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), а також реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної (ця умова не застосовується якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість) та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Якщо у терміни, встановлені Податковим кодексом України для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, Постачальник не здійснить реєстрацію податкової накладної або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах визначених Договором, у розмірі 80 (вісімдесят) відсотків від ціни поставленого Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20 (двадцять) відсотків від ціни поставленої партії Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно Податкового кодексу України. Моментом здійснення оплати за кожну партію Товару вважається дата виконання обслуговуючим банком Покупця його платіжного доручення щодо перерахування відповідної суми на користь Постачальника, що підтверджується відповідною позначкою банку зазначеною у розрахунковому документі в реквізиті «Дата виконання». Оплата здійснюється в національній валюті України, у безготівковій формі, із застосуванням платіжних доручень. Покупець, в обов’язковому порядку, вказує номер та дату цього Договору в платіжному дорученні Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 18:23
Електронний підпис
05 листопада 2019 18:16
Проект договору тонери.doc
05 листопада 2019 18:16
ТД тонери2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 10:21
Дата відповіді: 08 листопада 2019 08:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) товару. Замовник вимагає цінову пропозицію із зазначенням конкретної торгової марки та моделі, модифікації, артикулу і т.п. лише від переможця торгів, де зазначається відповідна інформація. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 32 328,00
UAH з ПДВ
30 411,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 33 900,00
UAH з ПДВ
30 411,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 15:59
Довідка.pdf
02 грудня 2019 15:59
Довідка.pdf.p7s
02 грудня 2019 15:58
банкрутство.pdf
02 грудня 2019 15:58
Довідка.pdf
02 грудня 2019 15:58
Довідка.pdf.p7s
02 грудня 2019 15:55
ВВМ (Довідка ДПІ).pdf
02 грудня 2019 15:55
ВВМ (Довідка МВС).pdf
20 листопада 2019 18:23
ВВМ ( UA-2019-11-05-003099-b ).pdf
20 листопада 2019 18:23
ВВМ (свідоцтво WWM (TM)).pdf
20 листопада 2019 18:23
ВВМ (свідоцтво NewTone (TM)).pdf
20 листопада 2019 18:22
_ВВМ (наказ на директора).pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 17:21
Статут.pdf
20 листопада 2019 17:21
Витяг з ЄДР.pdf
20 листопада 2019 17:21
Документи на право підпису+.pdf
20 листопада 2019 17:21
Пропозиція.pdf
20 листопада 2019 17:21
Витяг з ПДВ.pdf
20 листопада 2019 17:21
Лист про несертифікацію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 30 411,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 18:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 18:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
30 411,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 12:34
Scan_20191211_095548.pdf укладений
11 грудня 2019 12:33
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 11:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 411,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 068,50 UAH)