Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканери потокові)
Очікувана вартість
31 454,88 UAH
UA-2019-11-05-002752-b 898e156f7cd14edc8f258500aea19758
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сойка Галина Євгенівна

+380352522097 gu.ternopil@pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 14035769
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, майдан Волі, 3
Контактна особа: Сойка Галина Євгенівна
+380352522097
gu.ternopil@pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відмінені процедури закупівлі «Відкриті торги»:UA-2019-10-03-001354-c ,UA-2019-09-11-000697-c

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019
Оскарження наміру укласти договір: 16 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ціна за одиницю: 15727.44UAH з ПДВ
Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканери потокові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Майдан Волі, 3, м.Тернопіль, Тернопільська область, 46001, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться протягом 10 робочих днів з моменту поставки Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

05 листопада 2019 16:42
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАТАСТРІМ"
#37814762
Переможець 31 454,88
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 16:50

Документи

05 листопада 2019 16:50
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:48
Повідомлення
05 листопада 2019 16:48
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 16:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАТАСТРІМ"
#37814762
31 454,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2019 16:50
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:48
Повідомлення
05 листопада 2019 16:48
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 14:48
Договір укладений
20 листопада 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 18:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканери потокові) 2 шт 15 727,44
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 31 454,88
UAH (в тому числі ПДВ 5 242,48 UAH)