Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Садова в с. Зелена Балка Широківського району Дніпропетровської області»
Очікувана вартість
2 049 771,60 UAH
UA-2019-11-05-002389-b 8f386e62d74445888cbd8b7f01fb8188
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сулейко Ніна Василівна

+380565728331 novolativka038@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Новолатівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 40982291
Місцезнаходження: 53711, Україна , Дніпропетровська обл., село Новолатівка, вулиця Шкільна 7а
Контактна особа: Сулейко Ніна Василівна
+380565728331
novolativka038@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 12:23
Очікувана вартість: 2 049 771,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


процедура закупівлі здійснюється з метою виконання робіт по проекту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи по проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Садова в с. Зелена Балка Широківського району Дніпропетровської області». Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53711, Україна, Дніпропетровська область, с. Зелена Балка, вул. Садова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. Терміни оплати за виконані роботи, у разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, можуть бути перенесені. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014р. № 117 Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує тридцять відсотків від суми бюджетних зобов’язань Договору на поточний рік (від суми виділених розпорядником коштів) на підставі наданих рахунків-фактур та інших супроводжуючих документів, відповідно до законодавства. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та протягом трьох місяців з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг поставок та надати Замовнику підтверджуючі документи на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов’язується їх прийняти встановленим порядком. При закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за фактично виконані роботи в межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника. У разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника, який зобов’язаний негайно призупинити, уповільнити чи прискорити роботи, в залежності від змін, з моменту отримання повідомлення Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 16:33
Перелік змін.pdf
14 листопада 2019 16:33
Тендерна_документацiя_капремонт_Садова Зелена (нова редакція).doc
05 листопада 2019 15:50
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
05 листопада 2019 15:50
Додаток 2 Проект договору.docx
05 листопада 2019 15:50
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
14 листопада 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 16:33
Перелік змін.pdf
14 листопада 2019 16:33
Тендерна_документацiя_капремонт_Садова Зелена (нова редакція).doc
05 листопада 2019 15:50
Тендерна_документацiя_капремонт_Садова Зелена.doc
05 листопада 2019 15:50
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
05 листопада 2019 15:50
Додаток 2 Проект договору.docx
05 листопада 2019 15:50
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-05-002389-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК АРАКС", Код ЄДРПОУ:41954829
Дата подання: 11 листопада 2019 09:11
Чинність договорів
Зважаючи на те, що строк виконання робіт за умовами тендерної документації вказано до 31.12.2020 року, а договори на оренду техніки, постачання будівельних матеріалів, послуги випробувальної дорожньої лабораторії та інші укладаються зазвичай на строк до кінця календарного року, прошу внести до тендерної документації умову, що: "Договори, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їх пролонгації на такий строк".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 18:00
До тендерної документації внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 1 759 050,00
UAH з ПДВ
1 748 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ 2 049 090,00
UAH з ПДВ
1 759 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 16:50
МВС
29 листопада 2019 16:50
пропозиція
29 листопада 2019 16:50
ДФС
21 листопада 2019 18:48
Електронний підпис
21 листопада 2019 18:47
11 Листи.pdf
21 листопада 2019 18:47
10 Банк.pdf
21 листопада 2019 18:47
9 Відомості ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2019 18:47
8 Лiцензiя.pdf
21 листопада 2019 18:47
7 Технiчна частина.pdf
21 листопада 2019 18:47
6 Проект договору.pdf
21 листопада 2019 18:47
5 Тендерна пропозицiя.pdf
21 листопада 2019 18:47
4 Квалiфiкацiйна частина.pdf
21 листопада 2019 18:47
3 Витяг ПДВ.pdf
21 листопада 2019 18:47
2 Статут.pdf
21 листопада 2019 18:47
1 Уповноважена особа.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 09:36
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:34
Тендерна_пропозицiя_(2).pdf
22 листопада 2019 09:34
Спецiалiсти_(2).pdf
22 листопада 2019 09:34
Проект_договору_(2).pdf
22 листопада 2019 09:34
облад.pdf
22 листопада 2019 09:34
Iншi_документи_(2).pdf
22 листопада 2019 09:34
Iншi_документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»

ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
Переможець 1 748 050,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
1 748 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 14:06
додат угод3.pdf зміни до договору
21 квітня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 14:40
додат угод2.jpg зміни до договору
23 березня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:17
додаток 1 до догов 180.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 13:38
дорога_Садова_1.pdf укладений
16 грудня 2019 12:30
дорога_Садова.pdf укладений
16 грудня 2019 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за фактично виконані роботи
Номер договору про закупівлю: №180
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізиту у договорі
Номер договору про закупівлю: №180
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фактично виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: №180
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 746 890,40
UAH (в тому числі ПДВ 291 148,40 UAH)