Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для ксерографії)
Очікувана вартість
179 200,00 UAH
UA-2019-11-05-002120-b ● 1d7c807089b94f71b4128549256511fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 13967927 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 66 |
Контактна особа: |
Олена Артамонова +380509339903,+380532608193 prozorro@pl.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 13:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 13:35 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 12:45 |
Очікувана вартість: | 179 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 896,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2240 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для ксерографії). Кошти Пенсійного фонду України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Товару здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару в повному обсязі та підписання Сторонами накладної та/або акту прийому-передачі | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 13:34 |
Перелік змін до тендерної док-ції.doc | |
12 листопада 2019 13:34 |
ТД -нова редакція.doc |
12 листопада 2019 13:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 листопада 2019 13:34 |
Перелік змін до тендерної док-ції.doc
|
||||||
12 листопада 2019 13:34 |
ТД -нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-05-002120-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 08 листопада 2019 17:10
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-11-05-002120-b на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне (папір для ксерографії)» де Замовником виступає Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-11-05-002120-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу класу В, А4, 80 г/м2 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: жорсткість, мН, ISO 2493-1, md - 117; жорсткість, мН, ISO 2493-1, сd - 52,8. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до до паперу класу В, А4, 80 г/м2 і викласти їх в наступній редакції: жорсткість, мН/mN.m, ISO 2493-1/5629, md – 117/0,47; жорсткість, мН/mN.m, ISO 2493-1/5629, сd - 52,8/0,18 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-11-05-002120-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу класу В, А4, 80 г/м2 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: жорсткість, мН, ISO 2493-1, md - 117; жорсткість, мН, ISO 2493-1, сd - 52,8. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до до паперу класу В, А4, 80 г/м2 і викласти їх в наступній редакції: жорсткість, мН/mN.m, ISO 2493-1/5629, md – 117/0,47; жорсткість, мН/mN.m, ISO 2493-1/5629, сd - 52,8/0,18 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2019 12:10
Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (далі- Головне управління) розглянуло Вашу вимогу щодо внесення змін до технічних параметрів тендерної документації для закупівлі паперу для ксерографії (формат А-4) та повідомляє про наступне.
Аналізуючи закупівлю паперу класу «В» за минулий період та враховуючи безперебійну роботу офісної та копіювальної техніки, що знаходиться в Головному управлінні, саме на папері різних марок зазначеного класу, технічні характеристики якого надані в зазначеній закупівлі, Головне управління надало саме відповідні технічні характеристики для закупівлі даного паперу. Крім того, в технічних та якісних вимогах до даної закупівлі зазначено жорсткість при статичному вигині в поперечному та поздовжньому напрямку саме для паперу класу «В», але зважаючи на вашу вимогу, Головне управління вважає за доцільне внести зміни в технічні характеристики паперу для ксерографії, що забезпечить можливість прийняття участі максимальної кількості учасників у закупівлі та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції. Нова редакція тендерної документації (затверджена 12.11.2019р.) та перелік змін до тендерної документації будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Аналізуючи закупівлю паперу класу «В» за минулий період та враховуючи безперебійну роботу офісної та копіювальної техніки, що знаходиться в Головному управлінні, саме на папері різних марок зазначеного класу, технічні характеристики якого надані в зазначеній закупівлі, Головне управління надало саме відповідні технічні характеристики для закупівлі даного паперу. Крім того, в технічних та якісних вимогах до даної закупівлі зазначено жорсткість при статичному вигині в поперечному та поздовжньому напрямку саме для паперу класу «В», але зважаючи на вашу вимогу, Головне управління вважає за доцільне внести зміни в технічні характеристики паперу для ксерографії, що забезпечить можливість прийняття участі максимальної кількості учасників у закупівлі та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції. Нова редакція тендерної документації (затверджена 12.11.2019р.) та перелік змін до тендерної документації будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
156 979,20
UAH з ПДВ
|
147 839,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
165 312,00
UAH з ПДВ
|
147 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
159 667,20
UAH з ПДВ
|
152 947,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
147 839,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 14:51
|
Договір № 190.doc | укладений |
16 грудня 2019 14:38
|