Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
460 957,00 UAH
UA-2019-11-05-002074-b d5e05d14ade940b080dc0b4bad473799
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 12:46
Очікувана вартість: 460 957,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 609,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини», м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158.
Кількість – пульсоксиметр – 5 шт.
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласний клінічний медичний центр соціально-небезпечних захворювань», м. Суми, вул. Куликівська, 43.
Кількість електроенцефалограф – 1 шт.
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення», м. Суми, 40022, пл. Троїцька, 14.
Кількість: електрокардіограф синхронний 12 канальний – 1 шт.
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний кардіологічний диспансер», м. Суми, вул. Ковпака,30.
Кількість: телеметричний комплекс – 1 шт.
електрокардіограф – 1 шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 15:08
Тендерна документація листопад.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТСМ АСІСТАНС" 459 983,00
UAH з ПДВ
459 983,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" 460 500,00
UAH з ПДВ
460 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 16:08
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:04
9 Технічна специфікація.pdf
20 листопада 2019 15:15
8 листи.pdf
20 листопада 2019 15:15
7 Проект договору.pdf
20 листопада 2019 15:15
5 Електроенцефалограф.pdf
20 листопада 2019 15:15
4 Телеметричний комплекс.pdf
20 листопада 2019 15:15
3 Пульсоксиметр.pdf
20 листопада 2019 15:15
2 Електрокардіограф.pdf
20 листопада 2019 15:15
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТСМ АСІСТАНС"

ТОВ "ФАРМА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТСМ АСІСТАНС"
#43019711
Переможець 459 983,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 08:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 08:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТСМ АСІСТАНС"
#43019711
459 983,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 15:10
акт до 105 договору.pdf укладений
26 серпня 2020 15:09
накл и плат.pdf укладений
26 серпня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 08:33
дод.уг.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 08:32
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 10:25
додаткова угода.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 10:57
дод угода 3 дог 105.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 14:23
дод угода 2 до договору №105 від 09.12.19.pdf зміни до договору
16 червня 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:33
дод уг до 105 від 09.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:33
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 10:44
дог 105.pdf укладений
09 грудня 2019 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору та строк виконання зобов'язань, щодо передачі товару, у зв’язку з відсутністю фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. 2. Внести зміни до п.п 5.1, та викласти його в наступній редакції: «Поставка Товару здійснюється за адресою покупця в термін до 31.05.2020 року». 3. Внести зміни до п.п 12.1, та викласти його в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дня отримання бюджетних асигнувань Замовником, встановлених кошторисом та фактичних надходжень спеціального фонду бюджету і діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору та строк виконання зобов'язань, щодо передачі товару, у зв’язку з відсутністю фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. 2. Внести зміни до п.п 5.1, та викласти його в наступній редакції: «Поставка Товару здійснюється за адресою покупця в термін до 01.09.2020 року». 3. Внести зміни до п.п 12.1, та викласти його в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дня отримання бюджетних асигнувань Замовником, встановлених кошторисом та фактичних надходжень спеціального фонду бюджету і діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору та строк виконання зобов'язань, щодо передачі товару, у зв’язку з відсутністю фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. 2. Внести зміни до п.п 5.1, та викласти його в наступній редакції: «Поставка Товару здійснюється за адресою покупця в термін до 01.09.2020 року». 3. Внести зміни до п.п 12.1, та викласти його в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дня отримання бюджетних асигнувань Замовником, встановлених кошторисом та фактичних надходжень спеціального фонду бюджету і діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором». 4. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1 Ціна Договору 459 983,00 (чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят три гривні 00 коп.) ПДВ не передбачено, у тому числі: 265 033,00 (Двісті шістдесят п’ять тисяч тридцять три гривні 00 коп.) без ПДВ в межах обсягу фінансування на 2019 рік; 194 950,00 (Сто дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.) без ПДВ в межах обсягу фінансування на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додаткової угоди №1 від 27.12.2019 в частині доповнення точної дати завершення терміну дії договору. Дана зміна обумовлена вимогою казначейської служби вказати конкретну дату дії договору. Оскільки при укладанні додаткової угоди №1 від 27.12.2019 не було відомо про виділення коштів обласного бюджету на погашення забергованості зща поставлене обладнання такий термін передбачити було не можливо.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок у додатковій угоді №3
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 459 983,00
UAH