Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер та обладнання до нього
Очікувана вартість
1 014 000,00 UAH
UA-2019-11-05-001811-b e9b9cc5b3c034ce8b6159e5199eacf6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Андріївна Рибчинська

+380474222250 ludapasmenko2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Катеринопільська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02005332
Місцезнаходження: 20500, Україна , Черкаська обл., смт. Катеринопіль, вул. Комарова, 1
Контактна особа: Лариса Андріївна Рибчинська
+380474222250
ludapasmenko2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:06
Очікувана вартість: 1 014 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплект
Персональний комп’ютер та обладнання до нього
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20501, Україна, Черкаська область, Катеринопільський район, селище міського типу Катеринопіль, ВУЛИЦЯ КОМАРОВА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 14:41
Технічне завдання.docx
05 листопада 2019 14:41
Проект договору.docx
05 листопада 2019 14:41
ТД _ КОМП. ОБЛАДНАННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 05 листопада 2019 18:03
Дата відповіді: 06 листопада 2019 15:05
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник дякуємо за запитання. Замовником розглянуто Ваше запитання, яке надійшло через електронну систему закупівель, на адресу Замовника та може повідомити наступне, що метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, наведеним у технічному завданні. Вдалих Вам перемог.
Документація
Дата подання: 05 листопада 2019 18:57
Дата відповіді: 06 листопада 2019 15:11
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний потенційний Учасник дякуємо за запитання. Замовником розглянуто Ваше запитання, яке надійшло через електронну систему закупівель, на адресу Замовника та може повідомити наступне, що підпунктом 6.3 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що: «6.3. Постачальник за власний рахунок здійснює доставку товарів згідно цієї закупівлі до визначеного договором про закупівлю місця поставки, а так само забезпечує встановлення та підключення (введення в експлуатацію) відповідного обладнання та супутніх до них програмних засобів». Вдалих Вам перемог.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 10:50
Дата відповіді: 06 листопада 2019 15:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник дякуємо за запитання. Замовником розглянуто Ваше запитання, яке надійшло через електронну систему закупівель, на адресу Замовника та може повідомити наступне, що метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, наведеним у технічному завданні. Також додатково повідомляємо, що ми допускаємо до участі фізичних-осіб підприємців, не платників ПДВ. На остаточну суму фізичних-осіб підприємців, не платників ПДВ, ПДВ нараховуватись не буде. Вдалих Вам перемог.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-05-001811-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 29 листопада 2019 12:52
До уваги замовника
Шановний Замовнику!

Вимоги тендерної документації в технічній частині передбачали, що учасниками буде надано Принтер Canon i-SENSYS MF3010 (або еквівалент) . (https://www.canon.ua/for_home/product_finder/multifunctionals/laser/i-sensys_mf3010/specification.html)


Учасником ТОВ "ЮДІТРЕЙД" запропоновано до постачання принтер HP G3Q57A, що не є еквівалентом за наступними параметрами: Максимальний дозвіл друку: 600x600 dpi (вказана Замовником модель має параметр: 1200 x 600 точок/дюйм з автоматичним поліпшенням зображення); Формат паперу: для лазерного друку, звичайний, фото, шільний, веленевий, конверти, наліпки, картон, поштові листівки (вказана Замовником модель має параметр: Звичайний папір, щільний папір, відновлений папір, прозорі плівки, етикетки, конверти, картотечні картки); відносна вологість при експлуатації: від 30 до 70% (у вказаної Замовником моделі ці показники становлять від 20 до 80 %); рекомендована температура експлуатації: від 17,5 до 25ºC (від 63,5 до 77ºF) (у вказаної Замовником моделі ці показники становлять від 10 до 30 °C (від 50 до 86 °F)); відсутнє програмне забезпечення та управління принтером Presto! Page Manager, MF toolbox, що є у вказаній Замовником моделі. (https://support.hp.com/ua-ru/document/c05251740)

Крім того Замовник вказував «Материнська плата AsusPrime H310M-R R2.0» (має 36 місяців гарантії https://brain.com.ua/Materinskaya_plata_ASUS_PRIME_H310M-R_R20-p597648.html ), Учасник ТОВ "ЮДІТРЕЙД" пропонує материнську плату ASRock Н310-СМ-HDV (має 24 місяці гарантії - https://brain.com.ua/Materinskaya_plata_ASRock_H310CM-HDV-p622891.html), що не є аналогом за строком гарантії від виробника.

Просимо Вас, дискваліфікувати ТОВ "ЮДІТРЕЙД" та визнати тендерну пропозицію як таку, що має погіршення та не відповідає умовам тендерної документації за ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічну закупівлю».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2019 10:39
Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне:
1) У тендерній документації нами були висунуті вимоги до принтера в кількості 50 шт., а саме Принтер Canon i-SENSYS MF3010 (або еквівалент). Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Отже, учасник має право запропонувати еквівалент згідно технічних вимог замовника. Для можливості надання учасником еквіваленту товару були вказані конкретні технічні та якісні показники, яким має відповідати запропонований товар. Запропонований ТОВ «ЮДІТРЕЙД» багатофункціональний пристрій HP LJ Pro M130a (G3Q57A) повністю відповідає вищезгаданим показникам. По Вашій вимозі надаємо роз’яснення:
а) Максимальний дозвіл друку запропонованого БФП згідно інформації офіційного сайту виробника https://support.hp.com/ua-ru/document/c05251740#AbT11 складає HP FastRes 1200 (якість 1200 dpi), що відповідає вимогам тендерної документації.
б) Показники вказані Вами, а саме: «Формат паперу: Звичайний папір, щільний папір, відновлений папір, прозорі плівки, етикетки, конверти, картотечні картки; відносна вологість при експлуатації: від 20 до 80 %; рекомендована температура експлуатації: від 10 до 30 °C (від 50 до 86 °F)); програмне забезпечення та управління принтером Presto! PageManager, MF toolbox» не вимагались нами і не були вказані в технічних та якісних показниках для надання еквіваленту товару, тому їх дотримання не обов’язкове згідно умов тендерної документації.
2) У тендерній документації нами були висунуті вимоги до материнської плати шляхом вказання орієнтовної моделі даного виробу, а саме AsusPrime H310M-R R2.0. Згідно умов тендерної документації, а саме пункт 2 Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація), гарантійний термін експлуатації обладнання повинен складати не менше 12 місяців. ТОВ «ЮДІТРЕЙД» запропонувало материнську плату ASRock H310CM-HDV, гарантійний термін експлуатації якої складає 24 місяці, що є більшим, ніж вимагався та повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, запропонований в складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮДІТРЕЙД" предмет закупівлі відповідає вимогам тендерної документації. У зв’язку з вище наведеною інформацією підстави для задоволення вимоги відсутні. Вдалих Вам перемог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 629 987,00
UAH з ПДВ
629 987,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 893 439,00
UAH з ПДВ
893 439,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 20:37
Електронний підпис
28 листопада 2019 19:51
документи переможця.pdf
20 листопада 2019 17:27
Електронний підпис
20 листопада 2019 15:08
Електронний підпис
20 листопада 2019 15:03
Технічний опис.pdf
20 листопада 2019 15:03
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2019 15:03
Оригінал паспортні дані.pdf
20 листопада 2019 15:03
Оригінал Витягу ПДВ.pdf
20 листопада 2019 15:03
Обробка персональних даних.pdf
20 листопада 2019 15:03
Інформаційна довідка.pdf
20 листопада 2019 15:03
завірена копія статуту.pdf
20 листопада 2019 15:03
Довідка-пояснення.pdf
20 листопада 2019 15:03
Довідка резидент.pdf
20 листопада 2019 15:03
Довідка про чисті активи.pdf
20 листопада 2019 15:03
Довідка ліцензування.pdf
20 листопада 2019 15:03
Гарантійний лист санкції.pdf
20 листопада 2019 15:03
Гарантійний лист довкілля.pdf
20 листопада 2019 15:03
Відповідність статті 17.pdf
20 листопада 2019 15:03
Витяг з реєстру пдв.pdf
20 листопада 2019 15:03
Витяг з ЄДР 22.10.2019 р..pdf
20 листопада 2019 15:03
_Лист-гарантія про санкції.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 21:05
Електронний підпис
20 листопада 2019 21:05
Технічна специфікація.pdf
20 листопада 2019 21:05
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 629 987,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 10:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
629 987,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 12:20
ДУ 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 12:18
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 12:21
договір комп техн.pdf укладений
13 грудня 2019 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Додаткової угоди №1. Сума договору після внесення змін - 100 797,92. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 8 комплектів.
Номер договору про закупівлю: 13-12
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 100 797,92
UAH (в тому числі ПДВ 16 799,65 UAH)