Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул.Горького,66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області
Очікувана вартість
18 252 966,00 UAH
UA-2019-11-05-001693-b e76d28b665c54abd9d2f9de6ca2f49d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Васильович

+380663916700 invest_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Воскресенська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04376682
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 57210, Україна , Миколаївська обл., смт. Воскресенське, вул. Cоборна, буд. 86
Контактна особа: Микола Васильович
+380663916700
invest_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 16:30
Початок аукціону: 21 листопада 2019 13:35
Очікувана вартість: 18 252 966,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 264,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул.Горького,66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області (Джерело фінансування: Державний фонд регіонального розвитку, спів фінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57210, Україна, Миколаївська область, смт. Воскресенське, вул.Горького, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: Державний фонд регіонального розвитку, спів фінансування з місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 70
Підписання договору Замовник, протягом двох тижнів, при наявності фінансових ресурсів, сплачує Виконавцю аванс на придбання матеріалів у розмірі 2373971,00 грн. (Два мільйони триста сімдесят три тисячі дев’ятсот сімдесят одну гривню 00 коп.) або 30% від вартості робіт (якщо ціна договору зазначена в п.2.1. Договору є меншою ніж 7913236,67 грн.(Сім мільйонів дев’ятсот тринадцять тисяч двісті тридцять шість гривень 67 коп) Джерело фінансування: Державний фонд регіонального розвитку, спів фінансування з місцевого бюджету Аванс 14 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 15:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 14:26
Додаток 5.zip
05 листопада 2019 14:26
Додаток 6.docx
05 листопада 2019 14:26
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000004 ● 2a890bb5f1ec4aa98355fa0daea3a780
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020 12:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.02.2020 № 41

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-05-001693-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 листопада 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-19 17:31:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул. Горького, 66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з умовами частини 3.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням найменування робіт (по формі наведеній в Додатку 4 до цієї документації)». При цьому, «у разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі».
Учасником ТОВ «ІВЕКО-БУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.11.2019 № 13-11/19-тд щодо залучення для виконання спеціальних ліцензованих робіт ТОВ «Іскобар» без зазначення обсягу робіт, до виконання яких планується залучати субпідрядника.
Враховуючи вищевказане, пропонуємо пояснити, яким чином зміст довідки від 19.11.2019 № 13-11/19-тд відповідає умовам, визначеним Замовником в тендерній документації?
Крім того, пропонуємо обґрунтувати, як зазначена довідка врахована тендерним комітетом Воскресенської селищної ради під час прийняття рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІВЕКО-БУД» умовам тендерної документації та, як наслідок, визнання його переможцем торгів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-24 11:37:13

Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби (Миколаївська обл.) про надання пояснень щодо закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул. Горького, 66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області)»

Згідно з умовами частини 3.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням найменування робіт (по формі наведеній в Додатку 4 до цієї документації)»
Тобто, Учасник повинен дотримуватись форми наведеної в додатку 4 у разі залучення субпідрядної організації в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору.

В свою чергу, «у разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі».
Тобто, форма, а також вимоги до змісту складання довідки відсутні, якщо учасник залучає субпідрядну організацію в обсязі менше 20 відсотків.

Відповідно до частини 5.2. розділу 5 Тендерної документації “Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
...
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.”.

Учасником ТОВ «ІВЕКО-БУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.11.2019 № 13-11/19-тд щодо залучення для виконання спеціальних ліцензованих робіт ТОВ «Іскобар» без зазначення обсягу робіт, до виконання яких планується залучати субпідрядника та без дотримання форми наведеної в додатку 4 до тендерної документації.
Таким чином, Учасником надано довідку в довільній формі, а у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, оскільки довідка в довільній формі наявна, а вимоги щодо її форми і змісту відсутні.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-24 11:48:50

Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби (Миколаївська обл.) про надання пояснень щодо закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул. Горького, 66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області)»

Згідно з умовами частини 3.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням найменування робіт (по формі наведеній в Додатку 4 до цієї документації)»
Тобто, Учасник повинен дотримуватись форми наведеної в додатку 4 у разі залучення субпідрядної організації в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору.

В свою чергу, «у разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі».
Тобто, форма, а також вимоги до змісту складання довідки відсутні, якщо учасник залучає субпідрядну організацію в обсязі менше 20 відсотків.

Відповідно до частини 5.2. розділу 5 Тендерної документації “Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
...
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.”.

Учасником ТОВ «ІВЕКО-БУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.11.2019 № 13-11/19-тд щодо залучення для виконання спеціальних ліцензованих робіт ТОВ «Іскобар» без зазначення обсягу робіт, до виконання яких планується залучати субпідрядника та без дотримання форми наведеної в додатку 4 до тендерної документації.
Таким чином, Учасником надано довідку в довільній формі, а у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, оскільки довідка в довільній формі наявна, а вимоги щодо її форми і змісту відсутні.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок за результатами моніторингу, предмету закупівлі «Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул.Горького,66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області» (45454000-4 Реконструкція) було принято рішення відправити лист підряднику з пропозицією розірвання договору

2020-03-03 18:49:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-05-29 10:28:07

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство будівельна фірма "Квазар-Інк" 17 000 384,77
UAH з ПДВ
17 000 384,77
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" 17 397 694,91
UAH з ПДВ
17 397 694,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІВЕКО-БУД" 17 772 809,03
UAH з ПДВ
17 772 809,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 12:00
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:57
Довідки Квазар.pdf
20 листопада 2019 11:57
ТП.pdf
20 листопада 2019 11:57
Дозволи.pdf
20 листопада 2019 11:57
Справка про персонал.pdf
20 листопада 2019 11:57
Д-А КАМАЗх2, МАЗ, КРАЗ, ОДАЗ.pdf
20 листопада 2019 11:57
J3040612 Таблиця 6. окт 2019.pdf
20 листопада 2019 11:57
Таблиця 6 ЕСВ 2019_10.pdf
20 листопада 2019 11:57
справка про оборудование.pdf
20 листопада 2019 11:57
Д-А ГАЗ 33023-212.pdf
20 листопада 2019 11:57
Згоди.pdf
20 листопада 2019 11:57
Лист НБУ по ліцензії.pdf
20 листопада 2019 11:57
квит2 ЕСВ 2019_10.pdf
20 листопада 2019 11:57
Накази.pdf
20 листопада 2019 11:57
Д-А Борекс-2201.pdf
20 листопада 2019 11:57
Квитанція.pdf
20 листопада 2019 11:57
Лицензия_2018.09.25.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 15:06
Електронний підпис
20 листопада 2019 15:03
ЛС1 (1).pdf
20 листопада 2019 15:03
Підписаний_Лицензия_цвет.pdf
20 листопада 2019 15:03
кваліф.pdf
20 листопада 2019 15:03
18 дозволи.pdf
20 листопада 2019 15:03
Підписаний_dovidka_1.pdf
20 листопада 2019 15:03
2 працівники.pdf
20 листопада 2019 15:03
Підписаний_G1119-9434-GL_tender.pdf
20 листопада 2019 15:03
ЛС2.pdf
20 листопада 2019 15:03
ЛС4.pdf
20 листопада 2019 15:03
1 повноваження щодо підпису.pdf
20 листопада 2019 15:03
17 ліцеезія.pdf
20 листопада 2019 15:03
ЛС3.pdf
20 листопада 2019 15:03
3 МТБ.pdf
20 листопада 2019 15:03
підсумкова.pdf
20 листопада 2019 15:03
4 статут.pdf
20 листопада 2019 15:03
12 аналог.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 11:32
Електронний підпис
16 грудня 2019 11:31
Dovidka_19344416930000183265.pdf.p7s
16 грудня 2019 11:31
Dovidka_19344416930000183265.pdf
19 листопада 2019 17:17
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:16
23906_ІВЕКО_БУД_Гарантія_19_11_19.rar
19 листопада 2019 17:16
Субпідрядні організації.pdf
19 листопада 2019 17:16
Статут ТОВ Івеко-Буд.pdf
19 листопада 2019 17:16
Лист щодо санкцій.pdf
19 листопада 2019 17:16
Згода з проектом договору.pdf
19 листопада 2019 17:16
Достовірна інформація.pdf
19 листопада 2019 17:16
Документи працівники.pdf
19 листопада 2019 17:16
Документи обладнання.pdf
19 листопада 2019 17:16
Довідка ст. 17 Закону.pdf
19 листопада 2019 17:16
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БФ КВАЗАР - ІНК"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"

ТОВ "ІВЕКО-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство будівельна фірма "Квазар-Інк"
#24786815
Відхилено 17 000 384,77
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 16:17
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"
#34652010
Відхилено 17 397 694,91
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 17:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ІВЕКО-БУД"
#39295837
Переможець 17 772 809,03
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:01

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" #34652010

№ рішення у справі

35-р/тк

Дата рішення у справі

08.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

09 грудня 2019 17:20
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:06
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІВЕКО-БУД"
#39295837
17 772 809,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 15:38
Додаткова угода про розірвання договору підряду №100 від 21.12.2019.pdf укладений
28 травня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 16:11
дог1.zip укладений
21 грудня 2019 16:10
дог2.zip укладений
21 грудня 2019 16:10
дог3.zip укладений
21 грудня 2019 16:10
дог4.zip укладений
21 грудня 2019 16:10
дог5.zip укладений
21 грудня 2019 16:10
дог6.zip укладений
21 грудня 2019 16:10
дог7.zip укладений
21 грудня 2019 16:10
дог8.zip укладений
21 грудня 2019 16:10
дог9.zip укладений
21 грудня 2019 16:10
дог10.zip укладений
21 грудня 2019 16:10
дог11.zip укладений
21 грудня 2019 16:10
дог12.zip укладений
21 грудня 2019 16:10
дог13.zip укладений
21 грудня 2019 16:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Замовник та Підрядник у зв'язку із встановленим висновком по результатам проведення моніторингу закупівлі, дійшли згоди розірвати Договір підряду №100 від 21.12.2019 р. укладений між Замовником і Підрядником.