Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Воскресенська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04376682 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 57210, Україна , Миколаївська обл., смт. Воскресенське, вул. Cоборна, буд. 86 |
Контактна особа: |
Микола Васильович +380663916700 invest_5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2019 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 16:30 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 18 252 966,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 264,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування: Державний фонд регіонального розвитку, спів фінансування з місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Підписання договору | Замовник, протягом двох тижнів, при наявності фінансових ресурсів, сплачує Виконавцю аванс на придбання матеріалів у розмірі 2373971,00 грн. (Два мільйони триста сімдесят три тисячі дев’ятсот сімдесят одну гривню 00 коп.) або 30% від вартості робіт (якщо ціна договору зазначена в п.2.1. Договору є меншою ніж 7913236,67 грн.(Сім мільйонів дев’ятсот тринадцять тисяч двісті тридцять шість гривень 67 коп) Джерело фінансування: Державний фонд регіонального розвитку, спів фінансування з місцевого бюджету | Аванс | 14 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2019 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2019 14:26 |
Додаток 5.zip | |
05 листопада 2019 14:26 |
Додаток 6.docx | |
05 листопада 2019 14:26 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-13-000004 ● 2a890bb5f1ec4aa98355fa0daea3a780
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2020 12:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.02.2020 № 41
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-05-001693-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 листопада 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-19 17:31:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул. Горького, 66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з умовами частини 3.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням найменування робіт (по формі наведеній в Додатку 4 до цієї документації)». При цьому, «у разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі».
Учасником ТОВ «ІВЕКО-БУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.11.2019 № 13-11/19-тд щодо залучення для виконання спеціальних ліцензованих робіт ТОВ «Іскобар» без зазначення обсягу робіт, до виконання яких планується залучати субпідрядника.
Враховуючи вищевказане, пропонуємо пояснити, яким чином зміст довідки від 19.11.2019 № 13-11/19-тд відповідає умовам, визначеним Замовником в тендерній документації?
Крім того, пропонуємо обґрунтувати, як зазначена довідка врахована тендерним комітетом Воскресенської селищної ради під час прийняття рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІВЕКО-БУД» умовам тендерної документації та, як наслідок, визнання його переможцем торгів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-24 11:37:13
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби (Миколаївська обл.) про надання пояснень щодо закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул. Горького, 66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області)»
Згідно з умовами частини 3.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням найменування робіт (по формі наведеній в Додатку 4 до цієї документації)»
Тобто, Учасник повинен дотримуватись форми наведеної в додатку 4 у разі залучення субпідрядної організації в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору.
В свою чергу, «у разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі».
Тобто, форма, а також вимоги до змісту складання довідки відсутні, якщо учасник залучає субпідрядну організацію в обсязі менше 20 відсотків.
Відповідно до частини 5.2. розділу 5 Тендерної документації “Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
...
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.”.
Учасником ТОВ «ІВЕКО-БУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.11.2019 № 13-11/19-тд щодо залучення для виконання спеціальних ліцензованих робіт ТОВ «Іскобар» без зазначення обсягу робіт, до виконання яких планується залучати субпідрядника та без дотримання форми наведеної в додатку 4 до тендерної документації.
Таким чином, Учасником надано довідку в довільній формі, а у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, оскільки довідка в довільній формі наявна, а вимоги щодо її форми і змісту відсутні.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-24 11:48:50
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби (Миколаївська обл.) про надання пояснень щодо закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул. Горького, 66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області)»
Згідно з умовами частини 3.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням найменування робіт (по формі наведеній в Додатку 4 до цієї документації)»
Тобто, Учасник повинен дотримуватись форми наведеної в додатку 4 у разі залучення субпідрядної організації в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору.
В свою чергу, «у разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі».
Тобто, форма, а також вимоги до змісту складання довідки відсутні, якщо учасник залучає субпідрядну організацію в обсязі менше 20 відсотків.
Відповідно до частини 5.2. розділу 5 Тендерної документації “Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
...
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.”.
Учасником ТОВ «ІВЕКО-БУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.11.2019 № 13-11/19-тд щодо залучення для виконання спеціальних ліцензованих робіт ТОВ «Іскобар» без зазначення обсягу робіт, до виконання яких планується залучати субпідрядника та без дотримання форми наведеної в додатку 4 до тендерної документації.
Таким чином, Учасником надано довідку в довільній формі, а у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, оскільки довідка в довільній формі наявна, а вимоги щодо її форми і змісту відсутні.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок за результатами моніторингу, предмету закупівлі «Реконструкція Воскресенської ЗОШ по вул.Горького,66 в смт. Воскресенське Вітовського району Миколаївської області» (45454000-4 Реконструкція) було принято рішення відправити лист підряднику з пропозицією розірвання договору
2020-03-03 18:49:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2020-05-29 10:28:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство будівельна фірма "Квазар-Інк" |
17 000 384,77
UAH з ПДВ
|
17 000 384,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" |
17 397 694,91
UAH з ПДВ
|
17 397 694,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІВЕКО-БУД" |
17 772 809,03
UAH з ПДВ
|
17 772 809,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство будівельна фірма "Квазар-Інк" #24786815 |
Відхилено |
17 000 384,77
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 16:17
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" #34652010 |
Відхилено |
17 397 694,91
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 17:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ІВЕКО-БУД" #39295837 |
Переможець |
17 772 809,03
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 15:38
|
Додаткова угода про розірвання договору підряду №100 від 21.12.2019.pdf | укладений |
28 травня 2020 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 16:11
|
дог1.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
дог2.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
дог3.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
дог4.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
дог5.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
дог6.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
дог7.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
дог8.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
дог9.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
дог10.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
дог11.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
дог12.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
дог13.zip | укладений |
21 грудня 2019 16:10
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Замовник та Підрядник у зв'язку із встановленим висновком по результатам проведення моніторингу закупівлі, дійшли згоди розірвати Договір підряду №100 від 21.12.2019 р. укладений між Замовником і Підрядником. |