Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2019-11-05-001404-b d5ba0e756e9e4a0eb18b8d28c072e304
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент патрульної поліції
Код ЄДРПОУ: 40108646
Місцезнаходження замовника: 03048, Україна, Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Контактна особа замовника: Андрій Прокопенко
+380676391456
zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 14:30
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:04
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Строк поставки товару розраховується з дати укладення договору про закупівлю з переможцем торгів. Період поставки товару, зазначений в оголошенні є орієнтовним, визначальним є строк, вказаний в Документації та становить "10 календарних днів з моменту підписання договору"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Юрія Бутусова, 22Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  19 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі отриманий Товар на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару. Оплата по даному Договору буде здійснюватися за рахунок коштів субвенції, наданої міським бюджетом Кропивницької міської ради Кіровоградської області. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 листопада 2019 13:37
Електронний цифровий підпис
05 листопада 2019 13:36
ТД_Багатофункціональні_пристрої.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 10:59
Дата відповіді: 06 листопада 2019 14:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-які багатофункціональні пристрої, що відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 3 до Тендерної документації. Також, Учасники у своїй тендерній пропозиції, відповідно Додатку 2 до Документації Форма: «Тендерна пропозиція», вказують марку, назву виробника товару з описом характеристик та країну походження. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Учасником вказується ціна пропозиції (відповідно Додатку 2 до Документації) до початку проведення електронного аукціону. У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість (або операції з постачанням товару, підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою/звільнені від оподаткування) вказується посилання на відповідні положення податкового законодавства України та зазначається ціна з приміткою «без ПДВ», яка є остаточною ціновою пропозицією Учасника (до початку проведення електронного аукціону). Рекомендуємо потенційним учасникам уважно ознайомитись з умовами тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 44 996,00
UAH з ПДВ
44 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 45 888,00
UAH з ПДВ
45 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 12:46
ПРОПОЗИЦІЯ слб інк 45888.pdf
19 листопада 2019 22:58
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Відхилено 44 996,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
Відхилено 45 888,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 18:23

Документи

25 листопада 2019 17:58
sign.p7s
21 листопада 2019 15:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 листопада 2019 18:23
sign.p7s
25 листопада 2019 17:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
25 листопада 2019 18:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку