Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-11-05-001306-b c83e5a5c37e14b0c811febd0e76d9450
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Федорівна Бібла

+380962510824 afanasovka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Панасівський геріатричний пансіонат Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188300
Місцезнаходження: 51224, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський район, с.Панасівка,, вул.Північна, 36
Контактна особа: Ольга Федорівна Бібла
+380962510824
afanasovka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 13:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 13:04
Початок аукціону: 14 листопада 2019 14:51
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 штука
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51224, Україна, Дніпропетровська область, с. Панасівка Новомосковський р.-н, вул. Північна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за Товар здійснюється на протязі 30 календарних днів шляхом оплати за фактично отриманий товар згідно накладної. Оплата товару виконується згідно ст.49 бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються на протязі 10-ти банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 13:09
оголошення дезінф.docx
05 листопада 2019 13:09
договор дезінффекційні засоби.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-05-001306-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 21 листопада 2019 16:25
оскарження рішення замовника
Шановний замовнику, ми вражені такими глибокими пізнаннями в сфері визначення контрольних показників та їх обчислення. « Ви» проводили порівняння на відповідність запропонованих засобів вимогам, чи перевіряли методичні вказівки? Здається це дещо різні речі. Про те що текст для відхилення вам написав ваш учасник довго думати не прийшлось, такі припущення та перевіряння чужих методичок цей «помічник» пише скрізь, навіть текс не змінює, тож у вашому випадку –перестарався , бо ми добре знаємо ваші знання в частині визначення відповідності тих чи інших дезінфекційних засобах.Так от , запропонований засіб Хлор ліквід повністю відповідає вимогам закупівлі, має однаковий режим застосування як і засіб Новохлор – екстра, теж призначення і застосування. Тож будь ласка ,займіться перевіркою своїх знань , засіб відповідає всім допустимим нормам згідно ТУ, тож ваші перевірки ні до чого.
Краще обгрунтуйте таку «умну» вимогу : використання засобу за призначенням по закінченні гарантійного 6-місячного терміну від дати виробництва.. Це як таке можна взагалі придумати, дуже грамотний виробник! Не бачили жодного засобу, який би дозволявся використовуватись після закінчення терміну придатності, а тут хлорвмісний засіб і виявляється – можна! Схаменіться і не травіть людей, не зважаючи що це геріатричний пансіонат. Що стосується засобу Мікрасепт, то він повністю задовільняє вимоги наказів МОЗ №798 та 236, а «ваші» сумніви та особисті думки щодо властивостей засобу є лише вашими надуманими, заради відхилення пропозиції. До речі аналогічний засід ви застосовували в своїй практиці і тоді у вас ніяких сумнівів не було. А в нас є сумніви ,що до ціни -58, 62 грн за 100г антисептику Неостеріл б’є всі рекорди!!!! Не має нічого особливого , не є унікальним , але різниця шалена : 52,62грн Неостеріл та 13,50грн Мікрасепт, спектр дії, призначення, застосування однакові! Ну і на останнє ,про Саніфект: вартість засобу 280,50грн за 1л, з якого можна отримати 250л готового розчину для обробки поверхонь при вірусних інфекціях та генеральних прибираннях, 125л – для дезінфекції ВМП, тож вартість 1л робочого розчину становить 1,12-2,24 грн. Засіб Саніфект призначений для дезінфекції поверхонь приміщень, меблів, медичного обладнання і апаратури, виробів медичного призначення (ВМП), білизни, посуду, предметів догляду за хворими, прибирального матеріалу тощо; для поточного та генерального прибирання; дезінфекції ВМП, поєднаної з ПСО в одному етапі. Порівняємо його із запропонованим нами засобом Амісепт, який окрім вказаного вище призначення застосовується ще й для стерилізації інструментів та ВМП. Так от, із 1л концентрату можна отримати( при тій же експозиції та за тією ж вірусною етіологією) 2000л робочого розчину для обробки поверхонь та генеральних прибирань , а це на 1750л більше ніж Саніфект, та 1000л, що на 875л більше для дезінфекції ВМП та інструментарію. Та й при цьому 1л концентрату засобу Амісепт коштує 189,60грн, майже на 100грн дешевше, відповідно 1л робочого розчину за відповідним призначенням коштує від 0,10 грн до 0,19грн, це навіть дешевше ніж Новохлор- екстра. . Ну то як вам такі роздуми? Тож вимагаємо відмінити свої упереджене рішення про відхилення нашої пропозиції і визнати її як таку ,що відповідає вимогам закупів та є найбільш економічно привабливою. В іншому випадку ми надсилаємо скагу до департаменту ОЗ для роз’яснення вам про порядок проведення державних закупівель та їх цілей , а ще направимо лист до Громадського контролю для освітлення ваших закупівель та перешкоджання корупційних дій і притягнення до відповідальності посадових осіб вашого закладу.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 10:10
Шановний Учаснику. Розглянувші Ваше оскарження рішення тендерного комітету КЗ «Панасівський ГП» ДОР згідно протоколу №25 від 20.11.2019 р. повідомляємо.
Перш за все, вважаємо за доцільно зауважити, що наших пізнань достатньо для того, аби порівняти Опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товару згідно Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель зі змістом інструктивно-методичних документів на дезінфекційні засоби, які запропоновувало ТОВ «ІМЕД» до закупівлі. Чи Вам відомий інший спосіб оцінити відповідність запропонованих засобів Опису предмету закупівлі та технічним вимогам до товару?
Для засобу «Хлор Ліквід (Chlorine Liquid)» «термін придатності - 6 місяців від дати виготовлення» (п.6.3 інструкції) слід розуміти як термін, по завершенні якого засіб слід утилізувати. Для засобу «Новохлор-екстра» гарантійний термін зберігання не менше 6 місяців – це термін, протягом якого гарантується вміст активного хлору в засобі не менше 5,0%, а для подальшого використання засобу по закінченні цього терміну, необхідно уточнити вміст активного хлору в даній партії засобу. Тому Ваше глузування з цього приводу, яке ґрунтується на нерозумінні відмінностей показників, є безпідставним, непрофесійним і некоректним.
Протягом поточного року комісія з електронних закупівель вдруге розглядає таку тендерну пропозицію ТОВ «ІМЕД», але якість поданих документів залишилась незадовільною. Запропоновані засоби мають численні невідповідності вимогам замовника, відсутні необхідні режими застосування засобів, в інструктивно-методичних документах на засоби численні розбіжності, розбіжність наданого сертифікату якості зі складом засобу («Амісепт»), невідповідність запропонованого упакування заявленому тощо. Повністю всі невідповідності викладено у протоколі.
Надана ТОВ «ІМЕД» у складі тендерної пропозиції характеристика запропонованих засобів складена на власний розсуд учасника і не має жодного відношення до Опису предмету закупівлі та технічних вимог до товару згідно Оголошення.
Зміст оскарження свідчить про намагання примусити Замовника не дотримуватись умов власного Оголошення і акцептувати пропозицію, яка не відповідає умовам Оголошення.
У зв’язку з викладеним, жодних підстав для перегляду і зміни рішення комісії з електронних закупівель немає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 14 012,10
UAH з ПДВ
14 012,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРДЕЗ" 15 266,70
UAH з ПДВ
15 266,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 11:23
06.11.2019 дез.zip

Публічні документи

20 листопада 2019 11:29
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:29
Пропозиція оновлена.pdf
08 листопада 2019 14:14
Електронний підпис
08 листопада 2019 14:10
Інструкція Саніфект.pdf
08 листопада 2019 14:10
Гіг. висновок Саніфект.pdf
08 листопада 2019 14:10
Сертифікат якості Саніфект.pdf
08 листопада 2019 14:10
МВ_Неостерил (1-ша сторінка).pdf
08 листопада 2019 14:10
Гіг.висновок_Неостерил.pdf
08 листопада 2019 14:10
Інструкція Новохлор екстра.pdf
08 листопада 2019 14:10
Гарантійний лист Baltiachemi OU.pdf
08 листопада 2019 14:10
Витяг ЄДР.pdf
08 листопада 2019 14:10
СТАТУТ.pdf
08 листопада 2019 14:10
Загальні відомості.pdf
08 листопада 2019 14:10
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ІНТЕРДЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 14 012,10
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 10:18
ТОВ "ІНТЕРДЕЗ"
#37403360
Переможець 15 266,70
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 10:45

Документи

20 листопада 2019 10:18
відх1.jpg
20 листопада 2019 10:18
відх2.jpg
20 листопада 2019 10:18
відх3.jpg
20 листопада 2019 10:18
відх4.jpg

Документи

22 листопада 2019 10:45
переможець.jpg
22 листопада 2019 10:45
лист перем.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРДЕЗ"
#37403360
15 266,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 10:45
переможець.jpg
22 листопада 2019 10:45
лист перем.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дез.1.jpg укладений
06 грудня 2019 11:48
дез3.jpg укладений
06 грудня 2019 11:48
дез2.jpg укладений
06 грудня 2019 11:48
дез.спец.jpg укладений
06 грудня 2019 11:48
дез4.jpg укладений
06 грудня 2019 11:48