Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (холодильник, холодильна шафа).
Очікувана вартість
94 200,00 UAH
UA-2019-11-05-001230-c 2d17d760a28b44128c5a32cc2b074bac
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 15:39
Очікувана вартість: 94 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 471,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (холодильник, холодильна шафа) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Холодильник, холодильна шафа(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого або державного бюджету протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 10:22
Дата відповіді: 06 листопада 2019 11:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Товар розглядається за технічними характеристиками, торгова марка не має значення. До участі в Закупівлях допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до норм чинного законодавства, Замовники оцінюють Пропозиції Учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КІЙ-В 89 970,00
UAH з ПДВ
89 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО 92 682,00
UAH з ПДВ
89 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 16:03
Свідоцтво ПДВ.pdf
12 листопада 2019 16:03
Інформаційна довідка.pdf
12 листопада 2019 16:03
Завірений витяг з ЄДР 17.09.19.pdf
12 листопада 2019 16:03
Документи щодо якості.pdf
12 листопада 2019 16:03
Гарантійний лист строк.pdf
12 листопада 2019 16:03
Гарантійний лист поставка.pdf
12 листопада 2019 16:03
Гарантійний лист досвід.pdf
12 листопада 2019 16:03
Відомості про підприємство.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 16:29
Документи якості.PDF
11 листопада 2019 12:31
Samsung декларація_2-2.pdf
11 листопада 2019 12:31
Витяг ПДВ.PDF
11 листопада 2019 12:31
Таблиця відповідності.pdf
11 листопада 2019 12:31
ПОЛАИР сертификат 2020.jpg
11 листопада 2019 12:31
Проект договору.pdf
11 листопада 2019 12:31
Декларация ПОЛАИР 2020.jpg
11 листопада 2019 12:31
Відомості про підприємство.pdf
11 листопада 2019 12:31
Висновок СЕЕ.pdf
11 листопада 2019 12:31
Виписка ЕДРПОУ.PDF
11 листопада 2019 12:31
Витяг 21.08 завір.PDF
11 листопада 2019 12:31
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КІЙ-В

ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ КІЙ-В
#25288344
Відхилено 89 499,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 11:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
#36253988
Переможець 89 964,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 12:25

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ КІЙ-В #25288344

№ рішення у справі

72/02-р/к

Дата рішення у справі

14.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
#36253988
89 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 15:24
ДУ зменшення (холодильник).pdf зміни до договору
06 грудня 2019 15:19
Договір(холодильник, холодильна шафа) ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО.pdf укладений
26 листопада 2019 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 4251/ПЕ-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML