Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Код ДК 021:2015 39120000-9 – Меблі"
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-11-05-000990-b 0d94452a67054d85acb683ce769c1b89
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рома

+0442780217 bpp_sophia@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний заповідник "Софія Київська"
Код ЄДРПОУ: 02498145
Місцезнаходження: 01034, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Володимирська, 24
Контактна особа: Тетяна Рома
+0442780217
bpp_sophia@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до Учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, тому згідно пп. 4 п.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка передбачає проведення переговорів з обраним Учасником для подальшого укладення з ним договору

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 11:59
Оскарження наміру укласти договір: 16 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
шафи експозиційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01025, Україна, Київ, місто, вул. Андріївський узвіз, 23; вул. О.Теліги, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
2 штука
короб-підставка під експонат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01025, Україна, Київ, місто, вул. Андріївський узвіз, 23; вул. О.Теліги, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штука
стіл-бюро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01025, Україна, Київ, місто, вул. Андріївський узвіз, 23; вул. О.Теліги, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

05 листопада 2019 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 11:53
Протокол про намір укласти дог..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕНИСЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
#2676302015
Переможець 40 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 11:59

Документи

05 листопада 2019 11:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 11:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕНИСЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
#2676302015
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2019 11:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 15:42
img897.pdf укладений
26 листопада 2019 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 40 000,00
UAH