Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт терапевтичного відділення КНП «Миколаївська ЦРЛ» Миколаївського району Львівської області
Очікувана вартість
173 338,00 UAH
UA-2019-11-05-000907-c 332e225d3de94fc7aa7fee9c8bc0b257
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Одноріг Роман Іванович

+380324151460 mukolajiv_kcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська центральна районна лікарня" Миколаївської районної ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 20764294
Місцезнаходження: 81600, Україна , Львівська обл., Миколаїв, вул. Возз'єднання 9
Контактна особа: Одноріг Роман Іванович
+380324151460
mukolajiv_kcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 16:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 16:08
Початок аукціону: 13 листопада 2019 13:19
Очікувана вартість: 173 338,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 733,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт терапевтичного відділення КНП «Миколаївська ЦРЛ» Миколаївського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81600, Україна, Львівська область, с. Дроговиж, вул. Федьковича 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 16:18
Локальний кошторис.pdf
05 листопада 2019 16:18
Відомості про обсяги робіт.pdf
05 листопада 2019 16:04
проект договору.doc
05 листопада 2019 16:04
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-05-000907-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3392603712
Дата подання: 18 листопада 2019 16:20
Невідповідність тендерній документації Замовника
Доброї пори, доби.
Нами було проведено перевірку пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Шимко Василя Ярославовича (далі – ФОП Шимко В.Я.), якого було визнано переможцем допорогових торгів 15 листопада 2019 року.
У ході даної перевірки пропозиції Учасника на відповідність умовам, що визначені в оголошенні про проведення закупівлі, було виявлено наступне.
Так, Відповідно до п.п. 4.6. п. 4 оголошення про проведення закупівлі учасник обов’язково повинен надати кошторисну документацію (пропечатану та підписану організацією учасника) у складі якої має бути: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку та сертифікати відповідності.
Натомість Учасником ФОП Шимко В.Я. не було дотримано вище наведеної вимоги оголошення та не надано пояснювальну записку та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Відтак з огляду на вищезазначене наявні усі підстави вважати, що пропозиція Учасника ФОП Шимко В.Я. не відповідає вимогам Замовника, що встановленні в оголошенні про проведення закупівлі.
Враховуючи вище викладене вважаємо, що під час проведення даної допорогової закупівлі Замовником було порушено чинне законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, що регламентовані ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасника та ряд інших.
У випадку, якщо Замовником не буде вжито заходів для про ведення даних допорогових торгів з дотриманням законодавства про публічні закупівлі та не буде відхилено пропозиції учасника ФОП Шимко В.Я., з метою захисту наших законних прав та інтересів, ми будемо змушені звернутись до установ та організацій, що відповідають за здійснення моніторингу публічних закупівель з метою притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні правопорушення.
Вимагаємо завершити допорогові торги з дотриманням чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2019 09:10
Доброго дня. Розгялунвши ваше звернення повідомляємо Вам про те що у пропозиції ФОП Шимко В.Я. подано підсумкову відомість ресурсів замість відомості ресурсів до зведеного кошторису і цього є достатньо для нас. Також повідомляємо, що у пропозиції ФОП Шимко В.Я. дійсно відсутня пояснювальна записка, проте нами було прийнято рішення не відхиляти пропозицію оскільки неподання даного документу не впливає на цінову пропозицію учасника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шимко Василь Ярославович 170 375,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" 162 261,00
UAH з ПДВ
129 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЗЬ" 169 952,59
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 13:51
Виписка з ЄДР.PDF
11 листопада 2019 13:51
Форма 2 КБ аналог роботи.PDF
11 листопада 2019 13:51
Договір про аналог роботи.PDF
11 листопада 2019 13:51
Локальний кошторис.PDF
11 листопада 2019 13:51
Цінова пропозиція.PDF
11 листопада 2019 13:51
Довідка про досвід.PDF
11 листопада 2019 13:51
Форма 3 КБ аналог роботи.PDF
11 листопада 2019 13:51
Паспорт.PDF
11 листопада 2019 13:51
Ідентиф код.PDF
11 листопада 2019 13:51
Лист підтвердження.PDF
11 листопада 2019 13:51
Зведений кошторис.PDF
11 листопада 2019 13:51
Відомості про учасника.PDF
11 листопада 2019 13:51
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

12 листопада 2019 11:49
Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2019 11:49
Сертифікат інженера.pdf
12 листопада 2019 11:49
Розрахунок відрядження.pdf
12 листопада 2019 11:49
Пояснювальна записка.pdf
12 листопада 2019 11:49
Паспорт.pdf
12 листопада 2019 11:49
Локальний кошторис.pdf
12 листопада 2019 11:49
Договірна ціна.pdf
12 листопада 2019 11:49
Договір.pdf
12 листопада 2019 11:49
Гарантійний термін.pdf
12 листопада 2019 11:49
Відомості про учасника.pdf
12 листопада 2019 11:49
Відгук.pdf
12 листопада 2019 11:49
Витяг з ЄДР.pdf
12 листопада 2019 11:49
Виписка з ЄДР.pdf
12 листопада 2019 11:49
Акт про виконання робіт.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 15:02
Лист згода.pdf
12 листопада 2019 14:23
Сертифікати.jpg
12 листопада 2019 14:23
Сертифікат стена ВIII Е 10%.pdf
12 листопада 2019 14:23
Сертифікат пол ВIIа 3% Е _ 6%.pdf
12 листопада 2019 14:23
Сертифікат пол ВIb 0,5% Е _ 3%.pdf
12 листопада 2019 14:23
Сертифікат керамогранит.pdf
12 листопада 2019 14:23
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
12 листопада 2019 14:23
Календарний.pdf
12 листопада 2019 14:23
ДОДАТОК ДО Ліцензії.pdf
12 листопада 2019 14:23
Додаток 3.pdf
12 листопада 2019 14:23
Договір.pdf
12 листопада 2019 14:23
11.pdf
12 листопада 2019 14:23
10.pdf
12 листопада 2019 14:23
9.pdf
12 листопада 2019 14:23
8.pdf
12 листопада 2019 14:23
7.pdf
12 листопада 2019 14:23
6.pdf
12 листопада 2019 14:23
5.pdf
12 листопада 2019 14:23
4.6 Кошторисна документація.pdf
12 листопада 2019 14:23
4.5 лист відгук.pdf
12 листопада 2019 14:23
4.4. Витяг з ЄДР.pdf
12 листопада 2019 14:23
4.2. Статут.pdf
12 листопада 2019 14:23
4.2 Наказ на призначення.pdf
12 листопада 2019 14:23
4.1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шимко Василь Ярославович

ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "КУЗЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Шимко Василь Ярославович
#2641719031
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 15:31

Документи

15 листопада 2019 15:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шимко Василь Ярославович
#2641719031
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2019 15:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 16:48
Підписаний контракт укладений
21 листопада 2019 16:13