Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт терапевтичного відділення КНП «Миколаївська ЦРЛ» Миколаївського району Львівської області
Очікувана вартість
173 338,00 UAH
UA-2019-11-05-000907-c ● 332e225d3de94fc7aa7fee9c8bc0b257
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська центральна районна лікарня" Миколаївської районної ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 20764294 |
Місцезнаходження: | 81600, Україна , Львівська обл., Миколаїв, вул. Возз'єднання 9 |
Контактна особа: |
Одноріг Роман Іванович +380324151460 mukolajiv_kcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2019 16:08 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2019 16:08 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2019 13:19 |
Очікувана вартість: | 173 338,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 733,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт терапевтичного відділення КНП «Миколаївська ЦРЛ» Миколаївського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81600, Україна, Львівська область, с. Дроговиж, вул. Федьковича 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2019 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2019 16:18 |
Локальний кошторис.pdf | |
05 листопада 2019 16:18 |
Відомості про обсяги робіт.pdf | |
05 листопада 2019 16:04 |
проект договору.doc | |
05 листопада 2019 16:04 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-05-000907-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3392603712
Дата подання: 18 листопада 2019 16:20
Невідповідність тендерній документації Замовника
Доброї пори, доби.
Нами було проведено перевірку пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Шимко Василя Ярославовича (далі – ФОП Шимко В.Я.), якого було визнано переможцем допорогових торгів 15 листопада 2019 року.
У ході даної перевірки пропозиції Учасника на відповідність умовам, що визначені в оголошенні про проведення закупівлі, було виявлено наступне.
Так, Відповідно до п.п. 4.6. п. 4 оголошення про проведення закупівлі учасник обов’язково повинен надати кошторисну документацію (пропечатану та підписану організацією учасника) у складі якої має бути: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку та сертифікати відповідності.
Натомість Учасником ФОП Шимко В.Я. не було дотримано вище наведеної вимоги оголошення та не надано пояснювальну записку та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Відтак з огляду на вищезазначене наявні усі підстави вважати, що пропозиція Учасника ФОП Шимко В.Я. не відповідає вимогам Замовника, що встановленні в оголошенні про проведення закупівлі.
Враховуючи вище викладене вважаємо, що під час проведення даної допорогової закупівлі Замовником було порушено чинне законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, що регламентовані ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасника та ряд інших.
У випадку, якщо Замовником не буде вжито заходів для про ведення даних допорогових торгів з дотриманням законодавства про публічні закупівлі та не буде відхилено пропозиції учасника ФОП Шимко В.Я., з метою захисту наших законних прав та інтересів, ми будемо змушені звернутись до установ та організацій, що відповідають за здійснення моніторингу публічних закупівель з метою притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні правопорушення.
Вимагаємо завершити допорогові торги з дотриманням чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Нами було проведено перевірку пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Шимко Василя Ярославовича (далі – ФОП Шимко В.Я.), якого було визнано переможцем допорогових торгів 15 листопада 2019 року.
У ході даної перевірки пропозиції Учасника на відповідність умовам, що визначені в оголошенні про проведення закупівлі, було виявлено наступне.
Так, Відповідно до п.п. 4.6. п. 4 оголошення про проведення закупівлі учасник обов’язково повинен надати кошторисну документацію (пропечатану та підписану організацією учасника) у складі якої має бути: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку та сертифікати відповідності.
Натомість Учасником ФОП Шимко В.Я. не було дотримано вище наведеної вимоги оголошення та не надано пояснювальну записку та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Відтак з огляду на вищезазначене наявні усі підстави вважати, що пропозиція Учасника ФОП Шимко В.Я. не відповідає вимогам Замовника, що встановленні в оголошенні про проведення закупівлі.
Враховуючи вище викладене вважаємо, що під час проведення даної допорогової закупівлі Замовником було порушено чинне законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, що регламентовані ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасника та ряд інших.
У випадку, якщо Замовником не буде вжито заходів для про ведення даних допорогових торгів з дотриманням законодавства про публічні закупівлі та не буде відхилено пропозиції учасника ФОП Шимко В.Я., з метою захисту наших законних прав та інтересів, ми будемо змушені звернутись до установ та організацій, що відповідають за здійснення моніторингу публічних закупівель з метою притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні правопорушення.
Вимагаємо завершити допорогові торги з дотриманням чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2019 09:10
Доброго дня. Розгялунвши ваше звернення повідомляємо Вам про те що у пропозиції ФОП Шимко В.Я. подано підсумкову відомість ресурсів замість відомості ресурсів до зведеного кошторису і цього є достатньо для нас. Також повідомляємо, що у пропозиції ФОП Шимко В.Я. дійсно відсутня пояснювальна записка, проте нами було прийнято рішення не відхиляти пропозицію оскільки неподання даного документу не впливає на цінову пропозицію учасника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Шимко Василь Ярославович |
170 375,00
UAH з ПДВ
|
110 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" |
162 261,00
UAH з ПДВ
|
129 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КУЗЬ" |
169 952,59
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Шимко Василь Ярославович #2641719031 |
Переможець |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 16:48
|
Підписаний контракт | укладений |
21 листопада 2019 16:13
|