Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Полотно по металу
Очікувана вартість
15 680,00 UAH
UA-2019-11-05-000849-c ● 4ab66523dd2d4c69956faadc4a58a26e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 26199708 |
Вебсайт: | https://www.blagoustriy.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2 |
Контактна особа: |
Свірський Євгеній (044)489-33-75 KYIVBLAGOUSTRIY.KP@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2019 12:39 |
Очікувана вартість: | 15 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Полотно по металу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київська обл., Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються у відповідності з частиною 1 статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Покупцем після підписання видаткової накладної. Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2019 15:53 |
Оголошення.docx |
05 листопада 2019 15:53 |
Додаток 3. Комерційна пропозиція.docx |
05 листопада 2019 15:53 |
Додаток 2. Технічні вимоги.pdf |
05 листопада 2019 15:53 |
Додаток 1. Істотні умови.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-05-000849-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНСТРУМЕНТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:21196160
Дата подання: 13 листопада 2019 22:05
ВИМОГА
Звертаю Вашу увагу, що згідно Оголошення про проведення закупівлі, п. 15 -Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (всі копії документів повинні бути засвідчені печаткою Учасника (у разі її наявності) і підписом уповноваженої особи Учасника). Оскільки нами у складі пропозиції були подані скани ОРИГІНАЛІВ, а не копій документів ТОВ «Інструмент плюс» вважає рішення про його дискваліфікацію дискримінаційним і вимагає від Замовника його зміни. В іншому разі ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ з цього приводу! Нагадуємо, що усі витрати повязані з розглядом справи та оплату послуг юридичної компанії буде покладено на Вас.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 15:49
КП "Київблагоустрій" розглянуло вимогу ТОВ "Інструмент плюс" і повідомляє наступне.
В п. 15 Оголошення про проведення закупівлі зазначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (всі копії документів повинні бути засвідчені печаткою Учасника (у разі її наявності) і підписом уповноваженої особи Учасника). При розгляді документів ТОВ "Інструмент плюс", які були залиті в систему під час подачі пропозиції, було виявлено, що копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість та копія балансу були залиті без належного оформлення як того вимагав п. 15 Оголошення про проведення закупівлі. Враховуючи вищезазначене було прийняте рішення відхілити пропозицію ТОВ "Інструмент плюс".
В п. 15 Оголошення про проведення закупівлі зазначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (всі копії документів повинні бути засвідчені печаткою Учасника (у разі її наявності) і підписом уповноваженої особи Учасника). При розгляді документів ТОВ "Інструмент плюс", які були залиті в систему під час подачі пропозиції, було виявлено, що копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість та копія балансу були залиті без належного оформлення як того вимагав п. 15 Оголошення про проведення закупівлі. Враховуючи вищезазначене було прийняте рішення відхілити пропозицію ТОВ "Інструмент плюс".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТРУМЕНТ ПЛЮС" |
8 832,00
UAH з ПДВ
|
8 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" |
10 800,00
UAH з ПДВ
|
10 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
12 746,40
UAH з ПДВ
|
12 746,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Інтер Плюс" |
15 052,00
UAH з ПДВ
|
15 052,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВАКУЛА ІНСТРУМЕНТ |
15 499,20
UAH з ПДВ
|
15 499,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТРУМЕНТ ПЛЮС" #21196160 |
Відхилено |
8 832,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 17:09
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" #30627766 |
Переможець |
10 800,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 12:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір поставки № 311Е від 22.11.2019 р..pdf | укладений |
22 листопада 2019 16:05
|